Solarium?

Started by Vandelay, December 29, 2011, 02:47:25 AM

Previous topic - Next topic

Claw

Teit at vi ikke er skapt med UV-tette øyelokk da >_>

tore

Quote from: TopGun on December 31, 2011, 04:12:41 AM
Jeg tar mye sol. Kanskje det ikke er helt heldig, men jeg liker å være brun og blid :)

Begynn med 12-20min. to til tre ganger i uka. Når du har bygget opp litt farge, kan du vedlikeholde med en gang i uka etter dette.

Vurderer og gjøre det samme selv. Jeg er en av de som kler brunfarge veldig godt.

Merker stor forskjell i pågang fra jenter når jeg er litt brun ja!

Stemning

Skal i grillen selv igjen litt nå fremover, men ikke så mye at man kan tro jeg har vært å reist eller noe.  Liker ikke si til folk at "neida jeg har tatt solarium jeg". Selv om det ikke gjør noe å brune seg i solarium og jeg ikke er flau over det, så er det liksom ikke noen grunn til å være knall knall brun om vinteren/høsten.

Femininist

Hadde planlagt å sole meg i går, billigste solen var 18(!) kr for 5 min, synes det var utrolig dyrt, er det normal pris?
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Stemning

Quote from: Femininist on October 04, 2012, 13:13:05 PM
Hadde planlagt å sole meg i går, billigste solen var 18(!) kr for 5 min, synes det var utrolig dyrt, er det normal pris?

Det er ganske vanlig at det koster minst såpass ja. Er av og til billigere på diverse treningssentere men de er ikke bestandig like gode på å skifte lysrør som operatører som Brun og Blid, hvor de garanterer at lysrørene gir full effekt.

tore

Quote from: Stemning on October 04, 2012, 05:15:09 AM
Liker ikke si til folk at "neida jeg har tatt solarium jeg".

Nei, ikke faen. Bare si at fargen sitter igjen fra sommeren eller noe :)

Jeg kommer aldri til å innrømme til folk at jeg tar solarium. Syns også det er dritflaut og møte på kjentfolk i solariumslokalet ::)

Femininist

Quote from: Ananas on October 04, 2012, 14:14:13 PM
Vent til siste søndagen denne måneden, Femi, så får du gratis sol hele dagen på Brun og Blid. :D

Seriøst?! Perfekt :D
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

dtn

Er vanligvis EKSTREMT mye kø de dagene Brun og Blid har sånne gratisdager... Jeg betaler heller for å slippe den køen.

Jungeldyret

Vi bor i Norge, 80 kr 1 gang i uka har man råd til - spesielt for å slippe kø!! :D

Femininist

Mulig du har det, men for meg er ikke brynfargen så viktig, da sparer jeg de 80 kr noen uker og bestiller meg en tur ;) - jeg er for lat til å stå i kø og :p ;)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

tore

Quote from: Femininist on October 06, 2012, 16:13:32 PM
Mulig du har det, men for meg er ikke brynfargen så viktig, da sparer jeg de 80 kr noen uker og bestiller meg en tur ;) - jeg er for lat til å stå i kø og :p ;)

Tur til syden? :)

tore

Tok sol. Ble jævli solbrent akkurat på det området mellom badebukseskillet fra i sommer og der bokseren ender.

Neste gang tar jeg sol med badebukse!  :D

Femininist

Quote from: tore on October 06, 2012, 18:58:52 PM
Quote from: Femininist on October 06, 2012, 16:13:32 PM
Mulig du har det, men for meg er ikke brynfargen så viktig, da sparer jeg de 80 kr noen uker og bestiller meg en tur ;) - jeg er for lat til å stå i kø og :p ;)

Tur til syden? :)

For eksempel, men jeg er ikke ett typisk syden menneske, så jeg tar sydenpengene og solariumspengene og legger de i potten med penger jeg sparer på å handle klær på reise og drar til ett eller annet sted jeg vil se og oppleve :D :P "Travel is the only ting you buy that makes you richer"


Tore; Bruk høyere solfaktor på kroppsdeler du har fått lite sol ;)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Stemning

Man bruker ikke solfaktor i grillen, men kan være greit å kjøre det gradvis oppover om du har lyse skiller osv. så de får hengt med. Altså ta få minutter først og øke, som man ville gjort om man var bleik over hele seg.

tore

Grille grille grillegrille!