Hvilke idiotiske hang-ups har dere?

Started by dagligvare, September 11, 2012, 09:30:43 AM

Previous topic - Next topic

Eh

Første jeg kommer på er at jeg har system i oppvaskmaskinen. Faste plasser for glass, kopper, bestikk og tallerker. Har jeg besøk og de setter inn i maskinen for meg, men på feil plass - flytter jeg det når de har gått.

Mild CDO? Ja, kanskje ;)

Potet

Denne tråden tror jeg kan bli morsom! Selv tar jeg aldri på dørhåndtak ut fra en do
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Stemning

#17
Jeg oppfatter det ikke som en negativ ting, men jeg bruker lang tid på badet. Blir iblant konfrontert med at jeg har vært inne både 30 minutter og mer, men det er ikke så rart sier jeg, og forklarer:

Først skal det drites.
Så skal det dusjes: Shampoo og balsam (viktig med balsam når man har noen cm på toppen ;) ) Kroppsvask, ansiktsvask, underliv, alt med ulike såper (har litt uren hud i ansikt og på skuldre så har egen såpe der). Tørke meg etter dusjen.
Deo på.
Linser på.
Undertøy og bukse på.
Studere kroppen, stramme litt, kose seg.
Fikse håret, kan ta litt tid, mellom 1 og 5 min alt ettersom hvor viktig det er.
Gi meg selv kjekkasgliset i speilet.
Skjorte på.

Det tar tid!  8)


--WTF?--

Quote from: Stemning on September 12, 2012, 19:32:40 PM
Jeg oppfatter det ikke som en negativ ting, men jeg bruker lang tid på badet. Blir ofte konfrontert med at jeg har vært inne både 30 minutter og mer, men det er ikke så rart sier jeg, og forklarer:

Først skal det drites.
Så skal det dusjes: Shampoo og balsam (viktig med balsam når man har noen cm på toppen ;) ) Kroppsvask, ansiktsvask, underliv, alt med ulike såper (har litt uren hud i ansikt og på skuldre så har egen såpe der). Tørke meg etter dusjen.
Deo på.
Linser på.
Undertøy og bukse på.
Studere kroppen, stramme litt, kose seg.
Fikse håret, kan ta litt tid, mellom 1 og 5 min alt ettersom hvor viktig det er.
Gi meg selv kjekkasgliset i speilet.
Skjorte på.

Det tar tid!  8)

Hahaha, vi kunne aldri bodd i kollektiv sammen...!

Jeg kjøper forresten shampoo/såpe etter hvordan flaska ser ut, kjempeviktig at den matcher resten av badeinteriøret.
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

Stemning

Quote from: --WTF?-- on September 12, 2012, 20:13:18 PM
Quote from: Stemning on September 12, 2012, 19:32:40 PM
Jeg oppfatter det ikke som en negativ ting, men jeg bruker lang tid på badet. Blir ofte konfrontert med at jeg har vært inne både 30 minutter og mer, men det er ikke så rart sier jeg, og forklarer:

Først skal det drites.
Så skal det dusjes: Shampoo og balsam (viktig med balsam når man har noen cm på toppen ;) ) Kroppsvask, ansiktsvask, underliv, alt med ulike såper (har litt uren hud i ansikt og på skuldre så har egen såpe der). Tørke meg etter dusjen.
Deo på.
Linser på.
Undertøy og bukse på.
Studere kroppen, stramme litt, kose seg.
Fikse håret, kan ta litt tid, mellom 1 og 5 min alt ettersom hvor viktig det er.
Gi meg selv kjekkasgliset i speilet.
Skjorte på.

Det tar tid!  8)

Hahaha, vi kunne aldri bodd i kollektiv sammen...!

Jeg kjøper forresten shampoo/såpe etter hvordan flaska ser ut, kjempeviktig at den matcher resten av badeinteriøret.

Joa, jeg står nemlig heller aldri opp før 9. Helst 10-11-12. Så det er aldri andre som må vente med dusj osv pga. meg. ;)

Habbi

Ang. balsam - hvor mange cm med hår før det er sosialt akseptert?

Andre hangups jeg har:
- Må sove med to dyner, uansett temperatur
- Får ikke sove uten at en flaske vann står på nattbordet
- Sitte for å pisse på offentlig toalett (nervøs blæresyndromet, forsvinner i fylla)
- MÅ bevege meg til enhver tid
- Sykelig trang til å bemerke særskrivingsfeil(sukker biter og fiske pinner)
- Åpner aldri dører ut fra toaletter, medfører mye spennende gymnastikk.

Stemning

Quote from: Habbi on September 12, 2012, 20:26:49 PM
Ang. balsam - hvor mange cm med hår før det er sosialt akseptert?

Drit i det, ingen som trenger vite om du ikke sier det. Det trengs riktignok ikke når man har mindre enn 2-3-4 cm på hodet for det vokser ut og klippes så fort at du ikke trenger tenke på å holde det fint med tanke på slitasje. + At så kort hår bruker en gjerne en del voks i så mykhet og "glans" fra balsam er heller ikke noe stort poeng.

dagligvare

Dersom jeg er på et offentlig toalett og må drite må jeg alltid reise meg dobbeltsjekke låsen før jeg klarer å begynne.

dagligvare

Jeg tar løfter (eller setter ned) forresten aldri heller på doringen på et offentlig toalett med hendene. Har utviklet en ganske god teknikk på det med føttene.

Og tørker selvsagt dosetet både en og to ganger.

dtn

Tror dere at de usynlige bakteriene trenger seg gjennom huden på rumpa deres og gjør dere syke? Jeg tørker ikke doringen med mindre det er noe vått på den.

dagligvare

Quote from: dtn on September 13, 2012, 10:52:09 AM
Tror dere at de usynlige bakteriene trenger seg gjennom huden på rumpa deres og gjør dere syke? Jeg tørker ikke doringen med mindre det er noe vått på den.

Finnes vel ikke synlige bakterier (med mindre du har et mikroskop)...


dtn

Quote from: dagligvare on September 13, 2012, 12:13:57 PM
Quote from: dtn on September 13, 2012, 10:52:09 AM
Tror dere at de usynlige bakteriene trenger seg gjennom huden på rumpa deres og gjør dere syke? Jeg tørker ikke doringen med mindre det er noe vått på den.

Finnes vel ikke synlige bakterier (med mindre du har et mikroskop)...

Har ikke du med deg mikroskop når du går på do? :o

Neida, var Ananas som begynte å snakke om usynlige bakterier. :P

Stanley

#27
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

mortenoe

Jeg legger alltid papir oppi doskåla før jeg setter meg :)
Er du klein eller?

Stemning

Jeg setter meg ikke på offentlige toalett. Veldig greit med god statisk styrke å quadsene når nr 2. melder seg på feil sted. ;)