Unge mann, frykt ikke! (drama)

Started by FatBoy, June 25, 2013, 23:30:27 PM

Previous topic - Next topic

FatBoy

Yo.

Om å ikke frykte dramaet man forestiller seg at kommer til å¨skje, om jenter du holder på med finner ut om hverandre.
For gutter som er frie og møter flere damer uten å ha et mål om forhold, men som fremdeles føler at de "gjør noe galt" eller må "skjule dobbeltlivet" eller andre "dramatiske fraser" som må "understrekes" med "overdreven bruk" av hermetegn..


Jeg har et utested som jeg pleier å gå på på en spesifikk ukedag, og der har jeg hooket opp med mange chicks oppgjennom.
Flere av disse chicksa er der nesten hver gang, eller i det minste jevnlig. Poenget er at jeg møter alltid ei eller flere jeg har pult på dette stedet.

Tidligere fryktet jeg på en måte at det skulle bli drama om noen av jentene fant ut om hverandre, så jeg prøvde å skjule det.
Jeg kunne føle meg "lammet" om ei jeg holdt på med var der, for da kunne jeg ikke møte nye jenter, eller om det var flere der så fryktet jeg at de ville finne ut om hverandre.

Om du kjenner deg igjen, unge mann, frykt ikke..


Jeg begynte å drite i å bry meg om det ble drama for en liten stund siden, og det er jævlig digg.
Ta et "leap of faith"!
Så lenge du er ærlig om at du ikke er ute etter forhold (dette sub-kommuniserer jeg ganske effektivt, pleier ikke ta det opp verbalt, men jenter bare skjønner det. Om det kommer opp eller de ikke skjønner det av seg selv kan jeg si det verbalt) og ikke unnskylder deg på noen måte, og stoler på at det er greit at du lever etter dine egne regler, så kan jeg love deg at du ikke vil få noe pes fra noen.

Når jeg er på dette stedet mitt (med ganske mange stamgjester) prøver jeg å klemme og hilse på og flørte med alle jentene som jeg evt skal ha hatt/har noe greier med, og approacher nye i tillegg. Blant annet har jeg en venninnegjeng som jeg har pult 2 stykker av, mens den tredje er next up. Møtte ei 4de venninnne som var den heiteste av dem alle, hun står faenmeg for tur etter nr 3 hun og, om jeg klarer. Damene ser at jeg approacher mange og er en sånn flørte-fyr, men jeg er en veldig hyggelig person (selvom jeg kan være litt for frekk og drøy til tider) og jeg bryr meg ikke om hva de skulle mene om at jeg hooker opp med flere.

Faktisk har de chicksa her sagt at "du har så jævlig draget", og når jeg møter dem kan de si f eks. "Ja, her kommer alle jentene dine på en gang" på spøk. Forrige gang snakket jeg med nr 2 i venninnegjengen (ikke hun som er hypp på meg pr nå) om at jeg a) kunne introdusere henne til en kar jeg kjenner som hun liker og b) at jeg godt kunne bli venninnegjengen sin toyboy (FatBoy= Fab-Toy!!!) og at hun fikk si fra når hun ble desp. (Hun nevnte at jeg minnet henne om hennes manglende sexliv).

Det er en del av jentene på dette stedet som er i "perifér" FB circle, det vil si at jeg kanskje banger dem en sjelden gang i blant. Bl a ei jente jeg har pult noen ganger som så meg plukke opp ei ny jente, spurte meg : "...Å..er det hookup? Sorry jeg skal la dere være i fred.." hvor jeg svarte "ja. Men la oss hooke opp senere i uka!" som det er normalt. Og vi hooket opp senere den uka og pulte.

Btw, en annen gang lå det en brukt kondom på gulvet ved senga hennes, jeg ga faen.

En annen gang sto jeg og kompisen min og danset med 3 chicks, hvorav jeg hadde pult 2 av dem (de kjente ikke hverandre.)

Hun jeg ble med hjem sist hadde jeg banga for over en måned siden, og sist gang jeg så henne før sist gang så latet hun som hun ikke så meg når hun gikk forbi meg og ei annen dame, men nå når jeg "Brought the fun"  nå sist var hun helt hypp igjen.


Frykt ikke dramatikkens gyngende grunn, unge hingst! Dramaet utspiller seg kun i fantasiens sfære inne i ditt tykke heste-hode! :)


Virker som om de fleste ikke bryr seg så lenge det ikke er en big deal for deg og du kommuniserer det tydelig.
Selvfølgelig skal det sies at det sikkert er en del jeg mister fordi de syns jeg blir litt for sleazy, men det merker jeg jo ikke noe til uansett..  :D

Nå sist, sendte jeg sms til en haug folk om å bli med dit, deriblant ca 10 chicks som jeg har/har hatt noe med/ eller som har vært hypp på meg. Jeg tok meg selv i å tenke "nei ikke henne", men jeg sendte til alle aktuelle, bare for å se hva som skjedde.
Skjer ikke en dritt.

(I forkant hadde jeg slettet nr til 4-5 chicks som er så å si dead end, bl a ei jeg har vært DRITHYPP på (ei jeg kunne tenke meg å bli blitt SAMMEN MED, TENK DET...) Jeg så henne ute sist og hun sto rett ved denne venninnegjengen jeg nevnte. Jeg approachet venninnegjengen og prata litt piss før jeg dyttet min "nesten-forelskelse" i skulderen og hilste. PRØVDE å "invitere drama" men det skjedde ingenting.
(BTW digg å møte henne her så jeg følte jeg kunne bekrefte for meg selv at jeg har gitt slipp på henne. Vi hadde en rå connection men hun syns det var for tidlig etter exen men så kokte det bort i kålen. Noe som skuffet meg stort, selvom jeg ønsket å fokusere på å forbedre meg innen game))


NB, en forutsetning for dette er jo at du ikke er hypp på noe eksklusivt og er tydelig på det, er flørtete med alle (no big deal), sexual, ikke-dømmende, FUN, og ikke chase i noen særlig grad.

Hypp på å bevege meg videre ned denne gaten og bli "en som ikke teller". En som bare flørter og har det moro, hvor sex er en del av det å ha det moro.

Fra denne frame`n kan det virke som om man kan ha chicks "på vent", altså en slags vedvarende useriøs greie der man har sex en gang i blant og det er helt greit. "Secret society".

Så i korte trekk:
Tør å bruke pre-selection og "jelousy-plotlines" (minus the plotline-part... bare vær FRI til å flørte med alle) til din fordel.
1) Ikke prøv å skjul at du treffer andre jenter (men samtidig ikke gni det inn for å tøffe deg!! Viktig!)
2) Vær klar for å måtte håndtere drama (vær outcome independant, la det som skjer skje, ikke frykt. Pust rolig og vær villig til å miste enkelte jenter)
3) oppdag at det antageligvis ikke blir noe drama!

Nå vil jeg til sist understreke til sist (som først) at denne posten er for gutter som har game nok til å sjonglere flere damer men som føler at de gjør noe galt/frykter drama. Poenget er at dramaet ikke er å frykte. Muligens er det visse ting som jeg ikke nevner i posten som jeg "tar for gitt", som f eks min evne til å ikke bry meg nevneverdig om det faktisk blir drama, eller at jeg er helt cool med at disse chicksa har sex med andre gutter, eller at jeg bouncer rundt venue som en med adhd, men jeg regner med at de som posten er myntet på forstår hva jeg mener. Om noen vil legge til noe, spørre om noe, eller komme med egne erfaringer rundt dette er det bare kult.

Deres (muligens i denne posten ikke fullt så) ydmyke tjener,
FatBwoiii