han vil bremse ned litt, hva skal jeg gjøre?

Started by solstråla, July 02, 2014, 10:04:39 AM

Previous topic - Next topic

solstråla

Etter dating i over en og en halv hvor alt gikk veldig bra. Ble han litt mer fraværende på meld og kontakt.  Grunnen var fordi han ville bremse ned litt.ting går bra mellom oss sa han. Han hr hatt masse å gjøre på jobb så møttes vel ikke før etter 10 dager siden vi så hverandrevsist. I løpet av denne tiden har jeg masse ting hos han ( det var hans initiativ) til at jeg skulle ha ting her. Tidligere har han nevnt meg til familie og at de gledet seg til å treffe meg. Trodde da han mente seriøs mellom oss og at ting gikk i riktig retning.

Har ikke mast på å definere oss eller hvor vi står. Prøvd å leve det og at vi har det bra sammen.

Etter denne samtalen vet jeg ikke hva jeg skal gjøre videre?
Likevel har jeg en magefølelse på at det er noe. Oppførselen er nesten som normal når vi er sammen, kosete,  ertet,  ser på meg, kysser meg om morgenen.

Sjelden gang har han nevt eksen sånn tilfeldig i samtaler. Savner han henne? Prøver å finne ut av ting?
De slo opp etter 5 år sammen.

Love

Tja, så lenge han gjør deg usikker så kan det være lurt å fokusere på "alt annet en stund. Vær såpass opptatt at han får tid til å tenke. Og siden dere ikke har vært sammen så lenge kan det jo ha blitt litt intenst en periode, få deg litt luft selv også så du kan reflektere over hva du vil.
Du sier ikke noe om hvor lenge det er siden bruddet hans med eksen....

solstråla

#2
Halvt år ca..vet at de er på noen fester sammen pga av felles venner.  Ene gangen dro han dit på fest, han har nevt jeg skal hilse på hun en dag.  Da kunne ikke jeg bli invitert ( jeg hadde planer om et annet sted)

vet jo til og med hvorfor han falt for henne. Sånn sett har han vært fortalt mye historie rundt sine ekser. Da han også har lyst å vite om mine.  han sier han er over henne, uten at jeg har spurt.  Alle adder jo hverandre på facebook, det har ikke vi enda. det er en liten ting men beskymrer meg jo litt.