Delikat sak...

Started by hyside, March 29, 2014, 15:20:29 PM

Previous topic - Next topic

elsa

#15
Skulle gjerne hørt flere synspunkter på dette. Er i litt samme situasjon selv, bortsett fra at det ikke har hendt så mye. Ble såvidt involvert med en fyr, han ga inntrykk av at han likte meg godt, og med en gang jeg gjengjeldte det (i overkant mye skjønner jeg nå), så forsvant han. Litt senere viste han interesse igjen, men jeg er ikke sikker på om det bare er tidsfordriv fra hans side eller om han har lyst til å forsøke igjen/forsøke på ordentlig. Isåfall, hvorfor kan han ikke bare spørre rett ut om jeg vil treffes, istedenfor å droppe små hint som er veldig forvirrende? Er han redd for at jeg skal avvise han? Jeg har vært tilbakeholden, fordi jeg ønsker å være sikker før jeg kaster meg uti noe igjen.. Ikke meningen å kuppe tråden din, hyside.. men håper på noen gode innspill. Bør jeg bare droppe han, eller bør jeg være tålmodig? Hvor lang tid er det rimelig at han trenger før han får bestemt seg? Hva foregår oppe i hodet hans?

hyside

Quote from: elsa on April 06, 2014, 21:57:37 PM
Skulle gjerne hørt flere synspunkter på dette. Er i litt samme situasjon selv, bortsett fra at det ikke har hendt så mye. Ble såvidt involvert med en fyr, han ga inntrykk av at han likte meg godt, og med en gang jeg gjengjeldte det (i overkant mye skjønner jeg nå), så forsvant han. Litt senere viste han interesse igjen, men jeg er ikke sikker på om det bare er tidsfordriv fra hans side eller om han har lyst til å forsøke igjen/forsøke på ordentlig. Isåfall, hvorfor kan han ikke bare spørre rett ut om jeg vil treffes, istedenfor å droppe små hint som er veldig forvirrende? Er han redd for at jeg skal avvise han? Jeg har vært tilbakeholden, fordi jeg ønsker å være sikker før jeg kaster meg uti noe igjen.. Ikke meningen å kuppe tråden din, hyside.. men håper på noen gode innspill. Bør jeg bare droppe han, eller bør jeg være tålmodig? Hvor lang tid er det rimelig at han trenger før han får bestemt seg? Hva foregår oppe i hodet hans?

Helt supert å høre om andre i lignende situasjon! Jeg er jo ekstremt forvirret, siden vi i utgangspunktet fungerte som i et forhold i et par mnd., hvor han var like mye som meg, før han plutselig begynte å "late som ingenting". Nå hadde vi "samvær" med bare prating, uten fysisk kontakt fredag og lørdag, hvor det var jeg som tok initiativet på fredag, og han på lørdag. Burde jeg ta første steget igjen nå, eller burde jeg vente på at han tar kontakt igjen? Hvor lenge er det greit å smøre seg med tålmodighet uten evt.livstegn? Hvorfor er det ikke greit å spørre hva han egentlig tenker og føler, når vi hadde det såpass trygt og fint sammen en stakket stund? Er det ikke litt urettferdig ovenfor meg også og plutselig oppføre seg sånn uten åpenbar grunn?

hyside

Liten oppdatering herfra også da 8) vet at dette er ekstrem analysering. men klarer ikke å la vær!

Han kom jo innom meg på jobben forrige lørdag, og ble sittende godt og lenge. Han skulle i nevøens bursdagsselskap, og skulle bortom mora til ungene og ha med seg de også i selskapet. Ting som tar tid. Og enda satt han til kl.16, enda jeg fikk greie på av broren hans senere i uka at selskapet hadde begynt kl.15. Så han kom for sent med vilje, henta ungene for sent, osv. fordi han ikke ville dra fra meg??  :P

På mandag kom han overraskende innom meg på skitrening, han må ha sett bilen min på parkeringen da han kjørte forbi (det er på hans hjemvei). Han satt en halvtime og skravla litt, før han måtte dra på kveldsjobb. Det så jeg som positivt!

Så har det vært aldeles tystnad. Jeg gikk inn for å ikke gi lyd fra meg. Er han interessert, så tar han kontakt. Men så tenkte jeg også, at han var jo den siste som tok initiativ når han droppa innom meg på trening, så kanskje det var min tur allikevel på en måte? Jeg har vist en ganske kameratslig holdning, uten noe tegn til at jeg vil ta på, eller klemme eller noe, hvis det er slik han føler seg mest komfortabel nå. Men det kan jo på den andre siden tolkes som blanda signaler fra min sin side også?

Jeg kan jo legge til en detalj om at han faktisk "likte" et par av bildene mine på fb denne uka som var, og han bruker i utgangspunktet ikke fb, og liker aldri noen ting. Så for meg så var det en god følelse.

Uansett, ellers ingen lyd fra den kanten. Klarte å holde meg helt til å går. Da sprakk jeg ::)
Var i bakken, og han pleier jo ofte å være i bakken han også. Så sendte en mld. og lurte på om han skulle på ski i dag. Det var vel greit nok mld. det?
Fikk mld. 2 min. senere om at Nei, han hadde ungene.
Det tok lang tid før jeg fikk svart, typ 1,5 t.pga. mye som skjedde, altså, jeg virket ikke desperat heller.
Svarte at han fikk kose seg med ungene. Når jeg først hadde han på tråden, så tenkte jeg at jeg like gjerne kan klemme til og spørre om vi skal spise middag med meg en av dagene i påska. Også la jeg til at det hadde vært koselig for selskapets skyld, ingen baktanker ;) (sånn i tilfelle han var redd for masse konfrontering og mas.)
Etter det hørte jeg ikke noe på en stund, og plutselig var han i skisenteret, men sto å prate med kjentfolk, så at ungene satt i bilen og venta. Jeg ble dritstressa, og stå å prata med mine kjentfolk, han kasta et blikk bort på meg, og neste gang jeg snudde meg, så var han og bilen vekk.
En stund senere fikk jeg svar på sms på middagsinvitasjonen, om at Ja, vi kan jo prates. Og 2 min.etterpå en mld. til med spørsmål om jeg hadde hatt fri i dag? Så ble det faktisk noen mld. frem og tilbake.

Nå tenkte jeg å invitere til middag på torsdag, og egentlig være mer frempå rundt hva som rører seg i hodet hans.
Er det greit nå, for nå har det vært litt surr fram og tilbake en stund??
Jeg har ikke lyst til å ha det sånn, enten så dater vi, eller så avslutter vi på en avsluttende måte, som venner. Ellers vil det jo bare bli kleint i framtida, om dette er noe som bare ble tiet i hjel, jeg var såra og vonbroten, og han prøver å late som ting aldri har skjedd :-\

Overtolker jeg, vil han ha kontakt, men noe i han gjør at han ikke tør pga.den kleine situasjonen som har oppstått?

Eller vil han egentlig ikke engasjere seg i noen, men han liker meg jo, så det er litt vanskelig for han?

Hvorfor kan ikke menn bare snakke ut!!! :o

Fint å få ut litt grums her, jeg er frustrert!


Donnie Darko

Først av alt. Jeg bøyer meg i støvet av analysen din Fatboy. 110% enig i det som ble skrevet. Kudos!

Dernest: Kjekt å se at det kanskje løser seg for deg, men jeg ville hatt en mistanke om at ikke alt går helt på skinner på hjemmebane hos han fyren, dvs at han gjerne ikke er kommet helt over eksen eller er helt klar for å binde seg på nytt. Som de andre nevner, samme arbeidsplass (You don't shit where you eat etc. etc.), ungelogistikk, barndomskjæreste (halloooo). Jeg ville tenkt meg grundig om du vil vente på ham, til han er klar, eller om du vil fortsette å "tvinge" ham. Men for all del, noen mennesker er introverte og gir ikke så mye informasjon ut av seg, selv ikke hvis de blir presset. Jeg ville sett på hvor mye han faktisk investerer i deg fremover. Akkurat nå virker det som du er kommet til "the twilight zone", en plass midt i mellom, ja, ingenting. Du får oppmerksomhet fra ham, men det er ikke rare greiene ifht om han var/er (super)interessert. Likevel, gi det litt tid å se det an uten den massive bombarderingen av sms. Keep it casual og unngå needyness.

Noen trenger bare litt ekstra tid, uten at du skal sette hele livet ditt på vent av den grunn. Det er lov å stille krav, ja kanskje et ultimatum til og med, når en er kommet til et visst punkt, uten at en trenger å ta den konfronterende tonen. Det holder forsåvidt egentlig bare å forklare enkelt hva en føler, og hva en ønsker og spørre den andre personen om hva de tenker om det/eventuell fremtid/forhold e.l. Men for all del, unngå en sutrete tone og prøv å hold deg nøytral og objektiv når du stiller spørsmålet, selv om det kan være vanskelig når så mange følelser surrer opp i hodet. Og for guds skyld, ikke vær bitter. Det kan være forhold helt utenfor hans kontroll som gjør at han har en slik adferd. Det forsvarer ikke oppførselen, men kan være en forklaring på hvorfor han oppfører seg slikt.

hyside

!!
#19
Takk for input, jeg trenger å høre det, og deres hjelp har faktisk hjulpet meg til å håndtere situasjonen på en bedre og mer fornuftig måte enn hva jeg hadde klart på egenhånd.

Etter siste innlegg fra meg var det fortsatt stille, ikke annet enn lange blikk fra ham om vi var i "synsavstand".
men jeg kom faktisk til et punkt der jeg godtok at nå er løpet kjørt, jeg avslutter dette for min egen del, og ønsker han videre kontakt, så er ballen 110% på hans halvdel.
Jeg ba han komme innom meg på en kaffekopp, slik at jeg kunne levere fra meg litt konsertbilletter, o.l. som ble bestilt til min e-post tidligere, han skylder penger for div.utlegg, etc. Altså praktiske ting, slik at jeg kunne gå videre uten slike detaljer hengende over hodet.
Han kom, tonen var umiddelbar fin, som om vi ikke har vært fra hverandre, men jeg gikk også inn for å være blid og ikke surmule eller noe slikt. Typ sånn er livet, det går ikke som man ofter håper på, ingen vits å hisse seg opp for det.
Han ble forundret over å få overlevert billettene, for vi skulle vel dra på konserten sammen? :o
Jeg sa det som det var at jeg ville føle det litt rart, hvis vi bare skulle dra som venner. Jeg er ikke klar for det.

Da var det rette øyeblikket inne til å spørre han om hva han hadde tenkt om oss de ukene han hadde trukket seg tilbake.
Han svarte som så at han hadde tenkt å snakke med meg, men det var så vanskelig, han ville ikke at jeg skulle bli sint og lei meg, og han var redd for at da hadde han to kranglete og misfornøyde damer hengende over seg (les:eksen, mor til barna).
Jeg ba han fortelle, jeg ville helst bare bli lettet over å få en avklaring, og sove godt om natta igjen.
Jo, han var vel ikke klar for å innvolvere seg i et nytt forhold enda, da det ble for mye å holde orden og fokus på, holde alle fornøyde, med krevende eks og samværsproblemer, og med full jobb selvfølgelig.
Men han ville gjerne at vi skulle være venner, og at jeg fortsatte å komme på besøk innimellom som før, og at vi kan finne på ting. Jeg sa tusen takk, men foreløpig så ville det nok være best for meg å holde med på avstand, for å ikke gjøre vondt verre. Men nå visste jeg iallefall :)
Deretter ba han meg over til seg selv på kaffe, så vi kunne prate litt videre. Vi endte opp med å prate om løst og fast som vanlig, ble så lenge at han lagde middag til oss, og jeg dro ikke derfra før kl.01 på natta.... :P
Ingen fysisk nærhet, men det lå absolutt noe i lufta...det var beherskelse på begges plan.
Det var sikkert dumt av meg å bli med han hjem, men klarer ikke la vær, trives så vanvittig godt sammen med han!

Så kom helga, og DUM som jeg var slo fyllesms`n inn >:(
Vi var i utgangspunktet på hver vår fest, han på det lokale utestedet rett i nærheten av hans leilighet, jeg et par mil unna. Med vibbene mellom oss friskt i minne fra et par kvelder tidligere, sendte jeg en mld. og lurte på om vi ikke bare kunne ha det som vi hadde det. Ikke noe definert forhold, bare henge sammen litt nå og da, middag, film, under dyna...ingenting superseriøst sånn sett, ingen familieinnblanding eller faceupdate.
I min lille tåkehjerne akkurat da synes jeg det hørtes aldeles glimrende ut. Alle trenger litt nærhet, han også;)
Han er uansett ikke en som flyr på byen og praier damer, så blir neppe noen andre fuck friends enn meg for å si det slik, det kan jeg stole på.
Etter to timer kommer det svar (tenker han har brukt lang tid på å gruble over den der... 8) ), der det sto at jeg kunne jo komme til utestedet hans, så kunne vi prate om det. (Mellom linjene...da måtte jeg blitt med han hjem eller?? Litt langt for meg å dra først til hans utested, og så tilbake igjen...)
Men da var jeg allerede et annet sted, enda lenger unna, så kom aldri den kvelden. Lurer på hva han ville si...
Dagen etter møtte jeg han tilfeldig, vi tok en kaffe med kolleger, og han hang rundt meg et par timer, over den tiden hvor det på en måte ville være naturlig å henge rundt...
Dagen etter der kom han innom meg et par ganger, og ble en god stund. Han begynte etter hvert å komme med flørtehentydninger, typ spøk som passer for å få noen til sengs.... Jeg spøkte tilbake, for å vise at jeg var med på notene. Og jeg var ganske optimistisk da ;D
Vi avtalte at han skulle hjelpe meg med en liten ting etter jobb, hvis han var hjemme. Når jeg ringte, så var han bortreist. Vi avtalte svevende dagen etterpå. Dagen etterpå så jeg aldri noe til han, og han ringte ikke.
Jeg hadde ikke lyst til å ringe igjen, følte at det ville bli litt mye i en såpass uklar situasjon. Ville han hjelpe meg, så ville det være naturlig at han ringte når han var på vei hjem.
Vet uansett at det var mye han skulle ha i orden på jobb, da han skulle reise bort på seminar 1 uke dagen etter, og veldig stressa.
Nå har han reist bort for noen dager, så da får vi se hva som skjer når han kommer hjem. Jeg er fortsatt der at det bare er å komme seg videre, men ender det opp med at han vil ha kontakt, eller et FF-forhold (som ville passe meg greit, har en travel hverdag selv + alenemor. Ja, så lenge det er ekslusivt FF da), så er jeg åpen for det. Tror jeg. Han sa jo ikke blankt nei, og han begynte så smått å flørte litt igjen i helga..... Men her igjen, det er vel mer eller mindre jeg som tvinger meg inn på han, etter at han allerede har sagt at han vil være venner, han er ikke klar.
Men altså, han vil jo ha meg rundt seg, det er jo ingen tvil om det! :-\

Jeg har sletta han fra telefonen min, slik at jeg ikke kan gjøre no tull på fest, slippe å lese gamle sms`er og slikt, eller falle for fristelsen å sende en mld. Vil han meg noe nå, så må han ta kontakt.
Fornøyd!

Donnie Darko

Bra jobba! Slik jeg leser ståa an nå, er han ikke klar, og muligens så feiger han ut i de avgjørende øyeblikkene. Han får servert alt på et sølvfat. Enten er han litt mindre sosialt begavet i å lese tegn, men siden dere allerede har danset lakenpolka(?) holder han deg unødvendig på pinebenken. Hadde gått videre. Skulle ikke forundre meg om det tikker inn noen meldinger eller åpenlys interesse etter et par uker med radiotaushet. Hvis ikke, er han ikke interessert (nok), dessverre.

hyside

#21
Takk for støtten 8)
Jeg måtte hoste opp nummeret hans igjen sist mandag og sende en tekst med mitt kontonr. da han skylder meg penger. Har ikke lyst til å ha noe utestående, eller som binder meg til han. Det ble et par "vær- og vind" meldinger fram og tilbake, og siden har jeg ikke hørt noe mer. Et viktig poeng er at vi ikke er kolleger lenger, da jeg har byttet jobb (av andre årsaker enn han altså), slik at vi sees ikke tilfeldig på noen måte lenger heller.
Joda, vi var jevnlig til køys de mnd.vi var sammen, og han sa at jeg er den jenta han har hatt best sex med noen gang, og at han savner det. Dette sa han etter at han "slo opp" med meg. Det var vel derfor jeg følte meg såpass sikker i min sak da jeg foreslo å sees slik vi pleide, uten de seriøse forpliktelsene. På SØLVFAT, hvem mann tar vel ikke i mot et slikt tilbud??? Da må det jo være at han generelt ikke liker meg som person lenger da eller?? Eller at han er redd for følelsene sine, eller mine.... Og ja, mulig han fanger opp tegn litt dårlig...men dette ble servert i klartekst, rett frem, umulig å misforstå ??? Han ga aldri noe svar til meg på "forespørselen", så savner enda et ja eller nei. Men går ut i fra at taushet er det samme som nei. Kan også være at situasjonen ble litt rar den kvelden jeg spurte, og at det ikke har vært helt passende anledning senere å buse ut med at han gjerne vil være min venn, med benefits 8) Kanskje han vil, men ikke tør å komme med det nå, typ to uker etterpå! Bør jeg spørre igjen?

Men så dukket det opp en greie her på lørdagskveld da... Jeg hadde en vennegjeng på besøk hjemme hos meg, til litt fest og hygge. Og min gode venn, og hans lillebror, kom også på denne festen. Det satt langt inne for storebror`n, kan du si.
Han pepret lillebror med tekstmeldinger utover natta, og lillebror sa til meg at storebror er livredd for at han skulle hoppe til køys med meg (altså min venn lillebror). Så der fikk jeg bekreftet det iallefall, storebror er sjalu på lillebror  :P
Hadde veldig lyst til å melde han og understreke at han måtte for gudsskyld ikke gå rundt å tro at jeg har meg med lillebror`n hans....det er jo en noe dårlig måte å legge inn aksjer på. Men jeg klarte å la vær å gi fra meg et eneste pip.

Jeg har veldig veldig lyst til å treffe han over en kaffe eller no, bare snakke litt....savner han :( Men han savner vel ikke meg sånn så...

Knipetak

Mine to cent: Dere har gjort hverandre innmari usikre med alt dere har gjort (møtes i mange timer, dra uten å være fysisk, vil bare være venner, vil ikke være noenting, vil være uforpliktende, gi tilbake billetter, diverse andre blandede signaler fra begge).

Han er redd for å såre deg, såre seg selv, bli avslått, sende feil signaler, love noe han ikke kan holde, føle seg creepy/desperat, og/eller at det skal bli masse mas. Men det virker jo som om han digger deg ennå.

hyside

Peees....det er vel det som har skjedd ja, Knipetak. Redd for å såre meg selv også, er vel derfor jeg heller bare vil kutte ut, levere tilbake billetter, kreve inn skyldige penger, kutte alle bånd, siden han ikke ga noe respons på min freidige forespørsel, og jeg på en måte føler meg dum og needy. Men alt jeg vil er jo bare å få tilbake det vi hadde, som fungerte knirkefritt inntil han frika ut etter ferieturen vår!
Det jeg synes er vanskelig er å finne balansen mellom å være klar ovenfor han på hva jeg føler og ønsker, utenat det virker desperat og needy :o
Skal jeg fortsatt bare leve mitt liv, og vente på at han evt.tar kontakt en vakker dag? Noe jeg tror sitter langt inne, fordi jeg tror han nå er "redd" for meg, at han har såret meg, og at jeg ikke vil ha noe mer med han å gjøre....
Kaffedate? Er det needy? Er det faktisk jeg som må ta første skritt igjen her nå for å finne ut av hva som egentlighar skjedd her nå?
Og bare så det er sagt, jeg lever virkelig mitt eget liv, fullt av jobb og venner og gjøremål, så det er ikke slik at dette er det eneste jeg går og surrer i ::) Men et savn er et savn, og det ligger der hele tiden...

Knipetak

#24
Jeg er _ingen_ ekspert, men to cent til:

Jeg tror også han er litt "redd" for deg, så tror du kan belage deg på å måtte ta et skritt selv hvis du vil dette. Gjør det så casual som mulig. Det optimale kunne vært å bare trekke ham til side og spørre om han har et øyeblikk hvis det fortsatt var sånn at dere bumpet inn i hverandre regelmessig, om ikke er vel kaffe et greit alternativ.

En slagplan kan være å prøve å åpne seg og vise litt sårbarhet uten å være needy. F.eks. starte med å si jeg beklager at jeg har gitt deg blandede signaler og kanskje gjort deg litt usikker, men det kommer av at jeg har det sånn og slik og at jeg opplevde det og det da du gjorde det og det. Ha litt den rammen at du prøver å holde din sti ren/bare vil at det ikke skal være noe vondt blod (og ikke den at du er der i et siste desperat forsøk på å "vinne ham tilbake"), og se hva du får tilbake av ham. Forhåpentligvis vil han åpne seg litt han og, og så kan du kalibrere derfra.

Hvis du blir oppmuntra av det du får høre, så ville jeg sendt ballen over til ham på slutten, men gjort det helt klart at du kommer til å ta i mot den igjen. F.eks. si at du gjerne kommer på middag igjen en dag om han inviterer, eller noe sånt (og så kommer du ikke til å være der som en kompis). Da fjerner du presset, han må ikke, og du gjør at han slipper å være redd for å rippe opp i sår, være needy/uønsket, eller noe annet, hvis han gjør det.

Hold oss oppdatert!


hyside

Å shit ass...jeg blir bare helt ødelagt i følelsesregisteret av det her, og vil nå egentlig bare ha tips til hvordan gå videre tror jeg :'(
Har ikke tatt kontakt ang.kaffedate, da det ikke har passet for meg. Tenkte å vente enda litt til, så det virker enda mindre desperat.
Men så poppet han plutselig opp på chatten på fb. Siden han ikke er stor bruker av fb, og ihvertfall ikke chattfunksjonen, så skvatt jeg litt :o
Men hjelp meg og analyser det vesle vi chattet sammen her, og om jeg virket for , for tilbakeholden, og om han egentlig virker noe gira i det hele tatt......
Han skylder meg penger, han fikk bet.info på sms for et par uker siden,så det var det saken dreide seg om....
Og bare for å forklare en ting til; Vi skal jo liksom på konsert sammen i slutten av juni, med eldste sønnen hans, og lillebroren hans, min gode kompis.
Jeg har ikke akkurat lyst lenger....eller konserten kan jeg gå over lik for, men har nesten heller lyst til å dra alene...men blir litt fjernt å bumpe inn i dem, da det er et stykke reisevei, og det henger jo ikke på greip å dra i to "puljer"...Kunne egentlig tenke meg å bare fortelle han hvordan jeg føler det akkurat rundt den der konserten...og hva han liksom tenker om at vi drar sammen. For han høres det ut som en selvfølge at turen går som planlagt, han har ingen trøbbel med det.

Vel, her er chatten, etter nærmest null kontakt på 3 uker, annet enn praktisk sms, og at han var sjalu på broren sist lørdag.

Han: Hei Kan du sende meg kontonummeret ditt og sum, telefonen min ble helt svart.håper du har hatt en fin helg.

Meg: Kontonr.xxxx xx xxxxx, kr.xxxx,-. Ta en kaffe og en skravel en dag? Ps. Anbefaler Galaxy Xcover, inngående testet på alle måter, udødelig;)

Han: Kan jo det ,men jeg har ungene denne uka så er litt stengt. har sendt over penger til deg

Meg: Tar det når det passer, du får si ifra når du er kaffetørst etter 17.mai helga;) Avtale litt rundt den der konsertturen og greier da kanskje. Takk for penger.

Han: Ikke noe å takke for , ja vi prates, sov godt

Meg: Snakkes, sov godt du også:)

Han: "Thumbs up" tegnet


Love

Tumbs-UP tegnet tolker jeg alltid som avvisning eller "spille kostbar" eller om man hat chattet så lenge at man er helt tom for ting å si... Ikke så positivt i min bok...

hyside

Quote from: Love on May 11, 2014, 23:13:00 PM
Tumbs-UP tegnet tolker jeg alltid som avvisning eller "spille kostbar" eller om man hat chattet så lenge at man er helt tom for ting å si... Ikke så positivt i min bok...

Ja, kan hende det. Hadde vi byttet roller der, så hadde ikke jeg sagt noe mer etter å ha blitt ønsket god natt tilbake. Samtale slutt. At han tok seg bryet å komme med enda et bidrag i samtalen, etter at den i mine øyne var avsluttet, så jeg som positivt jeg da ::)

hyside

Quote from: hyside on May 11, 2014, 23:22:21 PM
Quote from: Love on May 11, 2014, 23:13:00 PM
Tumbs-UP tegnet tolker jeg alltid som avvisning eller "spille kostbar" eller om man hat chattet så lenge at man er helt tom for ting å si... Ikke så positivt i min bok...

Ja, kan hende det. Hadde vi byttet roller der, så hadde ikke jeg sagt noe mer etter å ha blitt ønsket god natt tilbake. Samtale slutt. At han tok seg bryet å komme med enda et bidrag i samtalen, etter at den i mine øyne var avsluttet, så jeg som positivt jeg da ::)

Men en ting til da; nå har jeg iallefall kastet ballen over på hans siden, hvor jeg "forventer" en invitasjon når han er ledig! Og hører jeg ikke noen innen et par uker da, så lover jeg å gå aktivt ut på sjekker`n for å glemme han her. 

QueenB

HUFF! Du har min fulle sympati.
husk at han var sammen med samme dama i 17 år, og har 0 erfaring med dating/damer utover det.
så er kvinnen i hans liv utro. Så hooker han opp med deg som er litt vel ivrig. Han liker deg, men er redd, forvirret, feig og uerfaren.

han vil ikke binde seg, sier han. Men sender fortsatt blandede signaler. Mannen vet ikke engang hva han vil.
Mitt tips er at du lar han gå. Kommer gan tilbake etterhvert, så kan dere ta det defra. Men jeg hadde innstilt meg på å la han gå.

helt objektivt sett, så burde han ikke gå inn i et seriøst forhold kort tid etter  det 17år lange forholdet. Selv om jeg heier på deg og at dere skal bli annen. Men han trenger mer tid til seg selv.
lykke til.

I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.