film på date?

Started by Vandelay, February 18, 2012, 18:27:50 PM

Previous topic - Next topic

Vandelay

hvilken film pleier du å sette på dersom du har en typisk filmdate hjemme hos deg? mener å ha lest noe om det en plass her men fant ingenting


VB

En film jeg har delvis lyst til å se eller helst en jeg har sett før og har lyst til å se igjen, best hvis begge har sett den før men den er morsom. Men uansett, er ikke noe stress, filmen er sjeldent mer interessant enn en annen person.

Complex

Enig med Kaizer! Ikke sats på at du skal se en film i to timer, uten avbrudd. Bruk det som en innledning til kos -> begge (tett ved siden av hverandre) under et teppe (skru ned tempen, så skjer det uansett) og eskaler!

VB

Quote from: Vandelay on February 18, 2012, 21:16:42 PMannet spm: pleier dere å by på noe mat/drikke/snacks?

Dette er helt avhengig av hva slags date det er og hva som er planlagt. Hvis du har invitert til ostepops og film, så for all del ha ostepops og film. Men hvis ikke... jeg vil si det å ha noe å drikke tilgjengelig er nok, hvertfall tilby noe. Det er jævlig lite fristende å kline med noen hvis du er veldig tørst.

Sett på en film men ikke planlegg å se den, armkroken, kose litt, prate litt, kline litt, etc...

Jungeldyret

En kopp Te slår alltid ann :)

(Te, kakao = Kos, værtfall i tankegangen til de fleste mennesker).


babubi

Vandelay; Hm. Siden man skal lede - er det ikke bedre å velge film selv enn å la henne velge? Evt innskrenke til to-tre alternativer og la henne velge blant dem?