Grensen mellom snill hyggelig fyr so jenter liker og needy.?

Started by fri90, August 08, 2013, 12:21:09 PM

Previous topic - Next topic

fri90

Jeg har lenge forsøkt å teste min personlighet i forhold til hva jenter tiltrekkes av. Alt fra å være skikkelig alfa til å nesten bare være veldig care og erte jenter litt på en frekk, men leken måte. Grunnen til at jeg har prøvd forskjellige metoder er fordi at jeg vet at det er mye snakk om at vis man er for snill og viser for mye tilgjengelighet så mister jenta fort interessen.

Men nå har jeg gått litt tilbake og beholdt litt av det som funket i hver metode og begynt å gi mer komplementerer, ikke være redd for å vise at jeg liker jentene jeg møter og sender en del meldinger i den sort at jeg liker å prate med dem osv. Spørsmålet mitt er " Hvor tynn er den grensen mellom å vise mye interesse, komplementerer og det å bli godt likt, til det at man blir needy og virker for desp og kjedelig"?

Merker jeg får mye bedre kontakt med jentene og mer interesse på den måten, men skjønner ikke hvorfor, når jeg var på samme måte før jeg begynte med sjekking og det gikk dårlig.

Greeneyed

Den der er litt vanskelig.

Jeg kan tenke meg at jenter nå kanskje merker på deg at selv om du liker dem, så har du mer overflodsmentalitet. Det merkes når man er litt mer avslappet i forhold til hele greia, og jeg tror ikke helt at du gjorde alt likt før. Det kan være små ting det er snakk om, som selvsikkerhet, kroppsholdning, ansiktsmimikk etc, du legger ikke merke til konkrete forskjeller selv, men de er der likevel, og overflodsmentaliteten (eller altså eventuelt desperasjonen) skinner gjennom.

Selv liker jeg gutter som viser tydelig at de liker meg, samtidig som de ikke tviholder på meg, kan møte meg når som helst, fortsetter å skrive meldinger når jeg prøver å avslutte samtalen, etc. Samtidig føler jeg at jeg selv har blitt mer populær etter at jeg begynte å drite litt mer i om jeg "mister" en. Jeg tror at når man slipper taket litt, og får en indre overbevisning om at det alltids kommer en ny som man vil få like god kjemi med, så kommer mye av seg selv.

Dette svaret ga deg vel ikke så mye, så prøver litt til. Jeg synes grensen er ganske fleksibel når det gjelder hva du kan gjøre, men lite fleksibel når det gjelder "hvem" du er. En jeg i utgangspunktet er tiltrukket av kan vise mye interesse, mens en jeg er mindre tiltrukket av kan ved å gjøre akkurat de samme tingene sørge for at jeg ikke blir interessert. På bakgrunn av egne erfaringer der vil jeg tro at jentene er mer interessert i deg i utgangspunktet nå enn de var før, og også at du ubevisst kommuniserer på en litt annen måte enn tidligere.

Potet

Du er nok inne på det, Greeneyed. Er hun tiltrukket kan du gjøre mer uten å virke needy eller creep. Du må ha tillit og verdi for at du ikke skal virke needy. Din verdi har helt sikkert har blitt mye bedre med bedre klesstil, posisjonering, kroppspråket, ansiktsmimikk, holdning, holdning (mentalt)++. Det er stor forskjell på en som gir deg komplimenter som virker som vil ha noe fra deg og en awesome person som gir komplimenter fordi det er en del av hans naturlig personlighet og i tilegg virkelig mener det han sier.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

fri90

Takk for tilbakemeldingene!
Jeg skjønner litt hva dere mener  når jeg ser hva dere skriver, og dere har sikkert
rett i at det er småting som utgjør forskjellen. Men er det lett å bli kjederlig i lengden
av å være slik? At vis det kommer en mer alfamann med litt frekkere og tøffere holdning
at jentene fort kan miste interessen for meg da? Mulig jeg overtenker her.

VB

Quote from: fri90 on August 10, 2013, 12:51:18 PMMulig jeg overtenker her.

Ja det gjør du, det er lite vits å bekymre seg over ting som kan skje. Du kommer sikkert til å miste jenter til andre gutter som hun liker bedre, men det skjer med alle, noen ganger er du gutten som jenta liker bedre. Det beste er å fokusere på deg selv og egen utvikling.

Ellers er det mulig du tenker litt feil om hva som er "alfa" eller for å si det på en annen måte, tiltrekkende. Det du burde jobbe for er å være en selvsikker kar som ikke tviler på deg selv uansett hva som skjer rundt deg. Det de fleste "alfa" gutter gjør mot andre gutter er å få de til å vise usikkerhet foran jenta, noe som er lite tiltrekkende. Men hvis du er selvsikker og ikke lar andre gutter gjøre deg usikker eller får deg til å tvile på deg selv så blir det fort veldig vanskelig for dem å gjøre noe som helst.

Så jobb for å bli selvsikker på deg selv, vær flørtene med jenter og gi faen i hva andre folk mener.

fri90

Ja, jeg er vel i den typiske tankegangen at når jeg merker at jeg får jenter lett, så må det være noe feil med dem esidend et er så enkelt, men jobber med å endre det :)