Ny greie: Judge my profile! (Oppdatert med ny (og bedre?) versjon av profilen!)

Started by Stemning, November 12, 2011, 07:26:35 AM

Previous topic - Next topic

royale

Helt seriøst, Autowin.

Det kalles personlighet..... og vet du hva, på en merkelig måte funker det.

Lahoya

Ikke vær krass mot hverandre. Hold dere til emne og husk dette er et forum hvor vi skal hjelpe til å forbedre hverandre.


Jungeldyret

Heisann , Jeg holder på å finjustere profilen min på sukker og trenger litt innspill , særlig fra dere jentene.

Hva funker og hva funker ikke ? og er det for drøyt ?

Beskriv deg selv :

Elsker :

QuoteEn skikkelig god kopp kaffe  ( og nei.... starbucks er ikke god kaffe :p )

En skikkelig god kopp kaffe.

Nytt sengetøy

QuoteAdrenalin rushet etter å ha utfordret seg selv
Kun når du utfordrer deg selv eller generelt adrenalin rushet?
"Elsker å utfordre meg selv."
"Elsker adrenalin rushet etter en utfordring"
Quote
Å våkne uthvilt om morgenen , strekke hånden over til andre siden av sengen og stryke den over kroppen din.
Kliseee ;)  "Å våkne uthvilt om morgen"
Quote
Følelsen av en god trenings økt
Love it

Misliker:

QuoteJanitsjar korps kl 0700 på en 17 mai
Litt partypoper på 17 mai? :/

QuoteNår jeg er i handyman modus og legger fra meg verktøy ,men bruker 10 minuter på å finne det igjen i baklomma.
"Er en handyman, flink til å legge fra meg verktøyet der jeg ikke finner det igjen."
Virker som en rotekopp, litt negativt.

Beskriv hva du driver med og fritidsysler (jobb/skole, interesser og hobby)

QuoteDrømte om å bli indiana jones når jeg var liten , drømmer fremdeles mye og mange av dem har gått i oppfyllelse , men heldigvis er det mange nok igjen. Syntes det er fantastisk å møte nye mennesker og muligheter , enten det er på tvers av lande grenser eller på byen. Elsker å sitte med en kaffe kopp og fiskestang når solen står opp en sommer natt , men det skjer ikke så ofte. Eier ikke tv og ser derfor ikke mye , men jobber med det hver dag. Så hvis du er heldig så avslører jeg hvem som er onkel skrue.

Min helt var Indiana Jones som liten. "Nå har jeg blitt litt eldre og har funnet ut at jeg lever drømmen min uten å være Indiana. " (Liker ikke denne).
Kan fantasere, men liker heller å realisere.
Elsker å bli kjent med nye mennesker og ta alle utfordringer på strak arm.
Liker å sitte med en kaffe på en kafe om sommeren, da lever jeg virkelig livet.
Jobber innen TV, tar ikke med meg jobben hjem så tv eier jeg ikke.


Raskt hvordan jeg ville skrevet det.
Er ikke uengig i at humor er viktig, men humor som ikke per personlig (face to face) er vanskelig å styre.
Som du ser på teksten jeg gjorde om til, har jeg tonet ned litt av "wow" faktoren. Forsatt en humor, men ikke som jeg føler skader deg.

Nå sier jeg heller ikke at dette er de beste profil teksten du kan ha. Jeg mener at dette er en profiltekst som vil gi deg flere muligheter med flere jenter en den du skrev (selvom det står det samme i bunn og grunn).

Når jeg kommenterte humor, mener jeg overdrevent humor, vm i pannekake kasting osv.

Potet

Jeg er ikke en like stor ekspert som GV-folkene når det kommer til nettdating, men slik jeg ser det er det de små detaljene ved din personlighet som gjør at du skiller deg ut. Når man som jente leser gjennom profilene siler man bare ut standardfrasene. Av andre jenter som har sendt meg meldinger har de skrytt av de små detaljene som f.eks. at jeg hverken røyker eller snuser, men er total avhengig av sjokolade.

Den setningen med stryke hånden over deg blir litt for tacky synes jeg.

For å hjelpe deg med orddelingen. Her er hvordan noen av ordene skrives:
adrenalinrush
jandyman-modus
sommernatt
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Chuck Baz


Jungeldyret

Angående rettskrivning: Bruk Word .ol,  beste tipse;)
Alle har skrivefeil innimellom, jeg gir totalt f i hvordan jeg skriver her. Burde vel egentlig ikke det og brukt et hjelpemiddel så jeg lærer meg de feilene jeg gjør.

Potet

Quote from: Chuck Baz on May 24, 2012, 02:42:23 AM
Quote from: Potet on May 24, 2012, 02:27:49 AM
For å hjelpe deg med orddelingen. Her er hvordan noen av ordene skrives:
jandyman-modus
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Visste du ikke at "handy" skrives med j men uttales som en h?  Ordet kommer fra en latinsk mann som en Jand som var litt av en røver med verktøy i hånda :D :D

OBS: Word skjønner ikke orddeling og kan dermed gi deg flere orddelingsfeil! Ellers kan word luke ut de fleste ord som er fiel skrevet.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Chuck Baz

Quote from: Potet on May 24, 2012, 13:40:22 PM
Quote from: Chuck Baz on May 24, 2012, 02:42:23 AM
Quote from: Potet on May 24, 2012, 02:27:49 AM
For å hjelpe deg med orddelingen. Her er hvordan noen av ordene skrives:
jandyman-modus
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Visste du ikke at "handy" skrives med j men uttales som en h?  Ordet kommer fra en latinsk mann som en Jand som var litt av en røver med verktøy i hånda :D :D

OBS: Word skjønner ikke orddeling og kan dermed gi deg flere orddelingsfeil! Ellers kan word luke ut de fleste ord som er fiel skrevet.
Skulle virkelig ønske jeg kunne regler som den før nordisk grammatikk eksamenen jeg hadde på tirsdag!

Dev

Quote from: Potet on May 24, 2012, 13:40:22 PM
Quote from: Chuck Baz on May 24, 2012, 02:42:23 AM
Quote from: Potet on May 24, 2012, 02:27:49 AM
For å hjelpe deg med orddelingen. Her er hvordan noen av ordene skrives:
jandyman-modus
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Visste du ikke at "handy" skrives med j men uttales som en h?  Ordet kommer fra en latinsk mann som en Jand som var litt av en røver med verktøy i hånda :D :D


http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Jandy-Man

Potet

Hahahahaha! Elsker urban dictionary. Søk på ditt eget navn og du finner mange morsomme definisjoner!
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Dev

Quote from: Potet on May 24, 2012, 22:05:35 PM
Hahahahaha! Elsker urban dictionary. Søk på ditt eget navn og du finner mange morsomme definisjoner!
Wow, likte definisjonen de hadde på mitt navn!

Edit: Fjerner sitat. Liker ikke at folk kan søke opp navnet mitt...
Men jeg er vist jentenes drømmemann :)

Eh

Quote from: Dev on May 25, 2012, 18:54:16 PM
Edit: Fjerner sitat. Liker ikke at folk kan søke opp navnet mitt...
Men jeg er vist jentenes drømmemann :)

Du og!? :O

Chuck Baz

Umulig å skrive noe sensibelt..
_______________________________________________________________________________________________________________
Om meg:
Litt i underkant av 1.90, blå øyne og blondt hår.
Bor i Oslo og har tenkt å bo her lenge, studerer på Blindern og tenker å jobbe i denne byen når jeg er ferdig med studeine.
Glad i sport og starter gjerne dagen med en joggetur, opptatt av å leve sunt, men godt med noe godteri eller chips en gang i blant også.
Glad i musikk og film. Liker i det meste av sjangre når det gjelder begge deler!
_______________________________________________________________________________________________________________
Fritidssysler og stuff:
Glad i sport, spesielt fotball!
Synes ikke det er noe feil med en god treningsøkt av og til,
Liker å ta en bytur med gode venner av og til, øl og hyggelige mennesker er ikke feil!
Elsker humor og det å kunne le med! Bra å få andre til å le også!
_______________________________________________________________________________________________________________
Drømmekjæresten:
Jeg ser etter ei kul jente som har et flott utseende og har gode verdier i livet.
Vil ha en jente som tar vare på seg selv, men også bryr seg om andre. Flott om du trener også, så er det viktig at du har et liv, greit å henge en del med hverandre,men funker ikke over tid om du ikke har noe å gjøre når jeg ikke er tilstede.
_______________________________________________________________________________________________________________

Tar gladelig i mot tips, hadde en tekst der som var helt gull før da jeg fikk hjerte/melding av de aller fleste som kom innom profilen min, men husker ikke hva det var.. Slik går det når du stadig skal gjøre stadige små forbedringer på noe som alt var bra :P


Chuck Baz

Takk for svar! Enig når du oppsummerer det slik!

QueenB

kan jeg være ærlig, chuck? du høres utrolig utseendefiksert og overfladik ut, desverre. Ellers har du en veldig A4-profil. Beklager.

(håper du har sinnsykt bra bilder).
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.