Roskilde - challenges!

Started by FatBoy, June 25, 2013, 15:21:19 PM

Previous topic - Next topic

FatBoy

Ey yo yo..

Jeg skal til Roskilde neste uke.
Det blir møkkfett, har tenkt til å benytte anledningen til å kjøre approach-bonanza 24/7.

Har tenkt til både approache masse selv, og pushe kompisene mine til å approache. De er hypp på litt feedback.
Tanken er at jeg skal sende kompisene inn i sett med små challenges, med hensikten at de skal trekke en spesifikk lærdom ut av det. Eller få dem til å fokusere på en spesifikk ting (som f eks berøring eller logistikk) under hele interaksjonen for å så gi feedback. Som en BC antageligvis er, på en måte.

Lurer på om dere har noen kreative innspill i forhold til sånne små challenges?

Jeg kommer også til å gjøre dem!
Så kult å få noen sprø "drite seg ut" challenges også.
Alt er gøy! Random stupidity is welcome.

Jeg skal f eks prøve på same day lay (snakker ikke om en happy ending i en lavvo på feiringen av samenes dag...)(selvom det kommer til å foregå i et telt..) fra dagtid for å venne meg til å approache når det er lyst, forhåpentligvis tar jeg med meg lærdommen hjem så det blir lettere hjemme.

Flere eksempler:
-Gå bort til et 2 sett bestående av 1 gutt og 1 jente og hold samtalen gående i minst 2 minutter uansett! (for å venne seg til å approache de settene som man automatisk tenker at "en av de gutta/den gutten er kjæresten hennes", og å deale med en evt kjæreste, cockblock/amog)
-gå bort og prøve å sjekke opp ei jente uten å si et ord
-introdusere ukjente folk for hverandre :) og annen meningsløs moro
-bare si "blablablabla" men eskalere kraftig.
-approache enslige jenter med mange gutter rundt seg
-approache vanskelige sett der man må deale med store grupper/tykkfalne venninner
-prøve å sjekke opp ei dame i unisex - kald-dusjen. Haha get my creep on! Bra det iskalde vannet automatisk gir panserpung og badetiss!
-åpne med å prøve å kysse dama

Tenker det er kult å fokusere på forskjellige ting på forskjellige dager også.

Inspirér meg, kjære venner!
Både meningsløs moro og seriøse øvelser der en spesifikk lærdom kan trekkes er velkomment!

Kjærleik og fred og solskinn!

FatBwoiii

Apekatt

-Napp mobil/lommebok utav hånden på noen, Løp 5-10 meter, gå tilbake å si du kødda. Vips, og du har åpnet.
-lat som du er en hund
-si 'takk for igår' til ei jente som har kjæresten ved siden av

Stanley

#2
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Lisa

Weeeeeeee! Challenge night <3 Vært med på det tidligere, husker ikke noe av det :S Veldig morsomme utfordringer du har kommet opp med!

Synes dere skal ha en stor challange også som går over hele helga. F.eks. snakke med fest mulig jenter som har hatt/solbriller/flip-flops/rød t-skjorte etc.

Potet

Hva med av vi lager en egen challenge-tråd her på forumet med en noen åpnere man må prøve kommende helg? Så kan vi dele morsomme reaksjoner og historier søndagen/mandagen etter :)
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

SpantaX

Her har du en drikkelek dere kan teste:

Dere sitter i campen og spiller kort (f.eks. Kortene er ikke en del av leken). Når dere ser en søt jente går èn av dere bort til henne. Hensikten er å prate med henne for så å spørre om nummeret. MEN: Du skal IKKE få det av henne.

Det vil jo si at du må gjøre en dårlig jobb når du prater. Når hun da sier nei, så sier du: " Flott! bli med bort dit." (Der hvor dere sitter) Og få henne til å bekrefte at hun ikke ga deg nummeret.

Når hun bekrefter det så må alle de andre som sitter der drikke. Får du nummeret av henne, så må DU drikke. Win/Win :)

Så er det nestemann sin tur :)
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

FatBoy

#6
@apekatt, skal gjøre det men tror jeg bytter ut bøffe tlf/lommebok med en fin hatt eller noe. Vanskelig å overbevise en lynsjemobb om at du "bare tulla"..

@lisa, kommer til å snakke med flest mulig jenter. punktum. hva de har på seg er ikke så vesentlig ;) men ok, jeg "må" approache om dama har f eks rød t- skjorte/runde solbriller/ whatever, UANSETT hvordan dama ser ut. Haha blir interressant!

@potet, god idé!

@spantax, ok!

Kom igjen folkens, keep em coming, her er sjansen deres til å sende en (eller flere) tulling(er) inn for å drite seg ut!
(jeg tar også i mot ordentlige challenges der målet er spesifikk lærdom)
Dere sender oss på bootcamp på en måte.
Skriv før søndag kl 11!

-Kommer til å ta en av dagene og fokusere på å gå for kysset etter 3 min
-sjekke opp en dame med en dorull i hånda
-en av dagene fokusere på å lede chicks hit og dit, og "venue-change"..
-approache og gå dritnærme og stirre henne rett i øynene med bedroom eyes
-åpne med å måle henne opp og ned
-åpne med å gi folk klem
-"sacrifice the virgin", altså approach, merge sets og "pawne" hun jeg approacha først for å "oppgradere"
-generelt si hei og hilse på "alle" som kommer innenfor en boble på 2 meters radius
-prøve å sjekke opp 2 venninner og kline med begge
-stoppe moving sets, her har jeg vært litt weak før! Skal knekke koden
-åpne med å si random halvkjente navn som "Tom Selleck"
-åpne med "jeg elsker deg"
-vurderer å ta med den gamle (signerte!!) "the game" boka mi og late som om jeg usikkert leser direkte fra den!
-i dokøen "halla baby, må du bimmelim eller bommelom?"  ;D
-gå rundt alene og rope/synge random shit for å venne meg til å gi faen i hva folk tenker
-en dag fokusere på kun "situational" åpnere, om det er om noe som er rundt eller noe hun har på eller w/e
-baby step isolering
-være uenig i / hate alt dama sier fra starten av. "hva drikker du? vodka? æsj jeg hater vodka. liker du ikke rihanna sier du? Jeg elsker Rihanna.."

Noe mer?

-Valkepjokken

Unloved

Ha en irriterende vane.... f eks en sånn hvesende "ahh"-lyd hver gang du tar en slurk av noe (er en episode a Seinfeld der Elaine dater en sånn fyr hvis du trenger referanse), eller si "jajajaja" mens du kjør deg på balla og raper, sånn omtrent hvert femte minutt.

FatBoy


Dorian Gray

Åpne uten å si et ord, dra det så langt du kan uten å snakke. Lov å lage "ummh" lyder og gestikulere. Gå for close!
Alle har noe å lære, og alle har noe å lære bort.

urutinert

Quote from: Alex GV on June 28, 2013, 21:25:52 PM
Åpne uten å si et ord, dra det så langt du kan uten å snakke. Lov å lage "ummh" lyder og gestikulere. Gå for close!

Haha, håper du har med deg kamera, FatBoy!
Do something today that your future self will thank you for.

Potet

Quote from: urutinert on June 28, 2013, 21:56:31 PM
Quote from: Alex GV on June 28, 2013, 21:25:52 PM
Åpne uten å si et ord, dra det så langt du kan uten å snakke. Lov å lage "ummh" lyder og gestikulere. Gå for close!

Haha, håper du har med deg kamera, FatBoy!
Er du enda tøffere gjør du det når du er lettkledd/naken ;)
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Hovmesteren

"People rarely succeed unless they have fun in what they are doing" - Dale Carnegie.

Stanley

#13
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

SpantaX

Quote from: Selvtillit on July 01, 2013, 23:46:15 PM
Er det fortsatt mulig å dra på sommerens festivaler rundt omkring i Norge, f.eks.?

Kan man betale på stedet? Eller hvordan fungerer det? Gratis?

http://www.aktivioslo.no/guide/festivaler/festivaler-alfabetisk/
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.