ESTETIKKTRÅDEN! (Bildetråd; kropp, trening, fremgang)

Started by Stemning, August 10, 2012, 13:08:08 PM

Previous topic - Next topic

Claw

Quote from: Jeagle on August 27, 2012, 22:33:04 PM
prøver meg på dette opplegget. noen son syns jeg bør legge til eller trekke fra noe.

http://www.dagbladet.no/2012/08/16/tema/trening/cornelis/elander/hollywood/22976329/



(og du er uansett i feil tråd)

Jeagle


min fantastiske kropp. etter et par mnd på dette opplegget skal jeg poste nye bilder med fremgang
å være eller ikke være

piken

Veldig bra utgangspunkt der, Jeagle. Gleder meg til å se fremgangen din. Anbefaler å følge med på fitnessbloggen for inspirasjon og nyttig hjelp underveis :)

Claw

Bra utgangspunkt der ja :) Men fortsatt, ikke ta treningsråd fra dagbladet! Og spesielt ikke en hollywood-pt med større biceps enn lår.

Jeagle

å være eller ikke være

Claw

Hvor mange ganger i uka er det realistisk at du trener styrke over tid?

Jeagle

vel trente 5 ganger i uken før. så la oss si 4 da mndag tirsdag torsdag og fredag
å være eller ikke være


Jeagle

problemet med den bloggen er at de ikke sier hva som er hva. :/ derfor meget lett med dagbladet sin variant
å være eller ikke være


Claw

Programmet Eh linker til er bra. Tomas Fjeldberg er også en veldig kunnskapsrik mann som er tilgjengelig for spørsmål på fitnessbloggen-forumet.

Quote from: Jeagle on August 31, 2012, 19:30:40 PM
problemet med den bloggen er at de ikke sier hva som er hva. :/ derfor meget lett med dagbladet sin variant

Vet ikke helt hva du mener. Tenker du på at det ikke er bilde av øvelsene? Går du inn på denne linken kan du trykke på en del av øvelsene for å komme til en youtube-video. Ellers er det ikke verre enn at du må google eller søke på youtube selv, det er snakk om ganske enkle basic øvelser som du like gjerne kan lære deg med en gang.

Edit: Hvordan går det egentlig an å ta en sånn fyr seriøst?

Jeagle

å være eller ikke være


Claw


Eh

Quote from: Claw on September 14, 2012, 20:08:14 PM
Greit trykk der! Hiv opp en latspread da  :D

Maybe later ;)

Quote from: Roark on September 14, 2012, 21:11:59 PM
Gi den mannen en BigMac  ;D

Om 3 uker har jeg klippekort hos McDonalds!