Sukker, statistikk, hvor bra har det funket for deg?

Started by Stemning, November 26, 2012, 05:21:21 AM

Previous topic - Next topic

Stemning

Etter å ha hatt sukkerprofil i ett år, har jeg nå kommet til at jeg ikke har den helt store troen. Hadde kanskje litt store forventninger, men det viste seg å være få aktuelle jenter der, spesielt for meg som er i Hordaland. Har bare møtt 2, og hun ene var klin gal. Er der enda da, med håp om at det melder seg inn noen nye som er interessante. Jeg har ikke brukt spesielt mye tid på profilen siden jeg laget den, og heller ikke bildene. Har lagt inn 2 bilder i tillegg til profilbildet. Problemet ligger mer i mangel på søte jenter i området, kommer det fler, så kanskje profilen kan få en facelift. Får noen meldinger og hjerter her og der, mer nå etter jeg byttet profilbilde i sommer enn før.. men veldig lite fra pene jenter. Sender bare meldinger først til noen veldig få, og får greit med svar som regel, men så dabber det av for de er alltid langt unna..

12 mnd. med profil.
3375 visninger.
320 jenter jeg har snakket med.
95 hjerter, + et fra Ananas.  ;D
2 jenter møtt i Bergen.

Hvordan er deres erfaringer?


Potet

Var du betalende medlem? Imponerende statistikk du har! Hvor mange av de som ga deg hjerte synes du var pene? Med så mange samtaler som du hadde må det ha tatt med tid. Føler du at det var verdt all tiden?

Nå har jeg deaktivert profilen min så jeg har ikke tilgang til statikken, men jeg hadde langt ifra så bra statistikk. Jeg tok lite intiativ til å sende meldinger, var betalende medlem kun i én måned og hadde ikke så fryktelig bra bilde (men fikk mye skryt for profilteksten fra de som kunne lese den). Hadde du mange visninger fra jenter andre steder enn Hordland? Sikkert 90-95% av jentene som var innom profilen min kom fra samme fylke og det var kun én av de som la hjerte på meg eller som kontaktet meg som jeg vurderte som interessant. Med andre ord har jeg samme inntrykk som deg: Alt for få søte jenter på sukker - ikke minst i nærheten av der jeg bor. Tror nok det er bedre for folk som er 30+, ikke minst om du bor i Oslo. Betalende medlem er nok et must.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Stemning

Var og er betalende medlem, blir jo billigere etter hvert så nå er det nesten gratis.

I starten sendte jeg en del førstemeldinger men så skjønte jeg ila. våren nå at jeg har sjans på mye bedre enn jeg først trodde, og nå vil jeg ikke lenger ha nestenpene eller nestenkule jenter. Så nå blir det veldig lite. Har vel brukt noen timer på å skrive, men stilen min er ikke de helt lange meldingene, og de jeg ikke syns virker bra får korte hyggelige meldinger som ikke inviterer til videre samtale. Så hittil ikke vært verdt tiden, men det blir det jo hvis jeg finner en søt en jeg kan henge med fremover. :)

Blant de som sender hjerte/førstemelding er ca 10 % litt søte på profilbildet, men så virker de rare i profilteksten (type skrivefeil og harry) eller (sorry men det er ikke min greie) det viser seg at de er (for) chubby i albumbildene. Har som sagt møtt 2 i Bergen, og den ene gangen var det trivelig frem til det viste seg at hun trodde på healing og klarsynthet. Det takler jeg ikke, strider mot alt som er meg (mini-Dawkins).

Har pratet med en håndfull flotte jenter som bor langt unna, men så orker jeg ikke bryet det er å dra noe sted og alt det der, blir så himla seriøst, så det har jeg kult an med.

Potet

Sant, det blir billigere etter hvert. Kanskje jeg skal ta en mnd som betalt medlem fra og med nyttår og se om det har kommet noe spennende siden sist. Det kommer sikkert mange nye medlemmer som prøver nye arenaer etter at de har som nyttårsforsett å finne seg en kjæreste :D

Utrolig leit at en så liten andel er innenfor kravene våre. Selv om nivået ikke er som man håpet på betyr det ikke at man må senke kravene sine. De fineste (rettelse, de få som er skikkelig fine) på sukker får vel så mye meldinger og respons at de ikke trenger å ta noe initiativ. Hvis du først finner en på sukker er det i alle fall ikke noe tvil om at hun er noe å samle på. Eller sier det kanskje mest om de andre jentene på sukker? Statistisk sett skal det være mulig å finne noe bra når det er så mange jenter på sukker. Er det kanskje slik at pene, kule jenter får så mye oppmerksomhet i det daglige at det ikke er nødvendig å begynne med nettdating? 

Forferdelig frustrerende når man klikker seg inn på albumbildene og ser en helt annet person en det man trodde. Iblant skulle man trodd at jenta i albumbildet hadde spist opp jenta på profilbildet. Ja, enig med at det er tull å dra langt et sted for å møte noen der. Da bør det være noe mer der enn bare første møte!
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Stemning

Quote from: Ananas on November 26, 2012, 15:15:15 PM

Møtt tre i Oslo, én i Bergen hvis man teller med Stemning (var jeg hun klin gale? :P)


Haha nei, vi ble jo ikke kjent via sukker, det teller ikke.


Femininist

#5
I morgen har jeg hatt profilen i 1 mnd (rett skal være rett)
136 visninger.
92 inboksmeldinger
1 gult og to røde hjerter (bare fra "fremmede" som ikke har sendt melding, skjønner ikke hjertegreiene)

Edit; Har møtt en gutt, var veldig koselig, vi fant tonen helt! Hadde en av de mest givende samtalene på lenge, men han har ikke vist interesse i å møte meg igjen. Kanskje likegreit da jeg umiddelbart fikk "ny bestevenn vibber" og ikke noen "romantiske følelser".

Har ikke betalt profil.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Jeagle

12-13 mnd med betalt profil.
visninger: 311
indboksmeldinger: 115
hjerter: 2
Møtt:1
å være eller ikke være

Stemning

Quote from: Kaizer on November 26, 2012, 22:27:32 PM
Litt offtopic, men hvis noen her liker statistikk og grafer om nettdating, sjekk her:
http://blog.okcupid.com/index.php/your-looks-and-online-dating/

rofl de ratet han hunken her som medium looking guy:

Femininist

Han er da det :P

(Ta bort gitaren, gi han en ordentlig sveis og vis oss øynene så kommer han i kategorien kjekk)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Stemning

Skjønner ikke, og kommer aldri til å (virkelig) skjønne kvinners tiltrekning. Vi menn ser om jenter er pene uavhengig av setting og sveis. Du kan pynte på en halvpen en, men virkelig flotte jenter ser vi selv om de er rufset til.

Potet

#10
Let me blow your mind, Stemning: OkCupid (de som har laget undersøkelsen) ratet han som average looking, damene som stemte "have rated, in their occult way, as significantly less attractive than so-called "medium." Helt latterlig spør du med. Det er STOR forskjell på han og de to til høyre for han. Kanskje det var mange eldre stemmere som synes han så for ung ut? Det som i alle fall taler mot han er at bildet er ganske uklart. Bilder der personen er veldig sterkt fokusert i bildet blir ratet høyere (typisk speilreflekskamera). Kort fortalt virker det som om jentene også bryr seg om at bildet estetisk sett ser bra ut, ikke bare om mannen rent fysisk er kjekk eller ikke.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!


Anugita

Jeg var medlem der noen måneder i fjor, men deaktiverte profilen når betalmedlemsskapet gikk ut... Var lite interessante gutter på min alder der, og av de 3 jeg synes var interessante var 2 kun ute etter sex, (neida, de fikk ikke noe hos meg, lukta lunta) og han 3dje (som jeg faktisk sendte melding til først) gadd ikke svare, så jeg var tydeligvis ikke pen nok for han ;)

Jeg fikk inntrykk av at sukker er mest for de under 25, og at det var veldig få der inne som var 25+, men det kan jo ha endret seg... Men jeg gidder ikke gå inn å sjekke...

tore

Quote from: Anugita on November 27, 2012, 08:04:51 AM
Jeg var medlem der noen måneder i fjor, men deaktiverte profilen når betalmedlemsskapet gikk ut... Var lite interessante gutter på min alder der, og av de 3 jeg synes var interessante var 2 kun ute etter sex, (neida, de fikk ikke noe hos meg, lukta lunta) og han 3dje (som jeg faktisk sendte melding til først) gadd ikke svare, så jeg var tydeligvis ikke pen nok for han ;)

Jeg fikk inntrykk av at sukker er mest for de under 25, og at det var veldig få der inne som var 25+, men det kan jo ha endret seg... Men jeg gidder ikke gå inn å sjekke...

For å være ærlig, så syns jeg det virker litt desperat med jenter som betaler for medlemskap på sukker.

Jeg gidder heller ikke å gå innpå Sukker lengre. Syns det å sjekke på byen er mye lettere  :)

lamasen

Hadde profil i ca et halvår.
Fikk nada hjerter/meldinger.
Gikk derfor veldig proaktivt til verks, og sendte melding til de jeg syntes var pene. Så filtrerte jeg ut av de som svarte igjen.
Har ikke ført noen statistikk, men det hendte at jeg telte over meldinger/siste 50 besøk. Dette havnet ut på rundt 4/10.
Møtte ca 30-40 stk. Egentlig ganske fornøyd med det mtp. at jeg ihvertfall ikke er over snittet utseendemessig.