Hva synest dere norske jenter om oss Øst Asiatiske menn?

Started by Kad, January 07, 2014, 11:41:09 AM

Previous topic - Next topic

Kad

Jeg er selv en Øst Asiatisk gutt og jeg har merket at mange norske jenter har sagt at vi er for små og lite attraktive. Er det sant?

Vandreren

nope, det ville vært veldig generaliserende... Jenter har ulike preferanser og det at du har en annen etnisitet kan like gjerne være en preferanse :) Ang høyde så varierer det jo mye for begge kjønn og du vil alltid finne søte jenter som er lavere eller høyere enn deg. Så lenge det ikke er upraktisk høydeforskjell på dere så er det ikke så farlig.

Greeneyed

Noen sier sikkert det, men, som Vandreren skriver, så er jenter forskjellige (og det er da østasiatiske gutter også!). Jeg har ei venninne som liker asiatiske gutter spesielt godt, men om det er noen generell "regel" aner jeg ikke (tror det er veldig forskjellig fra jente til jente).

Synes ikke du bør tenke på sånt. Oppførselen har uansett mest å si, samtidig som den er mulig å endre. Ha selvtillit, og vær den beste versjonen av deg selv. Opphavsland får man uansett ikke gjort noe med :)

Kjetil GV

Det aller viktigste for tiltrekning er jo ikke utseende. Jeg har sett folk som etter min mening har vært såpass uheldig med utseendet at jeg nesten syntes synd på dem, bare for i ettertid få vite at de er sammen med DEN deilige dama.

Kjekkhet måles i mer enn bare utseende. Oppførsel, kroppspråk, hvor selvsikker man virker, seksuell utstråling, sosialkompetanse og klesstil har mye å si.

Nå skal jeg spekulere voldsomt:
Kanskje forskjellen mellom norske gutter og menn som har vokst opp i østasiatiske kulturer har noe å si? Slik at det blir en  forskjell i oppførsel, kroppspråk, etc som er mindre attraktivt for norske jenter, og at derfor noen jenter generaliserer og tror de ikke liker Asiatiske menn, mens de egentlig bare ikke tiltrekkes av oppførselen som er kultur / oppvekstbetinget?
Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

Kad

Nå er jeg jo Adoptert i fra Korea, så jeg har den same kulturen som nordmenn har. Men allikevel så merker eg at mage norske jenter ikke unngår meg.

Roark

slettet

Kjetil GV

Kjenner en koreaner. Han er liten og har en stor kulemage.

Han har typ 1160 venner på facebook, og får masse oppmerksomhet fra unge jenter. Han har ganske fin dame, men jeg tror han kunne fått enda bedre om han ville.

Før jeg ble kjent med ham tenkte jeg at han ikke hadde draget. Det var før jeg visste om GV og Pickup da.

Nå skjønner jeg at han er en kul fyr som er sosialt populær og som kan snakke for seg når det gjelder jenter. Kler seg og oppfører seg bra.

Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

Ole GV

Kjøp boka til Andreas, eller enda bedre en bootcamp med GV, så forstår du mye enklere at tiltrekning handler om noe helt annet en etnisk opprinnelse. Samtidig på bootcamp så får du jo også konkrete ting du må.jobbe med for å bli mer attraktiv blant jenter :)

Veldig lite sunt å tenke som.du gjør nå
Tilgjengelig for 1:1 coaching på café, kveldstid på utesteder eller skype. [email]olegodevibber@gmail.com[/email]

piken

For min del har høyden mer å si enn hudfarge/hårfarge/øyenform, men over dette igjen går det å se normal ut og ha en sjarmerende personlighet. Altså, at det er viktigere at man matcher på andre ting enn at man nødvendigvis har samme etnisitet. Det jeg selv ofte synes å se er at mange asiatiske menn er ganske spinkle, noe som jeg ikke liker. Men det handler jo mer om trening og kosthold enn hva det handler om hvor man er fra.

Unloved

Finnes da kjekke menn i alle "raser", så hvis du tror opphavet ditt er grunnen til at du ikke får det til med damene bør du tenke deg om flere ganger.
Ellers enig med "piken" i at høyde kan være et problem for asiatiske menn, men det finnes da menn der også som er over 180, og er de skikkelig kule ellers driter man jo i høyden... Dessuten finnes det alltids jenter som er lavere.
En (etnisk norsk) kompis som når meg til livet eller deromkring fant seg ei filipinsk jente som var lavere enn han ;)