Vurderer bootcamp

Started by Bislett-XO, February 14, 2014, 17:59:22 PM

Previous topic - Next topic

Bislett-XO

Hei

Jeg vurderer en cv bootcamp. Er usikker p om det er verdt pengene. Er ok utseende, ok sosiale ferdigheter.

Noen som har noen erfaring, hva kan man forvente seg av resultater mht kvantitet og kvalitet hvis man gjør en innsats.

Roark

#1
.....

Puzzle

Bumper denne.
Tenkt å melde meg på bootcamp i sommer, lurte bare på om jeg bør ta med noen ting å notere på?
Lurer også på om hvor mye dere anbefaler å sette av til klær(er over gjennomsnittlig interessert og føler jeg kler meg bra med fine passformer, men en vet jo aldri om jeg har gjort alt "feil" selv om jeg har interessert meg for dette i 5 år snart.)

Lars GV

Penn og papir kan være lurt for å notere litt ja, men det er masse info-poster på det lukkede forumet med den viktigste infoen. Du må ikke skrive referat i frykt for å gå glipp av noe.

Avhengig av hva du selv har lyst på og råd til, og hva som instruktørene mener at du trenger, så kan vi fikse antrekket for byen, altså sko, bukse og overdel. Kan lett fikse det for under tusenlappen hvis du ikke trenger alt, maks 1500,-.
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.