Hva gjør deg til en Catch?

Started by Tingles, January 17, 2012, 01:39:22 AM

Previous topic - Next topic

Tingles

Hva er kvalitetene som gjør at du føler at du er en god catch og at personen som ender opp med deg er en heldiggris?

Og sidespørsmål? Hva er du mest stolt av med deg selv?
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

deepArne

Bra tråd! Her kan vi digge oss sjølv max!

1. Det er tak i meg, utan at eg er ein sånn tense, stressa type.
2. Har god sjølvinnsikt og godt sjølvbilete.
3. Eg er supersmart.

Det siste punktet er vel ein eigenskap litt i same kategori som utsjånad, men det er jo ein del damer som liker sånt. Er vel igrunn dei same tingene og i same rekkefølgje eg er mest stolt over også.

UDA

Quote from: deepArne on January 19, 2012, 15:41:04 PM
Bra tråd! Her kan vi digge oss sjølv max!

3. Eg er supersmart.

Enig om at dette er en bra tråd ^^
Jo, hvorfor vil du si at du er supersmart? Jeg bare lurer.

Over til det vesentlige:
- Jeg får jenter til å føle noe helt spesielt - er en gutt med mye følelser og er ganske sikker på at jeg klarer å framkalle en del mer i jentene jeg er sammen med.
- Er god i senga (etter definisjonen i "The Sex God Methode")
- Har livet mitt på plass: God utdannelse, god form, ser bra ut, en sterk familie, gode venner, osv, osv.

Ps. Er også supersmart ;)
No brain, no pain - no pain, no gain

deepArne

Quote from: UDA on January 19, 2012, 16:06:29 PM
Jo, hvorfor vil du si at du er supersmart? Jeg bare lurer.
Godt spørsmål som vi sikkert kan diskutere lenge. Med smartheit eller intelligens meiner eg kognitiv kapasitet. Det kan vere evne til å løyse teoretiske og abstrakte problem, evne til å løyse praktiske problem, hukommelse, empati, osb. Eg meiner eg har godt utvikla evner i dei aller fleste slike eigenskapar og at eg totalt sett scorar høgt på intelligens. Sjølv om eg scorer bra på psykologiske testar, har gode karakterar og god utdannelse er som regel ikkje slike ting så veldig viktig for ein eventuell partner. Det som derimot er viktig er måten eg framstår på, at eg forstår ting lett og at eg har god oversikt på mange område. Dette er eigenskapar nokon jenter liker, og det er også desse jentene eg er interessert i.

P.S. Er det definisjonen av ei sannsynstettleik (sannsynlighetstetthet) du har i avataren?

Femininist

Jeg er super duper smart og sier ting rett frem. Sjarmerende og provoserende vil noen si. Andre mener det bare er provoserende, men de befinner seg ikke i kategorien supersmart og er derfor irrelevante ;)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Eh

Jeg lar ordboka tale for meg, tror de tre første definisjonene skal stemme ganske greit! hehe

http://tinyurl.com/4u72hfy

Tingles

Quote from: Femininist on January 19, 2012, 17:24:41 PM
Jeg er super duper smart og sier ting rett frem. Sjarmerende og provoserende vil noen si. Andre mener det bare er provoserende, men de befinner seg ikke i kategorien supersmart og er derfor irrelevante ;)

Digger det!!

Jeg fikk min definisjon av en venninne:

Fordi du er empatisk og smart, gjennomtenkt noen ganger, klissete romantisk av og til og ikke minst en hunk som er sterk nok til å løfte ei jente opp på kjøkkenbenken og høy nok til at hun har noe der å gjøre!


I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

Jeagle

hehe god tråd.

- flink på kjøkenet.
- ambisiøs.
- superduper smart:P
- spenendes.
å være eller ikke være

Esteban

Turn-ons med min person:

* Stort hjerte
* Veldig ambisiøs
* Sterk estetisk sans
* Har en badass klesstil og peil på appearance
* Annerledes på en kul måte

Turn-offs (av flere):

* Dårlig selvtillit overfor jenter (dette er noe jeg jobber aktivt med hver eneste dag, og jeg bedrer meg)
* Jeg føler meg litt for tynn og spinkel
* Litt usmooth når det kommer til smalltalk, særlig hvis dette forsterkes av at jenten er usikker selv. Der har jeg et par skrekkhistorier.  







I brings the ruckus to the ladies. Black man doing his thing, baby!

deepArne

Quote from: Esteban on January 19, 2012, 19:38:55 PM
Turn-offs (av flere):

* Dårlig selvtillit overfor jenter (dette er noe jeg jobber aktivt med hver eneste dag, og jeg bedrer meg)
* Jeg føler meg litt for tynn og spinkel
* Litt usmooth når det kommer til smalltalk, særlig hvis dette forsterkes av at jenten er usikker selv. Der har jeg et par skrekkhistorier.
Skal ikkje denne tråden handle om kvifor du er super-awesome? Ingen negative sider, takk! (Orsak dersom eg dikterer meininga med tråden, Tingles.) Fokuser på det positive og lag gode vibber! :-)

UDA

Quote from: deepArne on January 19, 2012, 16:59:20 PM
P.S. Er det definisjonen av ei sannsynstettleik (sannsynlighetstetthet) du har i avataren?

Det må nok du svare på. Fant meg bare et integral som så fint ut :)

Ellers er dette en meget god tråd. Det er viktig å vite om sine gode sider, og få dem fram!
No brain, no pain - no pain, no gain

Tingles

Dette er kun en selvkritisk selvopphøyelse tråd, som forhåpentligvis får dere til å se hvorfor dere er så sykt awesome, og hvorfor dere fortjener akkurat den partneren du vil ha :)

Kjør på med positivitet og kast vekk negativiteten ;)
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

mortenoe

Jeg er fornøyd med hvordan jeg ser ut, veldig god å flørte med blikket og jeg liker med meg selv at jeg ser lyst på ting og er veldig optimistisk.
Er du klein eller?

Claw

Claw er modig, og har respekt for seg selv.
Claw er ganske smart og veldig klok.
Claw er glad i å lage god mat.
Claw er opptatt av sin egen helse.
Claw er generelt kjekk, og kan være ekstremt kjekk når han er i godt humør.
Claw sterk, og kan løfte folk og bære dem rundt. En ur-praktisk og sjarmerende egenskap. Ugg!

Jeagle

Quote from: Claw on January 19, 2012, 21:18:57 PM
Claw er modig, og har respekt for seg selv.
Claw er ganske smart og veldig klok.
Claw er glad i å lage god mat.
Claw er opptatt av sin egen helse.
Claw er generelt kjekk, og kan være ekstremt kjekk når han er i godt humør.
Claw sterk, og kan løfte folk og bære dem rundt. En ur-praktisk og sjarmerende egenskap. Ugg!
claw liker tredje person?
å være eller ikke være