Hva gjør deg til en Catch?

Started by Tingles, January 17, 2012, 01:39:22 AM

Previous topic - Next topic

Tingles

Quote from: Jeagle on January 19, 2012, 21:23:29 PM
Quote from: Claw on January 19, 2012, 21:18:57 PM
Claw er modig, og har respekt for seg selv.
Claw er ganske smart og veldig klok.
Claw er glad i å lage god mat.
Claw er opptatt av sin egen helse.
Claw er generelt kjekk, og kan være ekstremt kjekk når han er i godt humør.
Claw sterk, og kan løfte folk og bære dem rundt. En ur-praktisk og sjarmerende egenskap. Ugg!
claw liker tredje person?


Claw er såpass awesome at noe mindre enn tredje person ikke ville vært godt nok ;)
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

UDA

Quote from: Jeagle on January 19, 2012, 21:23:29 PM
Quote from: Claw on January 19, 2012, 21:18:57 PM
Claw er modig, og har respekt for seg selv.
Claw er ganske smart og veldig klok.
Claw er glad i å lage god mat.
Claw er opptatt av sin egen helse.
Claw er generelt kjekk, og kan være ekstremt kjekk når han er i godt humør.
Claw sterk, og kan løfte folk og bære dem rundt. En ur-praktisk og sjarmerende egenskap. Ugg!
claw liker tredje person?


Hahahahahaha! :D
Dagens
No brain, no pain - no pain, no gain

veroni2011

lol! Bare Claw og Chuck Norris snakker om seg selv i tredje person :)

deepArne

Quote from: Tingles on January 17, 2012, 01:39:22 AM
Og sidespørsmål? Hva er du mest stolt av med deg selv?
Min største prestasjon er at eg har kryssa Hardangervidda med ski på 14 timar aleine utan støtteapparat. Ikkje at akkurat det er så veldig nyttig på sjekkefronten... Vurderer å prøve det same med Grønland, men då må eg få orden på kroppen, få meir erfaring og bli endå betre på ski.

fuglen

- Jeg er 190
- Jeg har god selvtillit
- Jeg har utrolig god musikksmak
- Jeg er mye smartere enn de fleste
- Jeg er ekstremt positiv
- Jeg er veldig godhjertet
- Jeg elsker pokal øl

Åååh, det var deilig å få lov til å skrøyte litt :) Konge tråd!

Potet

Quote from: veroni2011 on January 19, 2012, 22:07:40 PM
lol! Bare Claw og Chuck Norris snakker om seg selv i tredje person :)
Og Anna Anka :)

Over til massiv selskryt:
- Smartere enn gjennomsnittet (sier kanskje mest om hvor dum gjennomsnittet er? :D)
- Kommer antageligvis til å få en meget god jobb etter endt utdannelse
- Kjekk fra naturens side, men trener også mye og kler meg bra.
- Veldig alsidig samtalepartner. Kan snakke om de dypeste temaer, men også ha skikkelig overfladisk grisesamtale. Veldig lite er tabu for meg. Kan litt om det meste, men også mye om noen temaer.
- Ærlig og superlojal. Har aldri sagt en hemmelighet videre. Veldig støttende.
- Kjempeoptimistisk person med godt humør
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Femininist

Quote from: Tingles on January 19, 2012, 19:00:46 PM
Quote from: Femininist on January 19, 2012, 17:24:41 PM
Jeg er super duper smart og sier ting rett frem. Sjarmerende og provoserende vil noen si. Andre mener det bare er provoserende, men de befinner seg ikke i kategorien supersmart og er derfor irrelevante ;)

Digger det!!

Jeg fikk min definisjon av en venninne:

Fordi du er empatisk og smart, gjennomtenkt noen ganger, klissete romantisk av og til og ikke minst en hunk som er sterk nok til å løfte ei jente opp på kjøkkenbenken og høy nok til at hun har noe der å gjøre!




Jippi!

Din beskrivelse var også ganske fin.

Generelt sett er tredje person helt riktig måte å beskrive seg selv på!
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

deepArne

Quote from: kastanje on January 21, 2012, 00:08:03 AM
Jeg er oppriktig glad i det meste og de fleste, har en ekstrem rettferdighetssans, er flink til å bake (men trenger en kokk), kan være kreativ og morsom, men også stille og seriøs. Tenker generelt mye, trives altfor godt på lesesalen, men kan også være impulsiv og irritere vettet av meg av folk som ikke innser at livet er mer enn skole og arbeid. Også elsker jeg å pynte meg, er ganske laidback og har en personlighet jeg er glad i.

Hehe, også er jeg ikke helt komfortabel med å skrive sånt om meg selv.
kastanje er eit catch fordi ho er nerd! ;-)

Har tenkt litt på dette, og kome fram til at jenter med typiske guteinteresser (realfag, idrett, nerdeting, etc) er meir populære blant gutane enn dei elles ville vore. Har nokre veninner som er aktive i idrett, og dei har mange fleire beilarar samanlikna med andre jenter på omkring same attraktivitet. No skal det seiast at mange av dei interesserte gutane ikkje møter jenter andre stader... Vil gutar med jenteinteresser (strikking, baking, hest, etc) auke attraktiviteten sin også, eller er det berre gay? Ein skulle jo tru at det er bra å kome i kontakt med mange jenter via fritidsinteresse?

Jeagle

Quote from: kastanje on January 21, 2012, 00:08:03 AM
Jeg er oppriktig glad i det meste og de fleste, har en ekstrem rettferdighetssans, er flink til å bake (men trenger en kokk), kan være kreativ og morsom, men også stille og seriøs. Tenker generelt mye, trives altfor godt på lesesalen, men kan også være impulsiv og irritere vettet av meg av folk som ikke innser at livet er mer enn skole og arbeid. Også elsker jeg å pynte meg, er ganske laidback og har en personlighet jeg er glad i.

Hehe, også er jeg ikke helt komfortabel med å skrive sånt om meg selv.

om du lærer meg og bake skal jeg lærer deg og lage mat.
å være eller ikke være

Jeagle

kastanje: ja det funker vel og:p tar det som at du ikke trives så godt på kjøkkene foran grytene som du gjør foran bakst leiven.

om han bare snur seg vekk eller gå når han oppdager hvor smart du er så ville jeg trodd han er usikker på seg selv. smarte jenter er gøy, de gir intresange samtaler og utfordrer deg. men jeg må ærlig si at om det blir for tørt og faglig så misser du nok hans interese uansett om dere er på bølge lengde. blir som om du snakker med en gutt om fotball og det er alt han intreserer seg for. om du egentlig ikke er så intrisert.
å være eller ikke være