Bergen!

Started by Tingles, August 14, 2011, 16:32:34 PM

Previous topic - Next topic

Stemning

Men guttaboys da, dere tør!

Stylish


Stemning

#17
Hva mener du?  ::)

Stylish


Stemning

Bra:) da ordner vi noe greier snart.

Jeg var en tur ute og sjekket livet idag, hadde vært så utrolig mye enklere med noen flere.

Jeg er i første halvdel av tyveårene, hva med deg?

Stylish

Ja, vi skal alltids få fiksa noe. Jeg er midt i eksamensperioden akkurat nå, så blir lesing fremover. Jeg er 20 år :)
Du kan bare sende meg en PM med tlf.nr

qwerty

Jeg er med ut, kan også ha vorspiel (med eller uten alkohol) hos meg, bor i sentrum. Er forresten 24 år.
qwerty

Stylish

Av 18-årssteder synes jeg exodus er bra. Stort utested med fine plasser til å isolere jentene på. Hverdagene er ikke spesielt bra nå i eksamenstiden, men lørdager er uansett bra. Exodus er forresten ikke åpent på hverdager.

Qwerty: sounds good!  :)

Stemning

#23
Hei dere, jeg kommer til å lage en facebookgruppe. Kaller den GV-Bergen, skjult gruppe selvsagt. Så kan dere sende meg en PM med facenavn så får dere invite.
EDIT: Må ha venner å invitere før man oppretter gruppe tydeligvis, send facenavn så legger jeg dere til og lager gruppe etter. Greit å ha en gruppe til å planlegge vors/møter.

Jeg har nest siste eksamen fredag, dvs jeg har en del tid etter det. Og etter siste eksamen om 2 uker har jeg ihvertfall mye tid ledig.

Jeg er 23, bor også i byen.

Av 18-årssteder er Downstairs også helt greit, kan isolere opp på "taket" temmelig lett. Har faktisk vært der et par ganger siste ukene, jeg har ikke vært på 18-års sted på over 3 år før det men. Måtte teste hvordan det var å komme i snakk med damer der også ;). Greit å ha de stedene som mulige arenaer også, blir fort litt mye de samme stedene hvis ikke.

Stemning

Jeg har laget gruppe, meg og stylish er i den. Send PM med facenavn for å få invite :)

Så ordner vi noe greier snart!

Jeagle

venter i spenning:D
25 i jan:D
å være eller ikke være