Kino

Started by Selveste, December 11, 2011, 19:07:34 PM

Previous topic - Next topic

Selveste

Er i spørsmålsgjørne i dag. Hvis man skal på kino med en jente, er det veldig klisje hvis man bestiller plassene helt bakerst?  ;D

Jeagle

jeg stemmer ja. i bergen er det myebedre og bestile et sofa sete (to seter som er slått sammen til 1) de er nice
bakdelen er at de er lengere fremme, men mye mer koselig.
å være eller ikke være

Selveste

Men jeg tenker at det er litt kjipt å gå for kysset og bli beskuet av alle de andre i salen? Kanskje bare jeg som er litt sjenert når det kommer til å rote foran fremmede.

Femininist

Jeg vil ikke sitte på bakerste rad, det er kleint.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Selveste

Takk for svar, da dropper jeg bakerste rad. Tror jeg tar filmen hjemme hos meg isteden  :)

piken

Det går jo an å spørre jenta hvor hun vil sitte også. Jeg ble spurt om det en gang, og da svarte jeg "Bak, det er jo trossalt en date".
Forøvrig synes jeg det er litt kleint å gå for det første kysset når man er på kino. Man har jo ingen sjangs til å se ansiktsuttrykk og blikk, og for min del så ville jeg følt meg litt "fanga" i en slik situasjon. Så film hjemme isteden støtter jeg :)

Selveste

Godt poeng. På spørsmål som dette er det veldig greit at man får svar fra dere "på den andre siden". :)

Gerrard

Jeg tror ikke jenta bryr seg så mye om dere sitter på bakerste rad eller ikke. Kjekkaser driter i om bakerste rad på kino er "kleint" eller ikke.  :)


Quote from: Femininist on December 12, 2011, 12:41:49 PM
Jeg vil ikke sitte på bakerste rad, det er kleint.

Jeg syns det er kleint med folk som bruker ordet kleint   ;)

Femininist

Quote from: Gerrard on December 15, 2011, 23:25:00 PM


Jeg syns det er kleint med folk som bruker ordet kleint   ;)

Du er klein som prøver å skape klein stemning :P
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Eh

Du er klein som påpeker det.

Gerrard

Shit.. Dette ble kleint ass  ;D

Gerrard

Egentlig har jeg lyst til å skrive et laaangt innlegg om hvorfor jeg hater folk som bruker ordet "kleint", men siden dette er et forum på internett er det vanskelig å få fram glimt i øyet, ironi osv. osv.  ;)

Gerrard

Det jeg mener er:

Hvorfor skal han bare ta hensyn til hva jenta vil og ikke hva han har lyst til?

Hvis han har lyst til å dra på kino å se film bør han gå for det. Hvis han har lyst til å se film hjemme så bør han gå for det.  :)

Stanley

#13
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Chuck Baz

Quote from: Adriwen on December 16, 2011, 09:48:56 AM
Kinodate er kleint. Det gjør man ikke før man så og si offiesielt er sammen.
Er enig i at kinodate før man er sammen KAN være kleint, men om man har vært på en til to dates sammen før så funker det fint. Trenger for all del ikke å være sammen.