Jente som sa hun ikke var tøs.

Started by fuglen, December 22, 2011, 23:37:51 PM

Previous topic - Next topic

fuglen

Jeg har kjent Anne i 1 år, hun inviterte meg på vors, vi rotet på byen, vi så film sammen og klinte men hun kunne ikke ha sex (enda).

Jeg har tidligere hatt uforpliktet sex med Beate, og tilfeldigvis fortalt det til en venninne som spurte, som har fortalt det videre til Anne.

Da Anne forklarte hvorfor jeg ikke kunne stappe fitta hennes full av kuk, så snakket hun om at hun ikke var billig og at jeg tidligere hadde fortalt om da jeg hadde sex med Beate, noe man aldri burde gjøre.

Dette var definitivt noe hun mente, da jeg prøve alle mulige måter å tease henne, men hun sa alltid nei når det ble for serriøst.

Såååå, hvordan går jeg frem nå?  :P

--WTF?--

Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

fuglen

Quote from: --WTF?-- on December 22, 2011, 23:44:37 PM
Du finner noen andre å leke med.  ;)
Ja, men jeg gir meg ikke med et forsøk.. :)

--WTF?--

Du kan jo argumentere med at når hun har først har sagt både A og B og C, så har hun egentlig allerede forpliktet seg til å følge opp med hele resten av alfabetet.
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

--WTF?--

Jeg tror ikke noen av dere tjener på dette spillet i lengden...
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

fuglen

Jeg har bare prøvd 1 gang, må værtfall prøve 1 gang til før jeg prøver igjen, aner jo ingenting om hun hadde mensen eller en annen praktisk grunn til hun ikke ville.

Det jeg egentlig spør er om noen med mye erfaring har erfart at jenter kan si nei første gangen, og så si ja ved en senere anledning?

Men uansett hva så skjer så har jeg lært at jeg må være superforsiktig med kiss and tell.. :P

Femininist

Quote from: --WTF?-- on December 23, 2011, 00:12:57 AM
Du kan jo argumentere med at når hun har først har sagt både A og B og C, så har hun egentlig allerede forpliktet seg til å følge opp med hele resten av alfabetet.

Ehm! Nei.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

fuglen

Takk for svar Kaizer!
Akkurat det som er problemet, hun har lyst, men hun har ikke lov. Ganske trist i grunn. Men neste gang skal jeg gi henne lov :)

--WTF?--

Quote from: Femininist on December 23, 2011, 13:19:29 PM
Ehm! Nei.

Jo, voksne folk kan si slikt til hverandre.  ;)

Når jeg leser svarene både i denne tråden og andre steder slår det meg at temaet her handler lite om sjekking, men mye om det å bli voksen: å kommunisere åpent og ærlig om hva man vil og ikke vil, kunne stå for meningene sine, ikke la seg styre av "venners" forestillinger om hva som er lov/ikke lov, og ikke minst å faktisk følge spillereglene i det spillet man deltar i av fri vilje. (Derav A --> Å).

Ellers må man finne noen andre å leke med.


Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

fuglen

Jeg er bare 19år, så mange av jentene på min alder er jo veldig ferske på alt som har med forhold å gjøre, noe som jeg forøvring også er. Det kommer vel med erfaring.

Vi er jo fortsatt bare noen små barn  :D

Femininist

Quote from: --WTF?-- on December 23, 2011, 20:46:53 PM
Quote from: Femininist on December 23, 2011, 13:19:29 PM
Ehm! Nei.

Jo, voksne folk kan si slikt til hverandre.  ;)

Når jeg leser svarene både i denne tråden og andre steder slår det meg at temaet her handler lite om sjekking, men mye om det å bli voksen: å kommunisere åpent og ærlig om hva man vil og ikke vil, kunne stå for meningene sine, ikke la seg styre av "venners" forestillinger om hva som er lov/ikke lov, og ikke minst å faktisk følge spillereglene i det spillet man deltar i av fri vilje. (Derav A --> Å).

Ellers må man finne noen andre å leke med.




...og nettopp derfor må en være åpen om at det er lov til å forandre mening og at ting alltid ikke går fra "a til å", det er helt greit å stoppe etter "a, b, c" eller å hoppe direkte til "æ, ø, å" eller lage helt andre egne ord. Å oppføre seg på en måte, for så å skifte mening litt senere, som forandrer hva en ønsker er helt i orden. Det handler om å bli kjent, om å tilpasse hverandre, eller å bli voksen som du sier. Ikke om å følge et bestemt handlingsmønster.

Å ta opp temaet og å snakke om det "hvorfor gjorde du ... om du ikke mente ..." er en moden og god måte å gjøre det på, og det er noe helt annet enn forpliktelser som du snakker om.  Å begynne å argumentere til en partner om at en forplikter seg til noe ved å "gjøre a, b, c" gir i beste fall "bare" dårlig samvittighet. En slik holdning er det som gir opphav til logikk som "hun har på seg kort skjørt, altså vil hun egentlig ha sex, selv om hun sier nei". Slike argumenter og holdninger rundt forpliktelse som du representerer i det første innlegget ditt synes jeg er skumle!

Jeg håper, og tror, du bare formulerte deg på en svært uheldig måte. Jeg ville derfor gi deg en sjanse til å moderere deg ved å ikke skrive noe mer i mitt forrige innlegg, noe du til en viss grad gjør når du legger vekt på fri vilje i spillets regler. Likevel, det er ingen faste spilleregler rundt sjekking, sex og forhold, hver enkelt må finne sine grenser og måter å gjøre det på, samt å tilpasse seg sin(e) partner(e), det finnes ingen andre regler enn dem en blir enige om direkte eller indirekte. Jeg tror egentlig ikke vi er så uenige, men måten du ordlegger deg på reagerer jeg sterkt på.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

--WTF?--

#11
Quote from: Femininist on December 23, 2011, 22:48:20 PM
Jeg håper, og tror, du bare formulerte deg på en svært uheldig måte.

Du har rett, jeg burde ha skrevet "forpliktelser" for å vise at det ikke skulle forstås bokstavelig.

Quote from: Femininist on December 23, 2011, 22:48:20 PMLikevel, det er ingen faste spilleregler rundt sjekking, sex og forhold, hver enkelt må finne sine grenser og måter å gjøre det på, samt å tilpasse seg sin(e) partner(e), det finnes ingen andre regler enn dem en blir enige om direkte eller indirekte.

Ja, vi er enige her.

Men det er likevel et faktum at mange miljøer har sine egne regler på både sjekking og mye annet (det har jeg selv erfart), og når dette er en konsensus innad i miljøene, så må man faktisk følge det hvis man vil være en del av miljøet - eller gå et annet sted (som jeg prøver å si i det _første_ innlegget mitt, det med forpliktelser er et svar til trådstarters respons.)

Men jeg skal være åpen for at ting KAN ha forandret seg siden jeg gikk på ungdomsskolen - internett kom jo ikke til Norge før i 1993...  :P
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

Gatsby

Don't get logical. Hva er det de sier i "the game"? Change her mood, not her mind. Å logisk overbevise en dame til å ligge med deg er fullstendig døfødt.

Prøv igjen EN(!) gang, og gå deretter over til plan B:

Quote from: --WTF?-- on December 22, 2011, 23:44:37 PM
Du finner noen andre å leke med.  ;)

my 2 cents^^