Hvordan beholde en bra dude for kvinner.

Started by Anax, June 04, 2013, 16:24:43 PM

Previous topic - Next topic

Anax

Inspirert av en prat med Rorak tenkte jeg det kanskje er en god ide å dele hvordan jenter kan øke sjansene for å holde på en bra mann;

Steg 1: Trening og kosthold
Les bøker som Worlds 150 Healthiest Foods, Primal Blueprint, Ultramind Solution etc og lær deg å spise sunt.
Spørr en personlig trener om hjelp, ikke sikt mot å bli noe bodybuilder-jente men stram opp kroppen og få den til å se bra ut...

Steg 2: Lær kles stil og mote
Skal ikke påstå å være noe ekspert på mote for kvinner her, men sminke og bra klær gjør undre.

Steg 3: Vær Kul
Ikke vær sjalu, les ei bok, ta vare på degselv, klar å kontrollere ditt eget følelsesliv, vær kul...
Finn en bra felles sporty-hobby. Gå turer sammen / spill sammen / reis sammen. Voks som personer sammen.
Ha ett liv.

Steg 4: Vær flink i senga
Vær på toppen iblandt. Vær en skitten tøs i senga for mannen din.
Varier det. Vær en kåt, entusiastisk nymfo..

(fjernet steg 5)

For mer info;


VB

#1
Steg 1-4 er vel strengt tatt like relevant for gutter som vil holde på eller tiltrekke seg bra damer.

Steg 5 skjønner jeg ikke helt poenget med.

Men med det sagt ser jeg ikke helt poenget med posten, det er ikke noe nytt eller originalt her. Alle de 4 første punktene er rimelig opplagt for de fleste oppegående mennesker, hvis du er kul, bra i senga og ser bra ut er det mye lettere å holde på noen enn hvis du ikke er det. Og steg 5 bare oppfordrer til trolling.

Hvis du virkelig mente å hjelpe folk med denne posten og ikke bare trolle så burde du i det minste legge til noen linker til hver av seksjonene for bøker og nettsider man kan sjekke for informasjon.

Anax

#2
Quote from: VB on June 04, 2013, 20:07:56 PM
Steg 1-4 er vel strengt tatt like relevant for gutter som vil holde på eller tiltrekke seg bra damer.

Steg 5 skjønner jeg ikke helt poenget med.

Men med det sagt ser jeg ikke helt poenget med posten, det er ikke noe nytt eller originalt her. Alle de 4 første punktene er rimelig opplagt for de fleste oppegående mennesker, hvis du er kul, bra i senga og ser bra ut er det mye lettere å holde på noen enn hvis du ikke er det. Og steg 5 bare oppfordrer til trolling.

Hvis du virkelig mente å hjelpe folk med denne posten og ikke bare trolle så burde du i det minste legge til noen linker til hver av seksjonene for bøker og nettsider man kan sjekke for informasjon.

Takk for at du er enig!

Nå var det ikke min hensikt å være ny eller orginal, kun å hjelpe kvinner siden det er ytterst få (faktisk ingen) som faktisk gjør ALLE disse tingene.

Så for å utdype punktene for de kvinnene som ønsker å være den beste kvinnen de kan være for oss menn som ønsker å være de beste menn vi kan være for kvinner.

Enjoy!


Steg 1: Trening og kosthold
Trening - Nå skal ikke jeg påstå å være noe fitness expert så spørr din lokale personlig trener!
Noe jeg hørte for lenge siden var at ett kilo muskler forbrenner utrolig mye fett passivt. Mye mer enn det løping og cardio gjør.
Om du ønsker å gå ned i vekt har det mest å gjøre med kosthold, men å bygge litt muskler er også en god måte å miste vekt på en sunn måte OG holde det borte.

Men husk at ingen menn har lyst på en muskelkvinne...

Skaff deg ett styrketrenings program med litt cardio. Så lenge du ikke drikker protein pulver og creatin så kommer du ikke til å se ut som en "shemuscle" *insert pic*


Kosthold - Worlds 150 Healthiest Foods, Primal Blueprint, Ultramind Solution etc er en god start.
http://www.marksdailyapple.com/welcome-to-marks-daily-apple/#axzz2VHtRhDVV

Kutt ut alkohol, dop og tobakk...

Har ENORM respekt for kvinner i 40åra som fortsatt ser bra ut. Er faktisk utrolig sexy når du vet at en kvinne har tatt vare på kroppen sin i tiår, tegn på at hun har "skjønt det".


Som mann trener jeg og holder kroppen sunn fordi jeg synes det er gøy og liker energien jeg får av det.. Det hjelper meg ikke mye med å sjekke / holde på damer, men jeg gjør det alikevel.


At dette er "Opplagt" eller at "alle gjør vell dette"...... Eeeeh.. NEI.

http://naughtynomad.com/category/travel/europe/norway/

Quality of girls; 3,5/5

"You will see many cute faces, light eyes and plenty of blondes, but in general the females are quite large"
Oversatt; De fleste norske jenter har søte ansikt, men de er generellt lubbene.

NB; Det er ikke min hensikt å gjøre kvinner MER usikkre på segselv, jeg peker kun ut en mangelvare på markedet slik at dere kan utnytte denne faktaen!


De fleste jenter på byn; Jenter med pene ansikt, som drikker mye alkohol, jogger iblandt og spiser helt feil mat.
De har da en "bra" (note; "good is the enemy of the great") kropp frem til de er 23-26 (pga gener) så går det kun nedover derifra.. Kroppen dems er som en fluffy marshmellow som ikke stopper å vokse...


Disse jentene er ingen konkurranse mot jenter som trener, og spiser sunt..


Steg 2: Lær kles stil og mote
Nå husker jeg ikke helt nøyaktig hvordan sistatet går men;
Trinny og Susanna fra Motepolitiet - "Norwegians dont know how to dress!!"
http://www.fem.no/programmer/trinny-susannah-oppdrag-norge

Personlig drar jeg på steder hvor jenter har generellt god peiling på klær og stil, men ser fortsatt masse rare eksempler.
(Stil er også veldig individuellt, i motsetning til trening og kosthold.)

Om jeg skal legge ut masse linker og anbefale ting her kommer jeg bare til å drite meg ut.

Generellt retningslinjer;
Bra hår, klær som passer og litt sminke går en lang vei.
Personlig er jeg ikke overdreven fan av mote men jenter med bra hår er noe jeg digger - det er en indikator på SÅ mye mer.



Steg 3: Vær Kul
Her går det veldig mye på personlige verdier. 7 habits er en utrolig bok om dette;
http://lifetrainingonline.com/blog/the-emotional-bank-account.htm

Utrolig bra Jada Smith sitat;

https://www.facebook.com/jada/posts/10151360470541320

Om jeg møter ei jente som har lest 5% av de personlig utviklingsbøkene jeg har lest blir jeg UTROLIG POSITIVT overasket. Har hittil aldri skjedd.


Steg 4: Vær flink i senga
http://www.avansertseksualitet.no/
BOOM problem solved...

Igjen; vær på toppen iblandt. Vær en skitten tøs i senga for mannen din.
Varier det. Vær en kåt, entusiastisk nymfo..

Steg 5: Var kanskje litt brå her...

Anyway


er blitt distrahert, kommer kanskje tilbake og skriver ferdig posten en annen gang

Dev

Er glad jeg ikke er jente. Hadde aldri klart å lære meg jentemote.

Anders GV

Sånn listen er nå, er dette hvordan beholde Mr.Thomas og Roark.
Punkt 1 burde vurderes å ta bort.
Damer som møter en bra kar adopterer veldig-veldig ofte mange av hans hobbyer og interesser.
Det er heller ikke viktig for alle menn at dama trener og/eller spiser bra.

QuoteTrinny og Susanna fra Motepolitiet - "Norwegians dont know how to dress!!"
De møter jo bare ekstremtilfellene som har skrevet inn til tvnorge.
Ikke et bra program for å lære kvinnemote. Trikset de bruker på alle damene i sesong 1 er å gi dem midjebelte.

Under punkt 3:
Viktig for henne at du henger endel med dine gamle venner.

QuoteOm jeg møter ei jente som har lest 5% av de personlig utviklingsbøkene jeg har lest blir jeg UTROLIG POSITIVT overasket. Har hittil aldri skjedd.
Alle jentene jeg har møtt opp igjennom som har lest endel selvhjelpsbøker ender alle et sted mellom litt til veldig rare.

VB

Quote from: Anders GV on June 05, 2013, 08:53:18 AM
QuoteOm jeg møter ei jente som har lest 5% av de personlig utviklingsbøkene jeg har lest blir jeg UTROLIG POSITIVT overasket. Har hittil aldri skjedd.
Alle jentene jeg har møtt opp igjennom som har lest endel selvhjelpsbøker ender alle et sted mellom litt til veldig rare.

Så er det da bare rare jenter som leser selvhjelpsbøker eller blir jenter rare av å lese de? hmm...

Andreas GV

Quote from: Anders GV on June 05, 2013, 08:53:18 AM

Alle jentene jeg har møtt opp igjennom som har lest endel selvhjelpsbøker ender alle et sted mellom litt til veldig rare.

Og jeg personlig liker faktisk litt rare jenter. Som igjen understreker poenget til Anders, at gutter er forskjellige (heldigvis) ;)

Anax

Quote from: Anders GV on June 05, 2013, 08:53:18 AM
Sånn listen er nå, er dette hvordan beholde Mr.Thomas og Roark.

Tja, sa ikke at denne listen er skrevet i samarbeid med Rorak akuratt, så om han er enig får være hans sak :)
Kun en samtale jeg ble inspirert av.

Quote from: Anders GV on June 05, 2013, 08:53:18 AM
Punkt 1 burde vurderes å ta bort.
Damer som møter en bra kar adopterer veldig-veldig ofte mange av hans hobbyer og interesser.
Det er heller ikke viktig for alle menn at dama trener og/eller spiser bra.


Ja vi menn er undelige vesner! :) Hvem vet hva som tiltrekker oss?


Personlig blir jeg motivert av masse sex med drit deilige og kule damer.. Men jeg leser selvhjelps bøker så jeg er litt rar.. ;)

Potet

Jeg er faktisk enig med trådstarter. Selv om jeg ikke er helt enig med linkene og begrunnelsene er jeg enig med punktene. Irriterende hvor mange jenter som lar kroppen forfalle. Når man selv jobber aktivt for å forbedre seg på flere områder, bør man også kunne kreve at en partner i alle fall prøver. Litt vanskelig med hva du mener med punkt 5 siden du fjernet det, men jeg er enig i poengene i videoene du linker til. Louis CK er konge!
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Potet

Quote from: Ananas on June 06, 2013, 18:05:06 PM
Punkt 5 var: Hold kjeft.

Jeg kommenterte det jeg kommenterte fordi for meg så kunne listen egentlig bare bestått av:
Punkt 1: Vær et menneske som en hvilkensomhelst mann kan finne attraktiv.

Kjedelig. Hadet.
"Hold kjeft" er et punkt jeg i utgangspunktet ikke er enig i. Men poengene i videolinkene om hvor turn off (i alle fall med tanke på kjærestepotensial) det er med jenter som ikke har noe nevneverdig annet å legge på bordet bortsett fra utseendet sitt er jeg enig i. Hvis en stor andel av din verdi er basert på noe du kun har midlertidig må man skjønne at det i lengden vil bli et stort problem når denne midlertidige verdien gradvis synker. Jeg vet ikke hva du skrev i det første innlegget ditt for det ser ut som du har redigert det.

Slik jeg tolker listen handler det om at TS ønsker kvinner som aktiv prøver å bli den best mulige versjonen av seg selv og at man ikke skal gi faen når man tror man har kapret drømmeprinsen. Det handler ikke om at hun skal være drømmekvinnen på alle de nevnte punktene, for det er ingen som er, men at hun i alle fall skal aktivt prøve å forbedre seg slik at man kommer minst på et akseptabelt nivå innenfor nevnte områder. Hvor mange kjenner du som aktivt prøver å forbedre seg på alle disse områdene? Instillingen om at man er god nok uansett, ikke trenger å forbedre seg og partneren skal ta til takke med det hun kan tilby nå er en innstilling partnerne mine ikke kan ha. Man skal godta hvordan man er skapt og det man ikke kan endre på, men er det områder man bør forbedre seg på, særlig områder man er dårlige på og som man kan få negative konsekvenser med tanke på tiltrkening av partnere/beholde partnere, synes jeg man bør strebe etter å forbedre disse områdene. Jeg skal kunne kreve noe av henne, og hun skal kunne kreve noe av meg. Man skal ikke gå for perfeksjonisme, men det handler mer om at skal klare å komme opp på et nivå som er fullt mulig å komme på og som vil gagne både deg og din partner. De nevnte punktene vil nok ikke gjelde for alle menn (burde kanskje påpekt det i det forrige inlegget mitt), men de er viktige for meg. Mitt intrykk er at menn som trener mye og som er opptatt av kosthold og kropp stiller større krav til hva slags kropp eventuelle partner bør ha. Og ja, de fire punktene på listen gjelder også for oss menn, selv om jeg tror menn legger mer verdi i at damen har en stram og fin kropp og aktiv prøver å beholde den ungdommelige kroppen.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!