Hva burde jeg gjøre?(dametrøbbel)

Started by Apekatt, September 09, 2013, 18:47:29 PM

Previous topic - Next topic

Apekatt

Har en situasjon med en dame som er veldig keen på meg. Jeg anser hun for å være en ok 7. Jeg bryr meg om henne og liker å være med hun, men er ikke interessert i noe forhold av mange forskjellige grunner. Hun har blitt med meg hjem et par ganger etter fylla, men ingen kleinhet eller noe sånt dagen derpå så vi snakker fint og har god kjemi edru også. Dette er nå 2 uker siden ca, og forrige uke + noen dager av uka før snakka jeg veldig lite med hun, typ 1 dag noen få ord.
I helgen som var var vi igjen på en felles sammenkomst og det kom frem at hun var kjempesur på meg, noe som ante meg da jeg tok henne i å overse meg et par ganger når vi så hverandre den uken mellom forelesninger. Hun tilga meg iløpet av den kvelden uten at jeg sa noe mer enn at jeg hadde gjort en feil. jeg innrømte ikke at hun hadde rett, og tror jeg fremstår som svært lite needy overfor henne samtidig som jeg viste at interessen fortsatt er der(vi kysset litt). Hun har også sagt før at hun føler det er hun som har jaget meg, selvom jeg har tatt initiativene hele veien.
Jeg har snakket endel med venninnene hennes og de tror ikke hun er interessert i et forhold men sier hun er veldig betatt.

Jeg ønsker å komme utav det her med moralen i behold. For meg er dette moro, spennende og lærerikt mtp sjekking og jenter.
Det jeg ønsker å oppnå er å bare være en hun holder litt på med, kk, og en jeg kan henge med innimellom. vi kommer helt sikkert til å hooke flere ganger da vi er i hverandres omgangskretser.
Bør jeg si rett ut at jeg ikke ønsker noe mer enn et forhold? eller bare la det være, ikke vise for mye interesse etc.
Sliter litt med den balansegangen der, Hvor ofte bør jeg snakke til hun på Fb, sende snaps....jeg vil jo holde henne litt fornøyd, men samtidig ikke skape den følelsen av at vi er eksklusive og at vi er et par.
Blir det feil å invitere henne over på filmkveld(og sikkert sex) mtp at hun muligens har/får følelser for meg?

Dette ble sikkert litt rotete, men setter pris på svar og oppfølgings spørsmål! :)


VB

Hvis jeg var deg ville jeg fortalt henne at du ikke var interessert i noe seriøst. Du trenger ikke bruke de ordene, men definitivt ta opp temaet og se hva hun tenker. Det er mye mulig du mister henne og at hun ikke er interessert i det samme som deg, men det blir mye mindre drama enn hvis du ikke tar det opp og bare lar ting gå sin gang.

Neste gang du er i en slik situasjon så ta det opp tidligere, gjerne ved å nevne av og til at du ikke er klar for noe seriøst pga at du er opptatt med andre ting i livet. Da slipper jenta å lure så mye på hvor hun har deg, noe som fort kan føre til at hun blir sur på deg.

sitronsaft

I og med at hun ble sur fordi du overså henne en gang/et par ganger, ville jeg ABSOLUTT ha sagt det rett ut til henne. Ikke bare unngå henne. Si det på en tydelig, ordentlig, men ikke en forvirrende måte. Hvis du ber henne over på filmkveld, kan du jo kanskje ta det opp da. Spørre henne hva hun ser etter, for å så forklare hva du er ute etter, og se ut ifra denne samtalen hvor god match dere er.

Apekatt


Sugarspice

Hello!  ;)

Denne situasjonen er vel muligens løst nå, men hvis dere fremdeles er på dealeren så ville jeg tatt en prat med henne.
«Du er en skjønn og herlig jente, men jeg er ikke ute etter et forhold nå. Er det ok at vi fortsetter som vi gjør, men at det ikke blir noe mer»? Det synes jeg er en fin måte å dumpe noen på. Lykke til!