Lav høyde og suksess? Fortell om dine egne erfaringer.

Started by Kermit, November 12, 2012, 14:44:26 PM

Previous topic - Next topic

Potet

Veldig enig i det Moody skriver. Personlig er jeg mye mer stiv når jeg står og snakker med jenter enn når jeg får settes meg ned. HAr du fått noen andre med peiling til å observere deg når du står kontra når du sitte?

Mange synes det at å bruke kjendiser er dårlige eksempler, men man må ikke glemme at nettopp det å bli kjendis gjør noe med deg som person. Det er ikke kun statusen som endres. Selvtillit, utrsålingen, kroppspråk og klesstil er noe som fort kan forbedres når man blir kjendis. Og husk, det er ikke nødvendigvis det at man er kjendis som gjør at jenter liker deg, det kan være at du har oppnådd målene dine/kommet langt i livet/tørr å prøve noe som få andre tørr o.s.v. At noen kjendiser har høy status vil uten tvil påvirke positiv med tanke på å tiltrekke det motsatte kjønn, men det er som oftest ikke kun én variabel som så mange prøver å unnskylde seg med - på lik linje med at høyde neppe vil være en dealbreaker for de fleste (selv om det kan være et pluss å være høy).
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

George

Tviler sterkt, selvom man aldri kan avskrive det 100%. Blir vel mer som høna og egget. Føler man seg bedre fordi man sitter eller fordi man vet det gir bedre suksess. Liker egentlig å stå. Tror helt ærlig talt de fleste lave menn gav f i høyden sin før de innså hvor viktig det var for damer. Dersom dere ikke er som Kermit eller lavere kan dere heller ikke vite det da dere har gjort dere lite eller ingen erfaring med det. Blir litt som at jeg skal si til en i rullestol at det ikke har noe å si bare han smiler og er blid( ja satt veldig på spissen). Merkelig hvor fraværende damene på forumet er.. Kun feminist som har svart og hun er ganske lav selv samtidig som at hun kommer fra et hjem der faktisk moren er vesentlig høyere. Jeg har aldri hevdet at det er umulig å dra høyere damer bare at det er ufattelig mye vanskeligere. Jenter få høre deres egentlige mening!

VB

Quote from: George on November 15, 2012, 21:10:45 PMBlir litt som at jeg skal si til en i rullestol at det ikke har noe å si bare han smiler og er blid( ja satt veldig på spissen).

http://www.youtube.com/watch?v=64Ixzp94ksw

Samme som med høyde, hvis man tørr å prøve så kan man få bra resultater. Men det er helt klart at det vil gjøre det vanskeligere, men ikke umulig.

George

Enig der VB, men enkelt tilfeller er ikke super veiledende for folk. Selvfølgelig er ting mulig, men synes det er rart så mange i miljøet er sykelig opptatt av at alt er mulig. De fleste jeg vet om internasjonalt og nasjonalt som har hatt en rask utviklings kurve har utseende med seg. Det er en ting å være høy og pen, men for sjenert til å bruke det for så å prøve seg. Man trenger ikke mer handlingsrommet er enormt. Man kan gjøre masse "feil", men allikevel slippe unna med det. Er man mindre heldig i utgangspunktet kan du gjøre alt rett, men snuble på en minimal ting og alt ryker. Vil anbefale en del her å lese Aron Sleazy en fyr som var godt inne i miljøet. Han har skrevet kritisk om miljøet... Han var i Norge for noen år siden hauset opp av noen av de store i Norge som en legende for sine bathroom pulls. Han innrømmer selv at man må ha masse på plass for å være i stand til dette. Jeg synes han er noe skeptisk og mener game pusher deg til yttergrensen i forhold til hva du kan få. Se på Paul Janka. En høy og pen mann. Han får kun rundt 10% av damene han får nr til til sengs. Ingen for alle, men er man lav og eller ser dårlig ut så vil du få langt færre en de som har dette på plass.

VB

Quote from: George on November 15, 2012, 21:50:42 PMDe fleste jeg vet om internasjonalt og nasjonalt som har hatt en rask utviklings kurve har utseende med seg.

Helt klart, men er det super viktig å ha den kjappeste utviklings kurven? I min mening er det viktige at du kan komme deg til et nivå du selv er fornøyd med. Å dra fotomodeller hver helg er ikke noe de fleste gutter trenger for å være fornøyde. I tillegg tror jeg det har mye mer å si hvem du henger med enn hvordan du ser ut for hvor kjapt du utvikler deg, til en viss grad selvfølgelig, ser du ut som quasimodo blir det vanskelig. Men hvis du har erfarne gutter rundt deg som du kan lære av så vil det gjøre ting mye enklere enn hvis du prøver å lære alene eller med andre folk som ikke har draget.

Quote from: George on November 15, 2012, 21:50:42 PMIngen for alle, men er man lav og eller ser dårlig ut så vil du få langt færre en de som har dette på plass.

Det jeg ikke skjønner er hvorfor stresse så mye på det, føler det blir veldig "jeg synes så synd på meg selv" eller "dere burde synes synd på meg" holdning. Selv er jeg ikke den tynneste, heller ikke den kjekkeste og jeg har/hadde mange issues fra ungdomstida som data nerd, jeg vet det koster meg mye på dame fronten men jeg har funnet ut at det er mye bedre å bare akseptere ting jeg ikke kan forandre som de er og jobbe med det jeg kan jobbe med. Å synes synd på meg selv eller å være sjalu på andre har ikke gitt meg noen ting.

En grunn til at jeg sier dette er at flere bevis for at det er mulig å dra damer, mange damer, heite damer, selv om man er lav er blitt postet her og i de andre trådene som snakker om høyde her på forumet. Men samtlige beviser har blitt avskrevet av de som er lavere slik at de kan opprettholde det synet de har om at høyde er alfa og omega. Fra mitt synspunkt er det et typisk tilfelle av at man ser det man vil se.

George

Tok et raskt søk her på forumet: http://godevibber.no/forum/index.php?topic=2287.15

I denne tråden svarer det noen jenter. Se hva som går igjen: "Lave gutter er turn-off for min del." Sagt av ei på 160. Hun burde da en på si 163 fått? Nei hun vil ha høye oppmot 190. Gjerne med muskler og.

Jente 2: Er høy selv og kan akseptere 2.3 cm nedover. Men hva med karen på 165? Nei han er uaktuell.

Jente 3: Relevant for nettdating. Da hun hang på sukker var høyde noe hun selekterte på. Han skulle være 180-188. Endte opp med en på 184.

Er folk her helt hjernevasket? Høyde og utseende har mye å si! Jeg er og enig i at man må akseptere seg selv og det der, men en del nekter. Hvorfor? Fordi det sto i en bok skrevet av en mann med fjærboa og flosshatt med store psykiske problemer?

Dev

Quote from: George on November 15, 2012, 23:00:45 PM
Tok et raskt søk her på forumet: http://godevibber.no/forum/index.php?topic=2287.15

I denne tråden svarer det noen jenter. Se hva som går igjen: "Lave gutter er turn-off for min del." Sagt av ei på 160. Hun burde da en på si 163 fått? Nei hun vil ha høye oppmot 190. Gjerne med muskler og.

Jente 2: Er høy selv og kan akseptere 2.3 cm nedover. Men hva med karen på 165? Nei han er uaktuell.

Jente 3: Relevant for nettdating. Da hun hang på sukker var høyde noe hun selekterte på. Han skulle være 180-188. Endte opp med en på 184.

Er folk her helt hjernevasket? Høyde og utseende har mye å si! Jeg er og enig i at man må akseptere seg selv og det der, men en del nekter. Hvorfor? Fordi det sto i en bok skrevet av en mann med fjærboa og flosshatt med store psykiske problemer?

Kanskje fordi folk erfarer at det ikke har så mye å si? Hva jenter sier de foretrekker har ikke nødvendigvis så mye å si lenger når de treffer en kjekk fyr, imotsetning til når de blir spurt om preferanser i en helt annen setting.

Det blir som om du skulle spurt en jente om hvordan du skal få en jente du er forelska i til å like deg. Mange ville svart at du må være snill, og at du må fortelle hva du føler. Det funker ikke i prakisis.

Moody

Quote from: George on November 15, 2012, 23:00:45 PM
Tok et raskt søk her på forumet: http://godevibber.no/forum/index.php?topic=2287.15

I denne tråden svarer det noen jenter. Se hva som går igjen: "Lave gutter er turn-off for min del." Sagt av ei på 160. Hun burde da en på si 163 fått? Nei hun vil ha høye oppmot 190. Gjerne med muskler og.

Jente 2: Er høy selv og kan akseptere 2.3 cm nedover. Men hva med karen på 165? Nei han er uaktuell.

Jente 3: Relevant for nettdating. Da hun hang på sukker var høyde noe hun selekterte på. Han skulle være 180-188. Endte opp med en på 184.

Er folk her helt hjernevasket? Høyde og utseende har mye å si! Jeg er og enig i at man må akseptere seg selv og det der, men en del nekter. Hvorfor? Fordi det sto i en bok skrevet av en mann med fjærboa og flosshatt med store psykiske problemer?

Veldig enig med det VB sier.

Såklart høyde og utseende har mye og si, men gjør det beste ut av det og en er langt på vei. Hvor mange har du ikke hørt en jente si at en mann hun har falt for ikke var den typen hun vanligvis falt for, men det var bare noe spesielt ved personen? Etter min mening kan en som er kort også bruke det til sin fordel ved å være trygg på seg selv og ha god selvtillit, da kan andre bli nysgjerrige på hva som gjør at du har den utstrålingen som du har selv om du kanskje ikke er høy eller veltrent.

Hva en jente skriver på et forum og hva en jente hadde gjort om hun hadde møtt en kjekkas som var vertikalt utfordret vil jeg også tro er to forskjellige ting. Som jeg har sagt før så vil jeg tro de fleste av oss har trekk som kanskje ikke vil bli satt pris på hos noen, noen kan synes samme kvaliteten er et pluss, mens noen kan synes samme kvaliteten er en dealbreaker. Når jeg møter en jente kan jeg tenke at hun har kvalitet x som ikke er så bra, men kvalitet y,z,æ er veldig bra, da er det plutslig ikke så nøye med x lengre.

Men jeg får fortsatt veldig inntrykk av at dette er en forsvarsmekanisme. "ok, hun var ikke interessert i meg, det må være høyden min. Det kan jeg ikke gjøre noe med, ergo det er ikke min feil."
"I probably won't go down in history, but I will go down on your sister" Hank Moody

vinteRR


Solskinn

#54
Jente på 162 her.
Har datet menn på 170 og oppover.
Datet en mann på 190 en gang. Ble sliten i nakken av å se opp hele tiden. Og jeg er liten og nett, følte meg enda mindre med han. Så jeg trenger ikke en mann som er så høy  :P
De fleste sjarmerende menn som jeg har blitt veldig betatt av har ofte vært fra 170 til 180.
De jeg har vært i forhold med har ikke vært høyere enn 180.

Det er klart det kan minske mulighetene med å være lav.
Jeg har også noe som er meg som ikke alle liker eller gjør at jeg faller litt utenfor, men vil jeg bry meg om de menn som ikke vil ha meg?
Nope da går jeg videre :)
Igjen så er det jo ikke alle jeg liker, og noen har faktisk ting ved seg som gjør at jeg avviser rett som det er, uten å gi det en eneste sjans.

Potet

Sorry hvis det blir litt off-topic, men kan du nevne hva som er slike instant dealbreakere for deg, Solskinn?
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Solskinn

#56
Da kan det hende det blir en ny runde med diskusjoner, så nei det vil jeg ikke :p
Jeg kan nevne noen ting jeg syns er turnon: ett fint ekte smil er vinnende, godt trent kropp, god klesstil, sort el mørkebrunt hår(gjerne litt lengde, så jeg kan lugge litt), og en kroppsholdning som er avslappet :) :)

Ah så fint og koselig med snø på forumet ;)

Toshi

Quote from: Solskinn on November 17, 2012, 17:58:33 PM
Da kan det hende det blir en ny runde med diskusjoner, så nei det vil jeg ikke :p

Snakk om å vri seg unna! Vi tåler en diskusjon. Så det er bare å fyre løs. Er det kanskje vanskelig å sette ord på tingene?

On-topic: Her en dag var en venninne nedfor og irritert. En kompis av henne(ca.195, kler seg godt, har godt selvtillit og er flink med damer. Jeg føler faktisk jeg har fått inspirasjon fra han osv.) hadde blitt så usikker rundt noen greier og oppført seg rart. Jeg tror det var bildet hennes om han som sex-verdig og høy status som ble utfordret og gjorde dette til en big deal for henne. Så jeg tror selvtillit og "game" er mye viktigere enn høyde eller medfødt utseende generelt.

Solskinn

#58
Mer at slikt er en smak sak. Og derfor mener jeg det er bedre å heve seg hvor man kan, men ok.
Dealbreaker for min del er ølmage(noe veldig mange på min alder har i Oslo området) overvekt, altfor høy, uren hud. Hvis jeg treffer en på byen som virker veldig full er det en dealbreaker, sikkert fordi jeg er avholds. Jeg liker ikke blonde gutter. Og fordi jeg ikke drikker gjør det til at jeg forkaster de fleste på byen, da alkohol gjerne fører med seg rare lukter og forferdelig oppførsel.
Dårlig klesstil...uff å uff det kan bli mye...

Toshi

Quote from: Solskinn on November 17, 2012, 20:15:30 PM
Mer at slikt er en smak sak. Og derfor mener jeg det er bedre å heve seg hvor man kan, men ok.
Dealbreaker for min del er ølmage(noe veldig mange på min alder har i Oslo området) overvekt, altfor høy, uren hud. Hvis jeg treffer en på byen som virker veldig full er det en dealbreaker, sikkert fordi jeg er avholds. Jeg liker ikke blonde gutter. Og fordi jeg ikke drikker gjør det til at jeg forkaster de fleste på byen, da alkohol gjerne fører med seg rare lukter og forferdelig oppførsel.
Dårlig klesstil...uff å uff det kan bli mye...
Takk for svar, jeg må innrømme at det var noe sånt jeg ville høre ;) Forresten, jeg syns det er kult at du er avholds. Trenger ikke alkohol for å ha det morro, kule folk og bra stemning så er en langt på veg :)