Hvilke idiotiske hang-ups har dere?

Started by dagligvare, September 11, 2012, 09:30:43 AM

Previous topic - Next topic

dagligvare

Kan begynne med en av mine.

Jeg virkelig hater å få hjelp til å kjøpe bukser. Jeg prøver kun bukser dersom betjeningen er opptatt med å hjelpe noen andre.

Femininist

Jeg liker også å handle alene, spesielt bukser, derimot liker jeg veldig godt å tvinge betjeningen til å lete igjennom stablene med bukser for å finne størrelsen min (men jeg hater at de kommer å spør hvordan buksen sitter). Ukedagene før folk er ferdig på jobb er alltid best å shoppe, lørdag formiddag er pain. Også hater jeg små butikker, spesielt om de er trange og med mye folk i tillegg, får fnatt :(
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

lamasen

Dere er ikke mye på Carlings skjønner jeg :)

Stemning

Quote from: lamasen on September 11, 2012, 15:14:14 PM
Dere er ikke mye på Carlings skjønner jeg :)

Min erfaring med Carlings er at de stort sett elsker alt du får på deg. Jeg som bruker 31-32 i livet kunne lett dratt på meg en 29 eller 34 og de ville sagt den sitter som støpt på meg. Handler likevel der, men ikke med hjelp av betjeningen..

Stanley

#4
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Jeagle

stort sett derfor jeg hater hm, cubus. carlings, jack & jones, og alle lignendes gutte butikker. trange jævelige og fullt av løynere. beste måten og handle på er og sende venn eller vennine inn til og ta ut. prøve det etter på og kjøpe om det ser bra ut.
å være eller ikke være

--WTF?--

Quote from: Autowin on September 11, 2012, 16:17:59 PM
Hva er en ''Hang-Ups''..?



On topic: Jeg er altfor glad i dårlig internetthumor.
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

Femininist

Quote from: lamasen on September 11, 2012, 15:14:14 PM
Dere er ikke mye på Carlings skjønner jeg :)

Riktig ;) Men jeg drar med meg alle andre dit når de skal ha nye bukser :D :P
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Habbi

Jeg går aldri inn i en klesbutikk dersom det ikke er andre kunder der

dagligvare

Quote from: Autowin on September 11, 2012, 16:17:59 PM
Hva er en ''Hang-Ups''..?

For eksempel fobier, merkelige vaner, tvangstanker.

Du har sikkert noe å bidra med  ;)

QueenB

spiser aldri, ALDRI noe om morgenen, FØR jeg har skylt munnen og ansiktet. aldri. æsj.
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Dev

#11
Angående det med butikk og sånt, så har jeg etter å ha kommet over 0330 etc trodd det var noe galt med meg som ikke likte det. Ser nå at det ikke er et såå uvanlig problem alikevel.

Et problem jeg har er at jeg bruker alt for lang tid når jeg dusjer. Kan komme i konflikter om det er liten varmtvanns-tank og det er flere som skal dusje.

Stanley

#12
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

dtn

Quote from: Autowin on September 12, 2012, 14:39:52 PM
Spiser aldri frokost jeg! Slå den! 8)

Hvis du prøver å gå ned i vekt, som du nevner i andre tråder, så bør du seriøst vurdere å begynne å spise frokost. http://nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.4997785

Det er i tillegg mange andre fordeler ved å få i se frokost.

Ole GV

Jeg MÅ ha det ryddig i bilen min
Dersom en sitter på i baksetet, og ikke legger beltet pent på plass blir jeg tilogmed litt "oppgitt"
Fordi det var pent lagt opp da han/hun kom og satte seg!

Det er slike "lommer" og legge beltefestene i, og det lange midtbeltet er alltid rullet pent opp :)

Selvom jeg vet at det kommer nye passasjerer neste dag :D

Tilgjengelig for 1:1 coaching på café, kveldstid på utesteder eller skype. [email]olegodevibber@gmail.com[/email]