Tidligere ligg i bekjentskapskretsen

Started by ciljan, November 11, 2013, 23:39:02 PM

Previous topic - Next topic

ciljan

Hei!

Jobber i en studentorganisasjon på Sørlandet hvor det er en del div fester og dermed også en del flørting med det motsatte kjønn. Lå med ei evldig trivelig og kul dame i denne studentorg.etter en fest i sommer. Vi skulle hvert til vårt i sommerferien som kom like etter og vi bestemte oss for at vi nok bare skulle treffes til høsten når skolen startet. Nå møtes vi sært sjeldent da ingen av oss er spesielt aktiv i studentorg. lengre og vi studerer heller ikke det samme. Men om vi møtes er det på dagtid i forbindelse med denne studentorg. Her føler jeg det er en del flørting fra hennes side og at stemninga er god. Men det passer seg ikke å eskalere her da vi mye felles bekjente her og hun har venninner som sitter der osv.

Men vi harikke vært på noe date siden sengekosen i sommer, og lurer derfor på om det er alt for seint å foreslå å finne på noe over eks. face når det har gått så lang tid? Eller skal jeg bare vente til neste fest jeg vet vi begge skal?

Generelt: Hvordan er dette å ta opp kontakten med bekjente man har hatt one night stands med som man synes er kule? Må dette skje rett etter at hendelsen har skjedd eller hvordan fungerer dette? Jenter: Hvordan forholderer dere til gutter dere har ligget med i festsammenheng som tar kontakt etterpå?  Håper det ikke ble for mange spørsmål :)

--WTF?--

Generelt er det ingen andre regler enn dem man lager selv...

Men jeg kan forstå at dere er usikre ift. flørting og eskalering i formelle sammenhenger som en studentorganisasjon. Det er mange meninger om hva en studentorganisasjon skal være og ikke være, men det er egentlig en helt annen debatt. Ta heller kontakt i en annen setting, så unngår dere hele problemet!
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

piken


Jeg ble invitert på date en gang, 3-4 måneder etter en one night stand. I dette tilfellet har vi felles venner og det var derfor mer naturlig , så jeg sa ja da jeg vet at vi har en del felles interesser og at han er en kul fyr. Men jeg hadde nok syns det var veldig sært om en helt ukjent one night stand sende melding såpass lenge etterpå.

I ditt tilfelle virker det ikke rart å spørre om å finne på noe nå, men hvis dere uansett skal på samme fest innen kort tid så kan du vel bare vente til da uansett? Eventuelt kan du jo spørre om hun vil møte deg for en øl før selve festen?

VB

Hvis dere fortsatt møtes relativt ofte på dagtid og dere logisk sett tok en pause over sommeren pga at dere hadde deres egne planer så ser jeg ikke problemet med å invitere henne med på noe.

Personlig liker ikke jeg å rote for mye rundt, så siden dere allerede har hatt sex hadde nok jeg bare gått rett på sak i din situasjon, eks. "jeg synes du virket kul før sommerferien, det var synd vi ikke fikk blitt bedre kjent, har du lyst til å ta en uforpliktende bli kjent kaffe/øl/whatever?". Jeg ville ikke sagt det rett ut sånn men det er hoved poengene jeg ville fått frem.