Frem med tissemann

Started by dagligvare, June 18, 2013, 11:46:33 AM

Previous topic - Next topic

dagligvare

Når er det du drar fram junior?

Jeg har en følelse av at jeg kunne vært mye mer frempå i forhold til dette. Har tenkt flere ganger at "faen, hadde jeg bare slengt frem kuken der så hadde det ordna seg". Venter som regel til det er fullstendig bankers at vi skal ha sex.

Hva er den drøyeste PYCO'en du har gjort? Har det feila noen gang, og hva skjedde da?

Og til jentene her inne - har dere opplevd at en gutt har dratt fram lillegutt helt ut av det blå uten at dere har vært klare for det i det hele tatt? Hva gjorde dere da?

(PYCO = Pull Your Cock Out)


Anugita

Hva mener du er fullstendig bankers da?

Når man ligger å roter å klærne er på vei av er vel det rimelig bankers eller?

Jeg satt i telefonen en gang å prata med mamma, da kommer x'en min inn i stua og slenger kuken i trynet på meg.. Jeg ble SUR!  >:(

dagligvare

Quote from: Anugita on June 18, 2013, 12:05:20 PM
Når man ligger å roter å klærne er på vei av er vel det rimelig bankers eller?

Da er det rimelig bankers ja, og det er der dagligvare junior som regel titter frem :) Men har noen kompiser som er rimelig drøye - og med hell.

Potet

Noen som er med på å prøve the naked man (ref. how I met your mother)?

Pleier sjelden å klaske fram kukken. Men er ikke fremmed for å føre hånden hennes på kukken min. Da tror jeg kan funke bedre for det blir kanskje ikke like stort sjokk for henne og så kan hun styre litt mer selv.

Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Stanley

#4
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Potet

"The naked man" er at du først er alene med en jente hos deg, eller alle helst hos henne (i tilfelle det går galt er nok sistnevnte å foretrekke). Du kler deg helt naken når hun går ut av rommet og du står der naken i en eller annen positur i all din prakt når hun kommer tilbake. Ryktene skal ha det til at det funker 2 av 3 ganger. Anbefalles når du ønsker å ha sex, men ikke noe mer. Challenge accepted? :)
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Anders GV

The naked man har virkelig ingenting for seg.
Klarer du å få med deg jenta hjem, burdse du klare sex oftere enn 2 av 3.
Har et par kompiser som kjøre den når jentene sa de "måtte dra". Førte aldri til noe, annet enn kleinhet.

Potet

The naked man handler naturlig nok mest om å få en god historie. Har ikke prøvd det, og tror fort det blir mer kleint enn effektivt. Lurer på hvordan jenta reagerer dersom hun har sett den episoden av How I Met Your Mother :)
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

SpantaX

Jeg prøvde "The naked man" engang :) Hu ble med meg hjem etter fest, og det lå rimelig i kortene at vi skulle ha sex, så jeg ville prøve egentlig bare for å se ansiktsuttrykket hennes.

Hu gikk inn på badet, jeg kledde av meg og stilte meg i "supermann-pose" på soverommet. Da hu kom ut smilte og lo hun litt og ristet på hodet. Så kom hun bort til meg og kyssa meg. Hun hadde sett episoden, så hu visste jo hva det gikk ut på.

Sex hadde det blitt uansett, så det var vel egentlig bare for å ha gjort det at jeg prøvde :)

Prøvde en annen fra "How i met your mother": Sendte en tekstmelding med kun et "?". Fikk et "!" tilbake og 20 min senere banka det på døra :p (samme jente)
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Potet

Quote from: SpantaX on June 19, 2013, 08:50:18 AM
Jeg prøvde "The naked man" engang :) Hu ble med meg hjem etter fest, og det lå rimelig i kortene at vi skulle ha sex, så jeg ville prøve egentlig bare for å se ansiktsuttrykket hennes.

Hu gikk inn på badet, jeg kledde av meg og stilte meg i "supermann-pose" på soverommet. Da hu kom ut smilte og lo hun litt og ristet på hodet. Så kom hun bort til meg og kyssa meg. Hun hadde sett episoden, så hu visste jo hva det gikk ut på.

Sex hadde det blitt uansett, så det var vel egentlig bare for å ha gjort det at jeg prøvde :)

Prøvde en annen fra "How i met your mother": Sendte en tekstmelding med kun et "?". Fikk et "!" tilbake og 20 min senere banka det på døra :p (samme jente)
Det hørtes ut som en sykt kul jente! Kudos til deg som prøvde the naked man.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!