Tur i marka som date

Started by Seilfarer, April 20, 2012, 07:01:48 AM

Previous topic - Next topic

Seilfarer

Hei, jeg inviterte nylig med meg en dame på tur i marka. Målet mitt med å treffe henne igjen, var å etter hvert ha henne som en sporadisk elskerinne. Vi hadde truffet hverandre en gang før, på byen en uke tidligere, der jeg ble med henne hjem og vi hadde sex. Hun var da helt tydelig svært betatt av meg både på natta og morgenen etter. Da jeg ringte henne og inviterte henne med på skogsturen, virket hun overivrig etter å være med. Kjemien var god på telefonen, og hun lo av mine dårlige vitser, som jeg tolket som et tegn på at jeg hadde henne i min hule hånd. Men daten ble rett og slett kjedelig. Vi trasket og gikk og pratet slik man prater med en man ikke kjenner og bare forsøker å få tiden til å gå. Jeg syntes hun var veldig tiltrekkende fysisk, men fant ingen naturlige tidspunkter for å gjøre noen fysiske tilnærminger, kun et litt klønete forsøk da hun skulle over en bekk, på et tidspunkt hun slettes ikke trengte min hånd, men jeg sa: Skal jeg ta hånden din?. Og da vi satte oss ned i solen, satte jeg meg nesten inntil henne. Jeg merket at hun litt etterpå flyttet seg 5-10 cm vekk. Turen varte ca 2 timer. Hun skulle i bursdagsselskap etterpå, så det var utelukket å invitere henne med hjem. Hun gav meg en klem da hun gikk ut av bilen min for å ta T-banen og sa "Vi snakkes!"

Nå sitter jeg igjen med følgende spørsmål: Var det en taktisk bommert å ta første date på en tur i marka når vi kjente hverandre fra sex etter byen og jeg ønkset å ha henne som elskerinne - ikke kjæreste? Min tidligere erfaring med skogsturer er med kjærester og med venner. Jeg har aldri vært på en skogsdate før. Burde jeg ha invitert henne med hjem for å dele en flaske vin eller noe annet som var mer sexuelt ladet? Har noen på forumet noen gode tips eller erfaringer fra skogsturer som date? Hva er sjekketriksene på en skogstur?

Stanley

#1
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

VB

#2
Quote from: peranderslange on April 20, 2012, 07:01:48 AM
Hei, jeg inviterte nylig med meg en dame på tur i marka. Målet mitt med å treffe henne igjen, var å etter hvert ha henne som en sporadisk elskerinne.
...

Nå sitter jeg igjen med følgende spørsmål: Var det en taktisk bommert å ta første date på en tur i marka når vi kjente hverandre fra sex etter byen og jeg ønkset å ha henne som elskerinne - ikke kjæreste? Min tidligere erfaring med skogsturer er med kjærester og med venner. Jeg har aldri vært på en skogsdate før. Burde jeg ha invitert henne med hjem for å dele en flaske vin eller noe annet som var mer sexuelt ladet? Har noen på forumet noen gode tips eller erfaringer fra skogsturer som date? Hva er sjekketriksene på en skogstur?

Med det målet så burde du nok ha invitert på noe annet, skogstur høres veldig kjæreste ut. Men ta det med ro, bare inviter til film hjemme hos deg og eskaler fysisk.

Og det er alltid mulig å lage mer sjanser for fysisk eskalering, i stede for å vandre rundt i 2 timer bare spaser til et sted som ikke er så langt unna 15-20 min. Så slå dere ned der og ha det morro før dere stikker hjem igjen. Aktiviteter på date er greit, men aktiviteten burde ikke være fokuset på daten. Å bli bedre kjent og flørte er målet med en date.

Jeg har også funnet ut at det lønner det seg å gjøre noe fysisk rimelig kjapt når man møtes igjen, da blir det ikke så kleint og det setter stemningen for møtet deres. Hvis du starter med en klem og så følger opp med å være litt flørtete (blikk, stemme, etc..) mens du holder armene hennes så setter det tonen for daten. Det trenger ikke vare lenge, en 10-30 sec med litt intens flørting før du trekker litt unna igjen er nok (kan selvfølgelig gjøres lenger). Det gjør at senere fysisk kontakt faller seg mye mer naturlig. Jo lenger du venter med å flørte jo vanskeligere blir det (snakker av erfaring her, feilet på denne så mange ganger).

Eksempel:
Jeg møtte en dame jeg hadde klina med igjen forrige fredag, jeg møtte henne ute med en haug av hennes venner i nærheten så jeg bare sosialiserte med alle i starten. Så når jeg fikk henne alene gikk jeg opp tett til henne og tok hendene hennes. Hvorpå jeg sto veldig tett med henne og spurte henne hvordan resten av kvelden hennes var etter at vi splitta opp. Mens jeg sa dette la jeg på et flørtete ansiktsuttrykk, sterk øyekontakt og en litt flørtete stemme. Etter litt prat frem og tilbake slapp jeg hendene hennes og trakk meg mer unna.

Dette satte tonen for flørting resten av kvelden. Min teori på hvorfor dette funker er fordi mange jenter blir fort usikre på om du fortsatt er interessert eller ikke når dere møtes igjen. Ved å flørte litt med en gang sier du at du fortsatt er interessert og det gir henne friheten til å flørte med deg.

Du kan også gjøre dette med en gang dere møtes, klem->la hendene gli fra rygg til armene hennes->snakk litt flørtete->la hendene gli ned til hendene hennes->slipp og trekk deg unna etter litt eller bare fortsett og se hvor langt du kan ta det.

PS. Med flørte mener jeg fysisk kontakt og vising av åpenbar interesse. Det finnes selvfølgelig også mange andre måter å flørte på.