Hva gjør at du faller for en jente?

Started by Miss Føniks, December 20, 2011, 21:28:38 PM

Previous topic - Next topic

Miss Føniks

Ja fortell!
Hva er det som har gjort at du faller for en jente?
Sånn type at du har lyst på et forhold med henne.
The Phoenix always rises from the asses

Potet

Når jeg har mistet henne. Sad, but true :(
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Jeagle

øynene, smiler hun med øynene så er jeg fortapt. ellers noen som kan utfordre meg.
å være eller ikke være

Gerrard

Jeg faller for jenter med silikonpupper  ;D

Helt seriøst så faller jeg for jenter som lever i en overflod av gutter, men likevel er forelsket i meg.

En annen ting som gjør at jeg faller for henne er at hun "har et liv" utenom forholdet.

Utseendet er viktig helt i starten

mortenoe

Jenter som fyller mine mangler. Det kan være at hun er mer direkte og tørr å si ting rett fra hjertet, siden jeg er en veldig sjenert fyr. Rett og slett jenter som har mye av det jeg ikke har eller mangler.
Er du klein eller?

Stemning

Jeg faller for jenter som er utadvente og har mye bein i nesen, jenter som er slående vakre og feminine på utsiden, men som er tøffe og litt guttete/røffe innerst inne.

Tingles

En gnist, ett driv mot en interesse. Ett skikkelig mål med hva hun vil drive med som hun kan sitte i 5timer og forklare hvorfor hun vil.
Det kombinert med ett par andre småting gjør en dame uslåelig!
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

VB

Humor og personlighet. Hun må være optimistisk, kan ikke fordra pessimister.

Utseende er selvfølgelig også viktig, hvis jeg ikke finner henne attraktiv så vil jeg aldri ta initiativ, men personlighet er viktigere.

Stanley

#8
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Eh

For meg er personlighet og alt det innbærer det viktigste - kanskje spesielt humor og det å være litt kjapp i kommentarene.

Ei jente kan være så fin hu bare vil, men har hu ikke en personlighet jeg liker så styrer jeg greit unna.
På samme måte kan ei jente med god personlighet, men som ikke er dødsfin, så øker det inntrykket mitt betydelig.

TopGun

Jeg synes det er vanvittig tiltrekkende med jenter som tørr å ta litt iniativ. Jenter som ikke bare sitter å venter på at gutten skal gjøre alt.

Øyne er kvinnens vakreste kroppsdel, og ei jente med pene øyne gjør meg mer en mo i knærene!

Sist, men viktigst er personligheten! At hun tørr å stå for egne valg og tanker, er åpen og lett å snakke med.

Gerrard

Jeg faller for jenter som gjør det eksakt motsatte av det TopGun skriver her:

Quote from: TopGun on December 22, 2011, 17:39:57 PM
Jeg synes det er vanvittig tiltrekkende med jenter som tørr å ta litt iniativ. Jenter som ikke bare sitter å venter på at gutten skal gjøre alt.

;D

Gatsby

#12
Enig i mye av det som er skrevet fra før, men har et par ting å legge til:

Liker jenter som er Feminine(med stor F). De som tørr å være pene og forfengelige. Tørr å være deilige(!) og sexy. Alt fra hvordan de går(gjerne i høye hæler btw) til hvordan de oppfører seg på soverommet. Ikke er redd for å pynte seg. Dette går selvfølgelig en del på selvsikkerhet, så det er viktig. Liker jenter som er snille, avslappa og omsorgsfulle. Et pluss er at hun vet hva hun liker, og har noen ambisjoner(dog ikke for mye, sånn at det blir macho. Tenner verken på Hillary Clinton eller Kristin Halvorsen.). Et annet er at hun holder seg i form, og er litt sporty.

Hvis hun i tillegg er smart, og kan komme overens med forskjellige typer mennesker(social skills), har et åpent sinn, er litt smårampete er det full knock-out på meg.

Liker ikke selvsikkerhet når den manifesterer seg på en mer maskulin måte. Typ: dominerende, høylydt, kranglete.

Setter heller ikke pris på jenter som lager mye drama, krever mye oppmerksomhet og er "high maintenance". Klassisk type jente jeg ikke liker er latina/spanske jenter. Alt for mye slit!

Dette viktigste er dog, som nevnt: Personligheten hennes ift. min, og kjemien vår. Hvis ikke kan prate sammen, ikke er enige om noe, eller ikke har noe til felles er det jo litt håpløst i utgangspunktet.



TopGun

Quote from: Gatsby on December 24, 2011, 01:19:02 AM
Enig i mye av det som er skrevet fra før, men har et par ting å legge til:

Liker jenter som er Feminine(med stor F). De som tørr å være pene og forfengelige. Tørr å være deilige(!) og sexy. Alt fra hvordan de går(gjerne i høye hæler btw) til hvordan de oppfører seg på soverommet. Ikke er redd for å pynte seg. Dette går selvfølgelig en del på selvsikkerhet, så det er viktig. Liker jenter som er snille, avslappa og omsorgsfulle. Et pluss er at hun vet hva hun liker, og har noen ambisjoner(dog ikke for mye, sånn at det blir macho. Tenner verken på Hillary Clinton eller Kristin Halvorsen.). Et annet er at hun holder seg i form, og er litt sporty.

Ohh yess!

UDA

For at jeg skulle kunne falle for ei jente måtte hun først og frems sett meget bra ut - må kunne kle seg, og ha et pent ansikt. Når er steget tatt for at jeg skal ville gå bort til henne. Personlighetsmessig må det være en positiv jente, som gjerne tør og mobbe meg litt tilbake - som tør ta igjen når jeg kaster ei bøtte vann over den hvite t-skjorta hennes. Som prikken over ien må hun ha et eller annet område hun er magiker innen - kan være trening, piano, sjakk, hva som helst egentlig.

Hvis jeg nå skulle tatt steget fra signel til i et forhold måtte hun også vært god i senga --> kunne nesten bygd et forhold på bare dette; et slikt forhold ville dog ikke vart lenger enn et halvt år toppen. 

No brain, no pain - no pain, no gain