BC 24 til 26 mai, tips ønsket.

Started by pompel9, April 25, 2014, 19:09:24 PM

Previous topic - Next topic

pompel9

Quote from: Stanley on April 27, 2014, 21:09:02 PM
Quote from: pompel9 on April 27, 2014, 19:37:14 PM
Quote from: Knipetak on April 26, 2014, 03:51:57 AM
Jeg fikk hjelp med klær på lørdagen på min BC, regner med de fortsatt tilbyr det. Var ikke spesielt dyrt.

Kan ikke se noen grunn til at du skal være noe vanskeligere enn den jevne BC-deltaker. De fleste tar jo BC fordi de vil ha hjelp, og hjelp får du :)

Det høres bra ut :)

Håper de fortsatt tilbyr det. Hvor mye ekstra måtte du betale?

Handleturen er ikke noe instruktørene betaler for deg, eller noe du MÅ være med på selv. Du bruker egne penger, og instruktørene er med deg for å finne klær som er ''GV-stil''.

Handleturen er noe de fortsatt tilbyr, og det er en del av programmet.

Bare legg fra deg alle tidligere tanker om sjekking, begynn med blanke ark, og gjør som instruktørene sier.

Selvfølgelig må jeg betale for klærne. Jeg lurte på om man må betale noe utenom det man betaler for kurset.

Høres bra ut at det er en del av programmet :)

Jepp, jeg har allerede lagt fra meg alle tidligere tanker om sjekking. Fordi det har ikke fungert for meg.

Stanley

#16
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

pompel9

Quote from: Stanley on April 29, 2014, 16:35:57 PM
Quote from: pompel9 on April 29, 2014, 15:35:56 PM
Quote from: Stanley on April 27, 2014, 21:09:02 PM
Quote from: pompel9 on April 27, 2014, 19:37:14 PM
Quote from: Knipetak on April 26, 2014, 03:51:57 AM
Jeg fikk hjelp med klær på lørdagen på min BC, regner med de fortsatt tilbyr det. Var ikke spesielt dyrt.

Kan ikke se noen grunn til at du skal være noe vanskeligere enn den jevne BC-deltaker. De fleste tar jo BC fordi de vil ha hjelp, og hjelp får du :)

Det høres bra ut :)

Håper de fortsatt tilbyr det. Hvor mye ekstra måtte du betale?

Handleturen er ikke noe instruktørene betaler for deg, eller noe du MÅ være med på selv. Du bruker egne penger, og instruktørene er med deg for å finne klær som er ''GV-stil''.

Handleturen er noe de fortsatt tilbyr, og det er en del av programmet.

Bare legg fra deg alle tidligere tanker om sjekking, begynn med blanke ark, og gjør som instruktørene sier.

Jeg lurte på om man må betale noe utenom det man betaler for kurset.


Hotellopphold?

Ja, det sier seg selv.


Stanley

#18
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

pompel9

Quote from: Stanley on May 02, 2014, 15:47:06 PM
Ja, men hvis du ikke ønsker svar, og alle svar du får er ''selvfølgelige'', og ikke selv greier å komme opp med eksempler man må bruke midler på utenom selve kurset og opphold, så kan du faktisk ikke, for å være helt ærlig, forvente det konkrete svaret du mener du har krav på. Det står til og med på nettsiden til Gode Vibber at det eneste du egentlig trenger å tenke på er å møte opp...

Unnskyld meg, men jeg spurte faktisk et konkret spørsmål.

Det at man må betale hotell opphold selv er en selvfølge. Det står til og med på gode vibbers hjemmeside.

Før du angriper meg, så les mine poster igjen. Jeg har ikke krevd noe som helst.

Lars GV

Prisen for bootcamp står på hjemmesidene.
Hvis man ønsker å kjøpe noen nye klær med oss så er det en mulighet hvis man vil sette av penger til det. Eventuelle andre kostnader vil være opphold, mat og reise ettersom man trenger det. Det kan hende at man trenger å betale cover for å komme inn på et utestede.

Ellers er det bare å møte opp, så fikser vi resten :)
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

pompel9

Quote from: Lars GV on May 04, 2014, 15:03:47 PM
Prisen for bootcamp står på hjemmesidene.
Hvis man ønsker å kjøpe noen nye klær med oss så er det en mulighet hvis man vil sette av penger til det. Eventuelle andre kostnader vil være opphold, mat og reise ettersom man trenger det. Det kan hende at man trenger å betale cover for å komme inn på et utestede.

Ellers er det bare å møte opp, så fikser vi resten :)

Har dere noen avtale med noen hotell? Jeg må bestille hotell. Siden de jeg egentlig skulle bo hos den helga er utenlands da.

Jeg fikk en e-post, men det er noe galt med den. Alt som står er Den Fredag, 25. april 2014 16.08 skrev Lars Gode Vibber, resten er tom.

Kan dere sende den en gang til?

Lars GV

Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.