Hvilke studier har de hotteste jentene?

Started by myxomatosis, May 30, 2012, 18:13:27 PM

Previous topic - Next topic

myxomatosis

Sånn generelt, hvilke studier vil dere si har de hotteste jentene?

Selv studerer jeg filmvitenskap, og merker at det er svært få av både "hotte" jenter og "kule" gutter her, så på en side er det lite konkurranse, på en annen side er det fryktelig lite lekkert å velge i. (de få lekre har selvfølgelig kjæreste!) Håper jeg ikke høres for douche ut nå, jeg er bare ærlig :)

QueenB

definer "hot", "kul" og "lekker" først.

og jo, du høres litt douche ut, men flaks at vi er en åpen gjeng her på forumet, som aksepterer alle ;)
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Koraboros

Av fagene jeg har tatt var det russisk som hadde høyest konsentrasjon av deilige jenter. Matte var også rimelig bra, til og med en av foreleserene :)

Ellers av pene jenter jeg har møtt på studentpubene er vel pedagogikk og medisin overrepresentert, men da kommer det en hel masse andre faktorer inn i bildet som forvrenger resultatet. I de siste årene har jeg lagt merke til at selv informatikk har fått noen skikkelig fine jenter, men jenter generelt er nok fortsatt grovt underrepresentert der.

Toshi

Ja, enig i matta, tatt noen fag som hovedsaklig ligger til mattestudiet her på gløs de siste årene og det var ikke dårlig i det hele tatt. Virker som det er en del på indøk og fysmat også. Værre på elektro gitt  :(

Men egentlig tror jeg dette er veldig subjektivt.

tore

Har dårlige erfaringer med jenter som går medisin og linjer med mye realfag. Lite feminine.

Håper det er bare jeg som er fordomsfull og tar feil da.. ;)

piken

Personlig assosierer jeg medisin-jenter som bra jenter, typisk kjærestemateriale.
Ellers tenker jeg at media- og psykologi-jenter kan være ganske hotte. Mattejenter er ofte pene, men for streite.

(Gøy med generaliseringer).

Stemning

Psykologi- og BI-studiner er to grupper jeg har merket meg at har generelt velstelte og søte jenter. ;)

Roman

Quote from: Koraboros on May 30, 2012, 19:14:45 PM
Av fagene jeg har tatt var det russisk som hadde høyest konsentrasjon av deilige jenter. Matte var også rimelig bra, til og med en av foreleserene :)

Ellers av pene jenter jeg har møtt på studentpubene er vel pedagogikk og medisin overrepresentert, men da kommer det en hel masse andre faktorer inn i bildet som forvrenger resultatet. I de siste årene har jeg lagt merke til at selv informatikk har fått noen skikkelig fine jenter, men jenter generelt er nok fortsatt grovt underrepresentert der.

Dette tyder bra :) Jeg tenkte å forgripe meg på matematikk r1+r2 til høsten. Jeg har i tillegg lyst til å bli hjelpelærer/leksehjelp i matte. Hot chicks holla at me  8)
Be like water my friend.

VB

Har det så mye å si? De fleste studie plasser har masse ting som skjer hvor man kan mingle med folk fra andre studieretninger og det er mindre distraherende å ikke ha drit pene jenter i klassen :)

Femininist

På prestisjestudier vil jeg tro; økonomi, medisin, psykologi, juss og ingeniør. På humanoria og samfunnsvitenskap er mange opptatte av å skille oss ut og være annerledes og bryr seg ikke så hardt om hva guttene liker ;)

Gruppa med STØRST andel pene jenter finnes nok på første året psykologi, der har en alle de passelig flinke snille jentene som ikke vet hva de skal gjøre med livet, eller som vil redde verden uten at de helt vet hvordan.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Stanley

#10
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

QueenB

Quote from: Femininist on May 30, 2012, 21:57:30 PM
På prestisjestudier vil jeg tro; økonomi, medisin, psykologi, juss og ingeniør. På humanoria og samfunnsvitenskap er mange opptatte av å skille oss ut og være annerledes og bryr seg ikke så hardt om hva guttene liker ;)

Gruppa med STØRST andel pene jenter finnes nok på første året psykologi, der har en alle de passelig flinke snille jentene som ikke vet hva de skal gjøre med livet, eller som vil redde verden uten at de helt vet hvordan.

føler meg marginalisert.....  :P

jeg bryr meg heller ikke så mye om hva guttene liker, men så har jeg en veldig kombinert grad også, da.

men når vi først er i gang med å generalisere, så støtter jeg BI og jussfordommene, og sier at det går flest berte-pene jenter der, uten særpreg, alle ser helt like ut og går med merkeklæ, men de er pene. Og kler seg klassisk og kjedelig som gutter ser ut til å like.
Der. Dagens sette-folk-i-bås (men egentlig ganske sant :P )
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Stemning

Quote from: kastanje on May 30, 2012, 22:38:30 PM
Når det kommer til gutter har jeg alltid likt SV. Selv om de noen ganger blir litt for like (går med rutete skjorte og liker U2). Men samtidig er de ofte "kjekke uten å vite det", oppegående og smarte uten å være altfor nerdete, og samtidig sette pris på at jeg er litt for nerdete.

SV-gutter, grøss. ;)

--WTF?--

Jentene som studerer kreative fag pleide å være bra i gamle dager... Men nå er det bare strebere der også.
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

piken

SV-gutter er ofte hotte! Eller gutter som studerer medie/filmvitenskap.

Gutter som går siv.ing. er ikke hot.