han vil ta det rolig ?

Started by solstråla, July 05, 2014, 08:42:18 AM

Previous topic - Next topic

solstråla

Holdt på i en mnd og en halv nesten. En nettdate faktisk som startet utrolig bra. Var veldig mye sammen for vi hadde det utrolig gøy og avslappende forhold til hverandre.  Tenkte aldri på å definere oss, for han var såpass på og virket seriøs. Når jeg blir nevnt til familie ( møtt familie medl), har klær og toalett saker osv hos han. Han vurderte gi meg nøkkelen også. alt dette var på hans initiativ:) etter dette sendte jeg jo litt mer sms først og avviste han i like stor grad på avtaler lengre.. Forelskelsen og følelsene tok over. . For nå vil han bremse ned.


Jeg merket han var mer fraværende og lite sms på meld når jeg var bortsett. Han var jo også bortreist samme helg. Etter jeg kom hjem igjen. Verken ringte ell sms han meg først.
Jeg sendte en sms og lurte på om noe hadde skjedd. Det var bare jobb og han beklaget og skulle ringe meg dagen etterpå.. han fulgte aldri opp det.

Da tenkte jeg ikke mase mer på han fordi det var mye jobb. Etter noen dager sendte jeg meld om hvordan
gikk på prosjektet og om vi kunne treffes til helgen.

Alt gikk bra og de var ferdige og vi kunne treffes dagen jeg foreslo.   Jeg ringte dagen vi hadde avtalt og han avlyste men foreslo dagen etterpå. ny uke kom og vi møttes, han virket glad for å se meg. Etter middagen og løs prat gikk vi for å gå en tur.

Åpnet opp med at jeg ikke hadde sett han på en stund men bra vi fikl tid nå.Da sa jeg at jeg ble usikker når han var så fraværende. Ga forståelse for at jobben betyr mye for han men hyggelig å høre noe fra han da vi ikke hadde sett hverandre på en stund ( 10 dager.) Det var ikke meningen å maset og da sa han mennesker rundt han har reagert likt som meg

var pga av jobb og det var fokuset,  selv om ting gikk bra mellom oss ( oppførselen viser en annen en). 
han sa også tilslutt at han ville roe ting ned. Han var glad jeg ikke spurte han når han var stressa og mye å gjøre på jobben.

Jeg overnattet og han holdt rundt meg hele natten og kysset litt.  neste dag var vi sammen også da jeg fristet med å diske opp middag pg tenkte jeg skulle legge fokuset på noe bra.  Vi koste oss masse, prøvde ikke sitte oppå han i sofaen men ved siden av. Han var ertete som vanlig og godt humør. Overnattet da også. Neste dag kom og vi skulle prates senere. Ingen sms fra han. Dagen etter fikk jeg sms først fra han.

Han reiser bort i 12 dager, jeg er beskymret siden han ville bremse ned og hvordan jeg skal forholde meg til oss. Har fortsatt ting i leiligheten hans.. Skal jeg ta dette med meg for å vise at jeg forstår han og gir han tid til å tenke? Han har ikke nevnt noe om at jeg skal ta dt med meg. Tenk hvis følelsene han er helt borte etter ferien? Jeg liker han utrolig godt og tenker bare på at hadde jeg gjort ting annerledes så ville ikke jeg grublet inn og ut på om han ønsker å fortsette å holde på.

Love

Handler det om eksem så kunne du ikke gjort noe annerledes. Ligg lavt, la ham dra og vent og se:)

Avocadojenta


Love

Høres ut som om du forventer litt mye litt tidlig. Han kan ikke droppe alt for deg, og gjør han det vil du nok ikke ha ham lenger (les på bloggene her om du vil vite mer om tiltrekning).
La ham ha ferien sin. Ikke nevn eksn om han ikke gjør det. Det tar litt tid å legge gamle forhold bak seg..

solstråla

#4
Klart han skal ha ferien sin, aldri vært imot det. Aldri forventet,  men ønsket han skulle ta mer kontakt når jeg gir han rom og tid uten noe som helst sms fra meg..  Bare vært lite kontakt og initiativ fra han den siste tiden. Da han var hele tiden på når det gjaldt sms og snap. Over en uke siden jeg hørte noe fra han.

Hvor lenge skal jeg trekke meg unna? 

solstråla

#5
Sittet og sett på meldingene hvor han var sist utrolig på. Da ser jeg etter hans reise på max 3 dager at jeg maste om treff når han kom hjem og forventet at vi skulle treffes  Og jeg burde absolutt sett behovet hans for rom. Da vi var sammen flere dager på rad før hans reise...

solstråla

Det har jeg aldri gjort faktisk... eller sendt noe særlig meld når han var bortreist. Eneste var når jeg visste ham kom hjem og han sendte meld først at jeg forventet at vi skulle møtes. Eks: når han var hjemme.. eller sendte meldinger om å spise sammen når jeg visste han var ferdig på jobb ca.

solstråla

Jeg har ikke hørt noe fra han siden forrige onsdag faktisk før han reiste..  jeg svarte på den, men ikke sendt han noe mer. Han kommer hjem neste uke..ser dette på som et dårlig tegn etter så lang tid. Jeg har lagt planer for hele neste uke så får jeg se om han tar initiativ.  Dersom han ikke gjør, hva bør jeg da gjøre?  Har ting jeg vil hente hos han.

Avocadojenta

Hvordan går det med dere, hva er status?

Love

Quote from: solstråla on August 01, 2014, 19:30:23 PM
På grunn av lite initiativ fra hans side så virker vi da over... hmm han ønsker gjerne at jeg kommer innom hvis jeg er i nærheten. så vet ikke helt hva det betyr...

Det betyr at han kan ligge med deg fortsatt (om du er interessert i noe uforpliktende/bare sex)

Schwarzkopf

Det betyr at han ønsker å ha sex med deg hvis du er i nærheten, men at han ikke ønsker noen kontakt utover det. Forøvrig vil jeg anbefale deg å ikke ta noen kontakt med han videre. Du virker som en bra tjej, og oppførselen hans grenser til småbarnslig. Da driter jeg også i hvor mye han jobber, det gjør jeg også, men går da faen an å oppføre seg som folk for det.

solstråla

Takk for svar. Trodde kanskje det var det han ønsket. Vil da ikke ha noe mer med han å gjøre og uforpliktet forhold fungerer ikke for meg. Måten han har oppført seg på syntes jeg heller ikke var noe særlig. Heldigvis har jeg begynt å date igjen  :) .