gode ute steder,

Started by Jeagle, January 12, 2012, 23:19:26 PM

Previous topic - Next topic

Jeagle

skriv gjærne litt om ditt favoritt utested, sett byen først slik at man letter finner frem
å være eller ikke være

VB

#1
Naa bor ikke jeg i Norge, men kanskje noen av dere skal paa tur til Berlin en gang. Her er en liten liste over bra steder, for det meste rock / metal steder siden det er slike steder jeg pleier aa dra.

Berlin -> Torsdager, Sage Club
Rock / Punk / Alternativ sted. Veldig bra og veldig fullt paa Torsdager. Er sex klubb (de sier de ikke er det, men folk har sex der inne overalt) alle andre dager i uka, saa anbefaler ikke aa dra dit da med mindre du er inn i slike ting.

Berlin -> Fredag/Lordag, White Trash
Bar, restaurant, club og tattoverings sjappe alt i et. Genialt sted, konserter og ting nesten hver dag.

Berlin -> Fredag, Soda
En av de storste klubbene i Berlin, Fredag er ladies night og er derfor stappa med damer der. Har rundt 9-10 forskjellige dansegulv med forskjellig musikk og er sikkert rundt 500-600 personer der. Hvis du er i Berlin en Fredag er dette helt klart stedet jeg anbefaler aa dra hvis du liker mainstream musikk.

Berlin -> Paul's Metal Eck (Ingen nettside)
En av de mest kjente metal barene i Berlin, mye liv der.

Berlin -> Rocks (Ingen nettside)
Rett ned i gata fra Paul's Metal Eck, ogsaa et kjempe sted aa henge. Men litt mer avslappet stemning.

Berlin -> Feuermelder
Punk / Rock / Alternativ musikk. Veldig punka sted og er nesten alltid fullt.

Berlin -> Rock und Wikinger Bar
Mitt gamle favoritt sted, helt klart en av de beste metal barene i Berlin hvis du bare vil slappe av og ta en ol. Musikken er ikke for hoy og du faar mjod i horn. Kan vaere alt fra veldig tomt (under 10 folk) til ekstremt fullt (100+) avhengig av hva som skjer den helga. Litt tilfeldig.

Berlin -> K17
Den storste goth klubben i Berlin. 4 danse gulv, utendors bar og innendors bar. Ganske bra hvis du liker den slags og alltid masse sote goth jenter (hvis du liker det)

VB

Kan ikke noen skrive ned et par steder fra Oslo, skal dit neste helg så tenkte kanskje å dra ut en tur.