års tider.

Started by Jeagle, February 01, 2012, 22:42:34 PM

Previous topic - Next topic

Jeagle

sitter og tenker på noe litt rart eller kansje det er en naturlig grunn, men er det generelt lettere og sjekke opp jenter på sommeren?
jeg er for det meste opp tatt på somerne, men da treffer jeg en del jenter som kontakter meg, ikke omvent. mens på vinteren da jeg har tid og mer lyst og ha ei rundt meg så er det ingen der.
er det en grunn for dette? er det noen som har opplevd noe lignendes?
å være eller ikke være

Stanley

#1
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

VB

Tror dette kommer veldig an paa hvor du tenker paa aa sjekke, hvis du tenker paa ute paa gata eller i parker saa er jo sommeren helt klart mye bedre. Tenker du paa ute paa et utested saa tror jeg det er omtrent det samme, kanskje litt lettere paa sommeren siden folk er generelt i bedre humor naar det er sol og varmt i stede for sno og kaldt. Og det er litt mer fristende aa dra paa eventyr med en fremmed person naar det er varmt og dere bare kan lope ut i natta aa ha det goy, i stede for at dere begge maa pakke dere inn i 5 lag med klaer for dere er klare til aa dra.

Saa sommer > vinter helt klart i min bok. Men det er ikke saann kjempe forskjell paa nattklubber / barer.