Usikker jente

Started by fuglen, July 17, 2012, 18:57:44 PM

Previous topic - Next topic

fuglen

Jeg hadde overnattingsbesøk av ei fra jobben i natt, da vi begge skulle på jobb i dag. Hun er 17år (jeg er 20), og oppfører seg litt barnslig, også har hun en veldig bra kropp og er generlt veldig pen. Vi har hatt sex for noen måneder siden.

Vi så en episode av big bang theory og spiste en grandis, så sa hun at hun var trøtt og ville legge seg i senga mi 2m unna. Tok det som et hint og joinet hun. Etter en stund begynnte vi å kline, og langsomt kom plagg etter plagg av. Det tok sinnsykt lang tid før hun lå i undertøyet, og enda lengre tid før jeg "fikk lov" til å fingre henne. Fra vi la oss i senga til jeg fingret henne tok sikkert 4 timer. Underveis var hun også ekstremt usikker på kroppen hennes. Kvelden endte med en blowjob. Da vi våknet for Å hå på jobb ville hun plutselig pule, ikke bare 1 gang, men 2.

Jeg er egentlig bare forvirra av hele greiene. Hvorfor er hun så usikker når hun har super kropp? Hun er tynn, hÅndfulle pupper, dritbra rumpe, langt pent hår og supersøtt ansikt?
Hvis det ikke går an å si hvorfor, kan noen hvertfall svare meg på hvordan jeg kan få henne mer sikker på kroppen sin?

(hun er forresten asian :D:D:D)

VB

Tror ikke det er mye du kan gjøre her, du kan selvfølgelig fortelle henne at du synes hun er hot/sexy/etc.. relativt ofte. Men hvis hun begynner å kverulere om det så ville jeg stoppet diskusjonen. Hun er 17 så det er rimelig naturlig at hun er usikker, regner med at hun blir mer sikker med alderen.

Dama jeg er sammen med nå var 19 når vi ble sammen, hun var da veldig usikker på egen kropp og gikk sjeldent med trange klær. Jeg har nå fortalt henne jevnlig at jeg synes hun er sexy i et par år, hun har sagt selv at hun har mye mer selvtillit nå pga det og hun går oftere i tettsittende topper, etc... nå.

Så kort sagt, komplimenter henne ofte og gi henne tid. Det kommer med alderen.

tore

Quote from: fuglen on July 17, 2012, 18:57:44 PM

Vi så en episode av big bang theory og spiste en grandis, så sa hun at hun var trøtt og ville legge seg i senga mi 2m unna. Tok det som et hint og joinet hun. Etter en stund begynnte vi å kline, og langsomt kom plagg etter plagg av. Det tok sinnsykt lang tid før hun lå i undertøyet, og enda lengre tid før jeg "fikk lov" til å fingre henne. Fra vi la oss i senga til jeg fingret henne tok sikkert 4 timer. Underveis var hun også ekstremt usikker på kroppen hennes. Kvelden endte med en blowjob. Da vi våknet for Å hå på jobb ville hun plutselig pule, ikke bare 1 gang, men 2.

Haha, jeg har opplevd nesten det samme for noen år siden. Timesvis med foreplay, endte med blowjob. Morgenen etter ville hun pule.

Sist helg tok jeg med en jente hjem fra byen. Da vi kom til senga hennes, nølte hun. Så begynte hun å spørre hvor mange jenter jeg har hatt sex med. "Akkurat passe" sa jeg. Det verste var at hun ikke ga seg. Hun maste og maste om hvor mange jenter jeg har hatt (Hva skal man si til sånt?). Uansett så endte det med at hun ga meg en handjob om morgenen. Jeg er ikke noe fan av handjobs, så jeg la meg til å sove igjen.

Det var ikke noe poeng i det jeg nettopp skrev, fordi jeg vet ikke hvorfor jenter gjør som de gjør.

Jeg er vel ute etter svar, akkurat som deg.


fuglen

Jeg har bare en måned med henne før jeg flytter vekk, så blir nok lite jeg kan forandre egentlig :P

Ja, jenter er noen rare vesen altså.

Lahoya

Fuglen.  Når ei dame snakker om usikkerheten om kroppen sin så IKKE SNAKK OM DET.  Bare lytt til henne. Se på henne og stryk henne i det hun forteller deg det. Du skal lytte men ikke oppveie eller si noe imot det hun sier. Handling funker bedre. Kyss henne når hun er ferdig med å snakke eller imens hun snakker. Ta henne litt fast mot deg. Etterhvert som hun har roet seg ned så kom med dine EGNE komplimenter til kroppen hennes som om du ikke hadde hørt hun snakket om sine "problemer". 

Har vært med utrolig nydelige jenter som alle har en eller annen form for kropps issue. Bare lytt og ta henne til deg, gi henne genuine komplimenter alá   
*du stryker henne over hofta*
"wow, nydelige faste hofter" *kyss dem*
*ta hennes hals mot deg*   "du lukter nydelig"  *kyss, bit whatever*   osv.


Kort sagt.   IKKE PRATE OM HENNES ISSUES.  LYTT. KJÆRTEGN. Når hun er stille gi genuine komplimenter. Ta henne til deg. Hun vil garantert like seg selv jo mer du gjør det riktig :)

Anugita

Vi jenter er alltid usikre på utseende/kropp, prestasjon i senga, osv.. Det er ALLTID noe vi er misfornøyd med, og om vi føler at vi må bli bedre på.. Er vi med en fyr vi anser som superhot antar vi at han har liggi med mange andre og at alle de andre var penere, hadde flatere mage, større/fastere pupper, trangere nedentil, bedre til å kysse, gjorde generelt en bedre prestasjon osv...

Vi bare er sånn, lev med det ;)

Og det at hun ventet til morgenen etter med å ville ha sex, kan være at hun måtte føle seg trygg på deg først, ville vente å se om du respekterte henne om hun sa nei, osv...