The talk

Started by Vandelay, March 04, 2012, 04:22:07 AM

Previous topic - Next topic

Vandelay

Jeg og en jente har holdt på en stund. Jenta er litt usikker på hva jeg vil og hva vi skal gjøre framover.

Det jeg lurer på er; dersom jeg ikke har den *hun må bli kjæresten min*-feelingen dypt inni magen, må jeg bare avslutte hva vi har eller?

Andreas GV

Spør henne: "Er du fornøyd med å ha det sånn vi har det nå?".

Sier hun ja, fortsett med: "Bra. Da ser jeg ingen grunn til å endre på noe :)".

Sier hun nei, fortsett med: "Hva vil du isåfall endre på?"

Basert på hva hun ønsker å endre: Finn ut om det er ting som er kompatibelt med dine intensjoner og behov.

Hvis ja: Implementer endringene.

Hvis nei: Avslutt forholdet.

(svar på spørsmålet ditt: nei, i utgangspunktet er det ikke noe poeng å avslutte noe begge parter synes er bra bare fordi du ikke er ordentlig forelska. Det kan jo endre seg senere?)

SpantaX

Quote from: Andreas GV on March 04, 2012, 04:32:47 AM
Spør henne: "Er du fornøyd med å ha det sånn vi har det nå?".

Sier hun ja, fortsett med: "Bra. Da ser jeg ingen grunn til å endre på noe :)".

Sier hun nei, fortsett med: "Hva vil du isåfall endre på?"

Basert på hva hun ønsker å endre: Finn ut om det er ting som er kompatibelt med dine intensjoner og behov.

Hvis ja: Implementer endringene.

Hvis nei: Avslutt forholdet.

(svar på spørsmålet ditt: nei, i utgangspunktet er det ikke noe poeng å avslutte noe begge parter synes er bra bare fordi du ikke er ordentlig forelska. Det kan jo endre seg senere?)

Forumet mangler en "like" knapp!
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Carebear

Quote from: Andreas GV on March 04, 2012, 04:32:47 AM
Spør henne: "Er du fornøyd med å ha det sånn vi har det nå?".

Sier hun ja, fortsett med: "Bra. Da ser jeg ingen grunn til å endre på noe :)".

Sier hun nei, fortsett med: "Hva vil du isåfall endre på?"

Basert på hva hun ønsker å endre: Finn ut om det er ting som er kompatibelt med dine intensjoner og behov.

Hvis ja: Implementer endringene.

Hvis nei: Avslutt forholdet.

(svar på spørsmålet ditt: nei, i utgangspunktet er det ikke noe poeng å avslutte noe begge parter synes er bra bare fordi du ikke er ordentlig forelska. Det kan jo endre seg senere?)

Hahaha! Making deep shit logic.
- Funshine Bear loves to play and tell jokes all the time, but sometimes forgets that there are times in life you must be serious.

[url="http://lolpics.se/pics/12317"]http://lolpics.se/pics/12317[/url].

Tingles

Quote from: Andreas GV on March 04, 2012, 04:32:47 AM
Spør henne: "Er du fornøyd med å ha det sånn vi har det nå?".

Sier hun ja, fortsett med: "Bra. Da ser jeg ingen grunn til å endre på noe :)".

Sier hun nei, fortsett med: "Hva vil du isåfall endre på?"

Basert på hva hun ønsker å endre: Finn ut om det er ting som er kompatibelt med dine intensjoner og behov.

Hvis ja: Implementer endringene.

Hvis nei: Avslutt forholdet.

(svar på spørsmålet ditt: nei, i utgangspunktet er det ikke noe poeng å avslutte noe begge parter synes er bra bare fordi du ikke er ordentlig forelska. Det kan jo endre seg senere?)


Denne må jo lages i ett sånn bilde
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

Stanley

#5
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

lucky

Se på bildet en gang til.

Stanley

#7
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Koraboros

Fett diagram. Stjeler det.

Stanley

#9
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Femininist

Liker ei jente deg godt nok til å bli sammen med deg, så liker hun deg nok godt nok til å gråte over deg. For mange gutter (og sikkert jenter) er det å gråte noe en gjør annenhvert år og helst i begravelser, for andre igjen så er det å gråte veldig naturlig. Selv gråter jeg sikkert mange ganger i måneden, og det er ikke bare hormoner som gjør det, når jeg tørker tårene føler jeg meg mye bedre enn før de kom så for meg er det en fin måte å få ut følelser på (både når jeg er trist, sint, frustrert, deprimert og glad).

- Om du player henne er ett spørsmål "bare du" kan svare på, men om hun føler seg played svarer du ganske godt på selv (ja). Du møter henne for å pule en gang i uka, du tar ikke kontakt og hun tok initiativ til praten og kom med forslag, du har kun blitt med på ting fordi hun har spurt - ikke fordi det var det du tok initiativ til.

For å unngå at hun føler du player henne så må du vise initiativ (ringe, sende melding, ta kontakt selv) og/eller involvere ditt (eller hennes) nettverk, kanskje spesielt møte venninnene hennes og være "kjæreste" imens de er til stede (holde i hånda i offentlighet etc), og etterhvert la henne møte noen av dine kompiser.

Føles dette helt feil for deg? Isåfall kan du vurdere å slå opp med henne eller si fra om hvordan du ser på forholdet deres, for slik jeg ser det har dere definert det ulikt....
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Stanley

#11
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

VB

Quote from: Femininist on April 08, 2012, 11:41:06 AMFor å unngå at hun føler du player henne så må du vise initiativ (ringe, sende melding, ta kontakt selv) og/eller involvere ditt (eller hennes) nettverk, kanskje spesielt møte venninnene hennes og være "kjæreste" imens de er til stede (holde i hånda i offentlighet etc), og etterhvert la henne møte noen av dine kompiser.

Føles dette helt feil for deg? Isåfall kan du vurdere å slå opp med henne eller si fra om hvordan du ser på forholdet deres, for slik jeg ser det har dere definert det ulikt....

Vil si det samme som Femininist, hvis du ikke kan tenke deg å henge med henne når dere ikke har sex så slå opp nå og si at du ikke kan gi henne det hun vil ha. Å si at "det er ikke meg" og "jeg er bare slik" er en pysete måte å unngå konfrontasjon på. Du vil ikke gjøre henne trist fordi da føler du deg som et rasshøl, men hvis du fortsetter å late som det kan bli noe en dag når det ikke kommer til å bli det så utsetter du bare konfrontasjonen. Det er faktisk en ganske typisk ting å gjøre for folk som ikke tørr å slå opp, de sier kanskje ting endrer seg mens de fortsetter å gjøre det samme pisset helt til den andre personen slår opp. Så sliper de å føle seg som rasshøl fordi de var jo snille å prøvde, når den snille tingen egentlig hadde vært å slå opp med en gang.

Så jeg vil si enten bestem deg for å henge med henne flere ganger i uka, ta initiativ til å møtes, introduser henne for dine venner, etc... eller slå opp. Det er aldri en riktig tid for å slå opp og det vil aldri føles bra å gjøre det. Bare hopp i det så vil dere begge føle dere bedre i ettertid, det er også mye større sjanse for at hun kan tilgi deg og at dere kanskje kan bli venner en gang i fremtiden hvis du gjør det nå i stede for hvis du fortsetter å utsette i lang tid.