Utesteder i Oslo

Started by Leonenko, June 01, 2012, 13:12:39 PM

Previous topic - Next topic

Leonenko

Hei!

Jeg og noen kompiser tenkte å ta turen ut i morgen. Noen forslag på hvor vi kan gå? Åpen for både danseklubber og barer. Er 21 år og nybegynner i gamet  :)

Bleu


Leonenko

Quote from: Bleu on June 11, 2012, 15:15:06 PM
hvordan gikk det?
Kunne jo gått bedre. Var innom en typisk rockeklubb i sentrum en liten stund, men slet veldig med å finne sett jeg kunne åpne. Da de andre bestemte seg for å dra videre på en danseklubb bestemte jeg meg for å ta kvelden.

Selv om jeg ikke fikk noen resultater, er jeg blitt enda mer inspirert til å fortsette med sjekking. Nesten så jeg vurderer å gå ut alene! Så det er bare å fortsette :)

VB

Quote from: Leonenko on June 13, 2012, 23:15:41 PM
Var innom en typisk rockeklubb i sentrum en liten stund, men slet veldig med å finne sett jeg kunne åpne.

Fant du ingen å snakke med fordi det ikke var noen der? Eller fant du ingen å snakke med fordi du lagde unnskyldninger til deg selv for å ikke gå bort å prate med de som var der?

PS. Et lite tips, det kan lønne seg å snakke med alle rundt deg inkludert jenter du ikke er så interessert i og gutter. Du vet aldri hvem som har fine venninner og det gjør det veldig mye mer naturlig å prate med hun kjempefine dama når du endelig finner henne.

Leonenko

Quote from: VB on June 14, 2012, 15:10:23 PM
Quote from: Leonenko on June 13, 2012, 23:15:41 PM
Var innom en typisk rockeklubb i sentrum en liten stund, men slet veldig med å finne sett jeg kunne åpne.

Fant du ingen å snakke med fordi det ikke var noen der? Eller fant du ingen å snakke med fordi du lagde unnskyldninger til deg selv for å ikke gå bort å prate med de som var der?

Var jo seff folk der, men mange satt på egne bord med sine venner. De jentene som var åpne synes jeg ikke var interessante, samtidig som jeg slet med å få øyekontakt med de. Ble også satt litt ut av den høye musikken.

Jeg skjønner jo at dette bare er dårlige unnskyldninger, og at jeg bare må kaste meg ut i det. Men setter pris på at at du gir meg tips!