Mr Big : Han jeg aldrig klarer glemme.

Started by Miss Føniks, May 15, 2012, 22:33:19 PM

Previous topic - Next topic

Stemning

Quote from: veroni2011 on June 05, 2012, 14:55:07 PM
Det er litt sært kanskje ja, spesielt hvis du har vært ute etter noe mer enn en kosevenn du hooker opp med på byen.
Å være opptatt med aktiviteter flere kvelder i uken er jo normalt, selv om å spise middag fast med familien 2 kvelder i uka kanskje er noe utradisjonelt hvis han pusher 30. Uansett, familiemiddager eller ikke, det er jo plenty med tid igjen til å sosialisere.

Er dette noe du har prøvd å få til flere ganger før, å få han med ut på noe. Bare dere to? Men han har takket nei da eller?

Jeg har en kompis, rettere sagt den beste vennen jeg har (<3 8))... Han har kjæreste, og de er veldig like på familiemiddagsområdet. De har minst en familiemiddag med både hans og hennes familie i uken. Ofte mer. Når de i tillegg skal ha alenekvelder hvor kun de henger, så er det bare 2-3 kvelder igjen i uken hvor han blir med på ting med meg/vennegjengen. Altså jeg klager ikke, jeg vet jo hvor jeg har han. Men det er litt snålt for en som meg, som ser min mor og søster 2 ganger i året (bor i Sør-Amerika) og fattern ser jeg kanskje hver 2. eller 3. uke.

Poenget med alt det der var egentlig bare at folk har ulike behov for familietid. :p

Miss Føniks

Quote from: veroni2011 on June 05, 2012, 14:55:07 PM
Det er litt sært kanskje ja, spesielt hvis du har vært ute etter noe mer enn en kosevenn du hooker opp med på byen.
Å være opptatt med aktiviteter flere kvelder i uken er jo normalt, selv om å spise middag fast med familien 2 kvelder i uka kanskje er noe utradisjonelt hvis han pusher 30. Uansett, familiemiddager eller ikke, det er jo plenty med tid igjen til å sosialisere.

Jepp,og jeg vet jo at han er glad i meg selv om han er dårlig på og vise det...
I tilegg er jeg selv fulltids student,og har en jobb en kveld i uken og annen hver helg.
Og den dagen jeg pleier jobbe kvelden,er en av de dagene han ikke trener eller er med familien sin :P Sover jeg hos han lørdag til søndag,er det altid like stress. Fordi han skal på familie middag hver Søndag kl 13:30, uten unntakk.


Er dette noe du har prøvd å få til flere ganger før, å få han med ut på noe. Bare dere to? Men han har takket nei da eller?

Har prøvd flere ganger opp igjennom ja. Men det har bare ikke blitt noe av. Han har ikke sakt nei, passer bare aldrig. Altid noe som skjer.... Og da går jeg lei,og det går lenge før jeg får lyst til å spøre igjen.
Spurte om kino for ikke lenge siden. Hvor det virket som han hadde lyst.
Men pga dødsfall i familien hans(hjelpe til og rydde ut av dødsboet) og at bilen hans fikk motorstopp måtte på verksted,passet det ikke.
Godkjente undskyldninger dette,men jeg føler det altid er "noe" som kommer i veien.
Men som sakt, irriterer kompisene hans seg for det samme som meg på akkurat det :)

Nå som store broren hans har fått seg kjæreste. Er han noe endret, mer rolig og virker noe mer interessert i det selv en før. Min bestevennin sa til meg at"han virker i så mye bedre humør nå fort tiden. Er morsom og koselig og snakke med på fors. Er mer med og tøyser internt med oss,noe han var dårlig på tidligere. (tok seg lett nær før av humoren til vennegjengen, enda vi bare tøyset).
The Phoenix always rises from the asses

Miss Føniks

Quote from: Stemning on June 05, 2012, 15:19:22 PM
Quote from: veroni2011 on June 05, 2012, 14:55:07 PM
Poenget med alt det der var egentlig bare at folk har ulike behov for familietid. :p

Det har du nok helt rett i :) Jeg er veldig glad i familien min. Jeg har en veldig stor familie,men har ikke behov for og være sammen med dem hver uke. Min familie bor også et stykke unna fra her jeg studerer. I motsetning til han som har en veldig liten familie,som bor i samme by. De er av den grunn veldig nære hverandre. Mamman hans er med å heier når han spiller fotballkamper.

Sett i et langsiktig perspetiv, er det jo positivt at familien er så vitkig for han. Og at de er en familie som altid stiller opp for hverandre. Han blir nok en bra Pappa en dag :)

Faktisk vurdert og spøre han om og komme og se han spille. Da hadde han nok blitt glad.
Han er dessvere for meg verdesn største fotballidiot(spiller selv,og følger med på alt på tv) mens jeg er minimalt interessert.

Kjøpe seg "fotball for dummies?" :P

The Phoenix always rises from the asses

veroni2011

Er fotballkompisene de samme som dere henger sammen med til vanlig, og som kjenner "greia" deres? Hvis ikke kan det hende du legger enormt press på han hvis du møter på kamp.. Alle gutta på laget vil spørre hvem hun der er osv.. ikke sikkert det skjer, og ikke sikkert han reagerer på det heller, men greit å ha i bakhode. :)

Miss Føniks

Quote from: veroni2011 on June 05, 2012, 16:33:24 PM
Er fotballkompisene de samme som dere henger sammen med til vanlig, og som kjenner "greia" deres? Hvis ikke kan det hende du legger enormt press på han hvis du møter på kamp.. Alle gutta på laget vil spørre hvem hun der er osv.. ikke sikkert det skjer, og ikke sikkert han reagerer på det heller, men greit å ha i bakhode. :)

Ah,ja det er jo sant :) Hadde nok ikke drat alene, men fått med meg noen fra venengjenegn vår.
Vet hvor mye fotballen betyr for han. Han fikk pokoal for årets spiller i fjord :)

Noen av de på laget hans vet om det ja. Men tviler på alle.
Han skjuler det ikke akkurat når vi er på byen, at vi er ute sammen.(Er det dama di? er dere sammen? blir vi spurt om flere ganger i løpet av en bytur)
Skal altid ha meg til og hilse på alle han hilser på selv ute.
Spør ikke hverandre lenger om "vil du bli med meg hjem?" er altid "Kan /skal vi dra hjem nå?"
The Phoenix always rises from the asses

Andreas GV

#20
Tipunktsplan for å få Mr Big litt mer lysten på forhold:

1. Ta opp fotball som tema. Støtt han i at det er bra at han har noe han virkelig interesserer seg for.

2. Si ordrett: "Jeg tror jeg ville syntes det var skikkelig sexy å se deg spille en gang. Hvis du hadde spurt om jeg ville komme å sett en kamp tror jeg faktisk at jeg hadde blitt med".

3. IKKE ta det opp igjen.

4. Wait for it...

5. Waaait for it..

6. Vent til han inviterer deg, og si ja.

7. Dukk opp.

8. Fortell han i etterkant at du fikk et veldig godt inntrykk av kompisene hans.

9. ? ? ?

10. Profit!

Miss Føniks

#21
Takk Andreas :D Skal teste ut den!

Jeg spør han ofte om fotballen fordi jeg vet den betyr mye for han,og han forteller.
Men jeg har vel ikke gjort det på den måten. Han vet jeg ikke er så interessert i det.

Vet også at jeg nok kan jobbe med å være enda mer flørtende i både ordbruk og være måte mot han? Føler at den delen ikke altid glir lett, nok pga mye vond grums som har skjedd opp igjennom(ligger i bakhode).  Mens med andre igjen, er det lekende lett :P

Tar gjerne i mot flere tips på hvordan man skal få en som han litt mer lyste på forhold :P

Skal teste ut denne,og si i fra når/vis det er noe nytt og dele.

The Phoenix always rises from the asses

veroni2011

Quote from: Miss Føniks on June 08, 2012, 04:56:13 AM
Takk Andreas :D Skal teste ut den!

Jeg spør han ofte om fotballen fordi jeg vet den betyr mye for han,og han forteller.
Men jeg har vel ikke gjort det på den måten. Jan vet jeg ikke er så inetressert i det.

Men du er interessert i han.. og det kan du vise ved å si at du ville kommet på kamp, for å se han være sexy og what ever, hvis han spurte.. Om ei jeg datet hadde drevet med sprangridning, som bryr meg en viss plass, så ville jeg fortsatt synes det var sexy å se henne i konkurranse.

Uansett, greit å få fasiten i fanget. Kjør på :)

Miss Føniks

Quote from: veroni2011 on June 08, 2012, 13:41:08 PM
Quote from: Miss Føniks on June 08, 2012, 04:56:13 AM
Takk Andreas :D Skal teste ut den!

Jeg spør han ofte om fotballen fordi jeg vet den betyr mye for han,og han forteller.
Men jeg har vel ikke gjort det på den måten. Jan vet jeg ikke er så inetressert i det.

Men du er interessert i han.. og det kan du vise ved å si at du ville kommet på kamp, for å se han være sexy og what ever, hvis han spurte.. Om ei jeg datet hadde drevet med sprangridning, som bryr meg en viss plass, så ville jeg fortsatt synes det var sexy å se henne i konkurranse.

Ja,det er helt sant. det er viktig og stille opp for hverandre. For meg basserer det seg nok dette rare opplegg vårt. Den faktoren at jeg ikke vet helt hvor jeg har han. Da blir man usikker på hvor ønsket man er,og hvor mye man skal gi av seg selv.(forsvarsmur?)Om det gir mening? :)


Uansett, greit å få fasiten i fanget. Kjør på :)

Jepp ;) vurderer og kjøpe meg en fotball bok,for og skjønne litt basicen. Tror han hadde blitt temmelig positivt sjokkert,om jeg plutselig kunne diskutere litt om det. Komme med noen fakta hehe
The Phoenix always rises from the asses

Miss Føniks

Quote from: kastanje on June 09, 2012, 01:50:37 AM
Jeg tror ikke det er nødvendig. Du blir ikke drømmedama av å kunne offside-regelen , og hvis det er noe du lurer på i forkant kan du sikkert spørre han. Uansett har nok din teoretiske forståelse for spillet lite å si.

Har nok rett i at det ikke har noe og si. Men samtidig syns jeg det hadde vært greit og skjønt mer hva de diskuterer på enkelte fester. Jeg melder meg helt ut av samtalen vis tema går inn på det temaet der he he Har flere kompis med den interessen.

Quote from: Ananas on June 09, 2012, 10:01:35 AM
Quote from: Andreas GV on June 07, 2012, 23:59:54 PM
9. ? ? ?

10. Profit!
Beste :D

Ha ha ja, digger formuleringen på "oppskriften" :)
The Phoenix always rises from the asses

Carebear

- Funshine Bear loves to play and tell jokes all the time, but sometimes forgets that there are times in life you must be serious.

[url="http://lolpics.se/pics/12317"]http://lolpics.se/pics/12317[/url].

Stanley

#26
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Miss Føniks

Quote from: Autowin on June 09, 2012, 23:53:55 PM
Angående det å KUNNE fotball teoretisk er ikke et 'must'. Jeg ville blitt redd, hvis noen jenter jeg har snakket med før, som ikke har vist kunnskaper i fotball, plutselig kan Offside-regelen, Indirekte-frispark-regelen. osv.

MEN, jeg ville blitt POSITIVT overrasket, hvis en jente jeg har snakket med, som ikke kan fotball, PRØVER å forstå, og PRØVER å bli med i samtalen, og er genuint interessert. DET er to vidt forskjellige ting.
:)

Godt poeng faktisk :)
Jeg kan jo i teorin, heller bruke han til det i steden for en bok :P
Han hadde nok gladelig fortalt. Pleier og spøre hvordan det går med laget hans i PM og det han spiller på selv. Da lyser han opp hehe :P
The Phoenix always rises from the asses