Eksotiske jenter til nabojenta ved siden av! Hva liker dere!?

Started by Lahoya, August 07, 2012, 01:08:08 AM

Previous topic - Next topic

Lahoya

Er utrolig heldig å havne i et så flott land som Norge med utrolige vakre norske jenter rundt!
Å gi all oppmerksomheten til bare norske jenter ville derimot vært litt urettferdig for andre jenter fra andre opprinnelser.

Noen som vil dele deres erfaring eller favoritter av jenter dere hviler øyner på fra andre nasjoner :)??

Mine er
Norske blonde frøkner. Strøken blondt hår med blå øyne er utrolig vakkert.
Brasilianske jenter!  Glød i senga skal du lete lenge etter
Latinas generellt!
Øst-europeiske jenter. Utrolig vakre beinstruktur på dem som fremhever det kvinnelige på mange av dem.
Russiske. Kom igjen! Vodka og gærne digge jenter er sexy ass!
Persiske jenter! De øynene deres slår man ikke !

PS:  Ment som noe overfladisk og simpelt. Ikke lag noe diskusjon ut av dette :) !
PS2: Fikk øyekontakt med ei persisk skjønnhet på dagtid. Løp etter henne helt til t-banen, og ut ramla de mest genuine orda og beskrivelsene hvor vakker hun var. Verdens lykkeligste gutt hadde fått nr hennes litt etterpå.  <3  DirectApproachDaytime




Dorian Gray

Norske jenter er helt OK, generelt ligger de høyere i snitt enn andre jenter, men jeg digger litt eksotiske jenter!

Latinas er bra det, men ingenting slår det her:







;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Alle har noe å lære, og alle har noe å lære bort.

Chuck Baz

Norske jenter ftw! Blonde med blå øyne akkurat som meg. Skal sies at jentene jeg har drevet på med lengst har hatt litt mer sydlig utseende med øyne med større glød i og et smil rundt munnen nesten konstant.

Stanley

Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

savo

Liker de som er mest mulig anderledes :) Har et ekstra godt øye for asiatere..

Koraboros

Jeg liker de pene jentene, uansett hvor eksotiske eller dagligdagse de måtte være. Men når jeg ser for meg ei drømmejente har hun slank europeisk kropps-/ansiktsfasong, mørkt hår og lysebrun hud. Balkan har mange sånne :)

Stanley

Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Jeagle

jeg fåretrekker jegnter som smiler med hele ansiktet og ser opriktig glade ut ikke helt tomme ut som de som var bildet av der.
å være eller ikke være

Roark

...........

Roman

1. Sør-Amerika.
-Brazil
-Columbia
2. Russland
3. Tsjekkia
4.  Iran/Persiske.
6. Frankrike (mulattjenter <3)
7.Fransk polynesia (samme som 6)
8. Spania :)

Hovedparten av disse har helt nydelige øyne <3
Sør-Amerika: Mye varme for pengene. Vakre, lidenskapelige damer med unbeatable curves.

Østeuropeerne og russerne: Jeg har inntrykk av at de har et kaldt ytre mtp. holdning og væremåte, nesten skarpt.
Men når du først prater med dem så avfyres fyrverkeriet :)

Persiske: Samme grunner som Lahoya.

Mulattjenter har en tendens til å ha fabelaktige, og nesten magiske øyne, spesielt de i frankrike og fransk polynesia.
Da snakker vi deilig brun hud, kombinert med hypnotiserende grå/grønne/blå øyne :)
Fransk/engelsk aksent er en GRR-faktor i seg selv :)
Be like water my friend.

Stanley

Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Squirtle


Roman

Quote from: Kaizer on August 08, 2012, 12:28:28 PM
Quote from: Autowin on August 08, 2012, 11:20:10 AM
Det jeg tenker er, at på andre forumer, så roser de jentene fra Norge og Sverige + Island opp i skyene, mens vi liker best jenter fra alle andre land enn Norge? Hvorfor er det slik? Vet vi ikke hvor heldige vi er?

Kanskje vi blir litt blinde siden det er dem vi hele tiden omgås med?

Om våre jenter: Noen sier at vikingene hentet hjem de aller fineste jentene da de plyndret Europa på den tiden. Kanskje det er derfor folk synes skandinaviske jenter er pene?

Snakker vi kun utseende nå, eller snakker vi personlighet + utseende?
Be like water my friend.

Stylish

Det stemmer at vikingene tok med seg de fineste damene tilbake til Norge da de var på plyndringstokter og voldtok dem. På den måten har vi "avlet" frem de peneste damene i Norge.

Thumbs up, vikings!  8)

Stemning

Quote from: Stylish on August 08, 2012, 15:41:03 PM
Det stemmer at vikingene tok med seg de fineste damene tilbake til Norge da de var på plyndringstokter og voldtok dem. På den måten har vi "avlet" frem de peneste damene i Norge.

Thumbs up, vikings!  8)

Kilde?