Mine indre tanker

Started by Dwerg, June 21, 2013, 03:04:38 AM

Previous topic - Next topic

Dwerg

I denne tråden vil jeg fra tid til annen dumpe mine indre tanker. Jeg oppretter denne tråden fordi jeg har oppdaget at det hjelper å skrive ned tankene og dele de. Det er også greit å få litt input fra andre, noe som kan føre til nye tanker. Noen ganger kan jeg få forskjellige resultater av lignende tanker, dette kan skje fordi jeg innser en feil og korrigerer den.
Vil også dumpe diverse relevante erfaringer og tanker rundt det. Det føles mer naturlig for meg enn å lage en feltrapport for hvert tilfelle.

Vil først fortelle om meg selv. Jeg er i skrivende stund snart 22 år. I lang tid har jeg ansett meg selv som en person med bra utseende. Har en god jobb med bra og stabil lønn, og har nettopp kjøpt egen leilighet. Eier også egen bil. Alt dette har jeg jobbet for og ordnet selv, så det er ikke pappa som betaler. Har aldri prøvd å skryte på meg dette i forsøk på å dra damer.

Har hatt lite positive erfaringer med jenter, og mer eller mindre gitt opp jenter i 5 år. Det forrige (og første) forholdet mitt for 5 år siden varte i 3 måneder. Det var kortvarig fordi jeg var ekstremt passiv og tok ingen initativ. Eneste grunnen til at noe skjedde var at jeg var ganske god på MSN og SMS, men selv det forsvant etter forholdet.
På de 5 årene har det skjedd ting når jeg er skikkelig full, men aldri blitt noe mer enn tilfeldig klining.

Det siste halvannet året har jeg fokusert veldig på å bygge nettverk. Jeg startet med 1 nær venn, og begynte å henge veldig mye med han. Siden han hadde nettverk ble jeg kjent med han sine venner. Det tok veldig lang tid, men nå sitter jeg med mange nære venner og en hel drøss av bekjente.
Det siste halvåret har jeg innsett at jeg mangler jenter. Dette svir veldig siden alle mine nære venner er par. Jeg måtte ta tak i meg selv og finne ut hvorfor jeg ikke får til jenter, og hvordan jeg skal få det til. Tanken min er at hvis jeg kan fikse venner så skal jeg faen meg klare å fikse jenter også.

For et par måneder siden begynte jeg å tråle nettet for svar. Var innom sjekketriks, svar på spesifikke situasjoner og de vanlige rådene (vær deg selv, ta initativ, bygg selvtillit etc). Leste mye om forelskelse på ung.no faktisk, men innser nå at det er det verste pisset jeg har lest. Ingenting hjalp og jeg følte meg like dum.
Plutselig en vakker dag i Mai på jakt etter mer så havnet jeg tilfeldigvis på 0330-bloggen. Jeg leste litt og skjønte fort at dette var folk med peiling. Før jeg visste ordet av det så hadde jeg lest et titalls innlegg, registrert meg på forumet og kjøpt begge bøkene.

Kort tid etter denne oppdagelsen så begynte ting å faktisk skje, jeg visste hva jeg måtte gjøre.
Det som har skjedd frem til dette innlegget kan du lese her: http://godevibber.no/forum/index.php?topic=3846.0
Det som har skjedd før kan du lese her: http://godevibber.no/forum/index.php?topic=2969.msg39943#msg39943

Har aldri vært glad i å skrive mye, fordi jeg har manglet noe å skrive om. Å skrive ned tankene er lett, så det blir nok mange lange innlegg i denne tråden.

Kom gjerne med kommentarer, spørsmål eller lignende erfaringer og historier. Jeg vil poste nye tanker og erfaringer etterhvert som de kommer, samt svare på spørsmål som handler om det jeg skriver. Jeg vil ikke gi råd og tips til dine problemer, jeg håper heller det kan læres fra hvordan jeg håndterer mine utfordringer.

Openingherisont

Godt du kom på bedre tanker, ettersom det å gi opp jenter i en alder av 22 år hadde vært å gi opp ganske tidlig ;D Det som er utrolig bra er at du har skjønt at du vil forandre på noe ved deg selv, og har tatt initativ på å fikse det på egenhånd. Mange kommer ikke dit engang.

Men før du hopper ut i denne kunnskapen, om å bli bedre med damer, kan det være lurt å tenke litt over hva du ønsker med denne kunnskapen.
Ønsker du deg kjæreste (ikke noe flaut i å ønske seg dette)?
Ønsker du å holde på med flere damer samtidig? Status hos venner og bekjente?
Eller er dette kun for mestringsfølelsens skyld?

Å få litt perspektiv mot det "hårete målet" ditt er viktig.
+ kjøp "sjekkeboka" til Andreas. (går utifra at denne typen reklame går greit på forumet ;) )
Om man gjør det man alltid har gjort, vil man få det man alltid har fått.

Dwerg

Målet mitt er kjæreste, og underveis vil jeg nyte livet. Status hos venner og bekjente er noe som kommer av seg selv på turen, det er ikke noe mål i seg selv. Jeg skal aldri gi meg med å forbedre meg selv, men vil nok komme til et punkt hvor jeg må justere for å ikke overskyte målet.
Dette innebærer å konstant vurdere meg selv, og se om jeg må optimalisere noen egenskaper. F.eks. kan jeg i fremtiden få for mye selvtillit, da må jeg innse dette og tone ned litt.

Akkurat nå er det slik jeg tenker, dette kan endre seg i fremtiden.

Har forresten allerede kjøpt og lest begge bøkene, og de hjelper mye. Men jeg ser mer på det som grunnleggende kunnskap, og vil bygge videre med mine egne tanker. Jeg har bare en spesiell uforklarlig måte å forandre tankemønstrene mine, det er bare utrolig enkelt for meg.
Mulig jeg har noen grunnleggende egenskaper fra før som gjør dette mulig, eller så er jeg bare veldig bestemt og motivert.

Jeg ønsker ikke bare bli bedre med damer, men dette er hovedfokuset for øyeblikket. Det jeg virkelig ønsker er å få mest mulig ut av hele livet på min måte.

Dwerg

#3
Fikk en invitasjon til fest fra en venn. Han har mange andre folk jeg ikke kjenner, og jeg ville møte nye folk.
Etter denne episoden så har jeg lært mye. Tenkte jeg bare skulle ta det med ro og drikke, og se hva det blir til. Etterhvert så kom det noen flere og jeg så meg ut ei fin ei, og tenkte jeg ville prøve meg på henne.

Etter en liten stund så havnet hun i sofaen ved siden av meg, vi begynte å prate og jeg hadde ingen problemer med det. Plutselig kom venninnen bort og satt seg på henne og de begynte å kline, jeg ble veldig tent av dette. Så snart venninnen hadde gått bort begynte vi å kline og beføle hverandre, jeg hadde ingen grunn til å stoppe meg selv.
Hun var fantastisk til å kline. Men jeg følte meg ikke knyttet til henne, jeg har lært og ville ikke være for mye frempå. Jeg fokuserte på andre ting innimellom.

Etter en liten klinestund så sa hun at hun nesten ble kåt av det, jeg svarte med noe seksuellt men samtidig ikke åpenbart. Jeg tror jeg bare kunne dratt henne med på et rom her, jeg hadde følelsen av det men gjorde det ikke.
Etterhvert dro vi på byen og her begynner ting å gå til helvete. Hadde det veldig greit en god stund, men plutselig forsvant hun (var vel litt for pågående). Jeg ventet utenfor en stund og pratet med noen andre, også gikk jeg inn og letet. Gikk rundt hele lokalet, men fant henne på vei ut.

Jeg følte jeg klarte å vinne tilbake lysten litt, jeg spurte om hun ville bli med til meg (hun hadde spurt tidligere om jeg bodde alene, tok det som et bra tegn). Fikk dårlig respons og hun prøvde å finne venninnen. Venninnen hadde stukket hjem, og etter en telefon var planen at vi skulle på nach hos venninnen.

På vei mot taxi var det god stemning og lysten var der fortsatt, men her kødder jeg det virkelig til. Når vi nesten er der så spør hun hva jeg vil, og jeg svarer at jeg sikter mot forhold. I ettertid så tror jeg heller jeg skulle sagt noe som "Får se hva som skjer".
Når vi var halveis i taxikøen så fikk hun en telefon, og hun sa hun måtte snakke alene og gikk bort litt. Jeg holdt fortsatt køen og trodde hun ville komme tilbake, men det skjedde aldri. Når jeg hadde kommet til enden gikk jeg rundt for å se etter henne, men hun var borte. Prøvde å ringe  henne et par ganger, men kom bare til telefonsvar. Jeg tok taxi alene hjem, og sitter nå og skriver dette.

Jeg er litt beruset, men ikke full. Så jeg har lært noe av dette. Jeg ser jeg kunne fått meg et ligg tidligere, kanskje en mulighet for trekant (venninnen til og med antydet det...). Jeg tabbet meg skikkelig ut med å være for ærlig og direkte angående det med forhold, skulle vært mer tvilsom. Opplevde også noen andre som prøvde seg, jeg ødela for de med glans ved å ta rundt henne og begynne å kline. Var også en som spurte meg om hun var dama mi, svarte "iallefall kveld så er hun det" og smilte lurt (hun hørte det ikke).

Sammenlagt så var dette en mye bedre kveld enn jeg hadde håpet på. Var dårlig slutt men jeg merker fremgangen likevel, og neste gang så er jeg enda bedre. Jeg vet nå at jeg er god i starten, men må bygge videre for å komme helt i mål :D

EDIT: Jeg burde skjønt hun ville ha ONS. Det hadde ikke vært noe problem for meg heller. Samtidig kan det hende det var eksterne årsaker til at hun forsvant, jeg finner begge deler sannsynlig.

fuglen

Først og fremst må jeg si; bra jobba! Det virker som om du er i den bratte progressive delen av utvikling innen sjekking, som er helt fantastisk. :) Det er her det er utrolig viktig at du ikke hopper inn i et forhold, selv om det virker fristende. Ja, det er det du har lyst til, men det er så utrolig mye mer å lære før man bør hoppe inn i et forhold, i tillegg til at du er 22år.

Hvis du vil ha et ligg på byen, bør du aldri si at du er ute etter et forhold. Det er faktisk blitt slik nå at jenter vil ha sex en natt og ikke se deg igjen. Så prøv å styr unna å nevne noe som helst om at du har lyst på forhold, prøv heller å styre unna akkurat det temaet.

Det at det gikk dårligere på byen, skjer veldig ofte etter et vorspill. Man har det uberfett på vors, kliner og koser, men når man kommer ut på byen har luften en tendens til å gå ut av ballongen. Det kan være lurt å "spare" på spenningen, og ikke bruke opp all spenningen på vorset, men spare litt til byen og narch.

Ellers, fortsett slik du gjør nå - det gir tydeligvis bra resultater for deg :) thumbs up!

Dwerg

Det gikk veldig bra på byen, jobbet for å holde spenningen og ser ut som om det fungerte. Forhold greia ødela nok det meste, men vet veldig godt hva jeg skal gjøre i en lignende situasjon.
Uansett så fikk jeg melding av henne idag, og hun sendte først og beklagde at hun gikk fordi hun var for full. Jeg var på dette punktet bare lysten på henne, og svarte deretter. Fikk gode svar og hun skulle kanksje ut igjen denne kvelden også. Jeg ringte èn gang sent på kvelden, men hun tok ikke telefonen så jeg hadde det bare gøy der jeg var. Har ingen problemer med dette, jeg vet hva jeg er i stand til.

Jeg føler rett og slett jeg har fått bekreftelse på at jeg er veldig god med jenter, men har lagt litt innsats i det for å få det til. Nå er jeg klar for å utforske mulighetene mine og se hvor veien fører meg. Er nesten litt skuffende fordi jeg synes det er mye lettere enn jeg trodde :)

Kan merke nå at mange reagerer annerledes på meg, og at jeg oppfører meg annerledes. Veldig mye skjer automatisk, men jeg bare lar det skje. Føler jeg er på riktig spor og legger lite betydning i ting som skjer. Alt har plutselig bare blitt ufattelig mye lettere, jeg lever endelig livet.

Dwerg

Var ute og drakk idag, men jeg er langt ifra full og har full kontroll på hva jeg gjør og sier. Hooket opp med hun fra forrige innlegget, og vi var tilbake der vi var. Det dumme denne gangen var at hun måtte på jobb på morgenen, så hun gikk litt tidlig. Er sikker på at jeg kan kjøre dette videre senere uansett.
Også denne gangen var det litt drama med venninnen, men jeg holdt meg utenfor. Jeg var komfortabel uansett hva som skjedde. Jeg er en person som er åpen for mange ting, men har ikke vist det like mye som jeg har tenkt det.

Nå gjør jeg mer av det jeg har lyst til, og jeg har endret meg ekstremt mye på ekstremt kort tid. Jeg ser at alle kjente rundt meg begynner å merke det, noen få har sagt det direkte og noen andre kan jeg bare føle det på. Dette er det villeste jeg har opplevd til nå, men jeg liker det :D

Sluttet også å snuse for en uke siden, og jeg klarer meg bra til nå. Har hele tiden vært opptatt med å distrahere meg selv, eller underholde meg selv for å ikke tenke for mye på ting. Jeg føler nå jeg lever i øyeblikket, og med et hav av selvsikkerhet. Jeg vet tydeligvis hva jeg holder på med, jeg måtte bare slippe meg selv fri. :)

Potet

+1 til deg! Alltid gøy å lese om de som har fått gode resultater. Hva har du endret mest ved deg selv, og hva tror du det var som gjorde at du forandret deg på dette området?
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Dwerg

Vet ikke hvordan jeg skal definere det, men jeg tenker på en annen måte enn før. Har blitt mye mer optimistisk, og mye mindre sjenert. Jeg har også distrahert meg selv litt så jeg ikke skal overanalysere ting som har skjedd, jeg oppdaget at det ble vanskeligere jo mer jeg tentke på en ting.

Jeg tror jeg har kommet så langt, fordi jeg pusher meg selv hardt når den vonde følelsen kommer i magen (nervøs/usikkerhet). Jeg føler jeg har mye av kunnskapen naturlig, men før holdt jeg veldig mye tilbake. Resultatene kommer ikke når jeg pusher, de kommer neste gang jeg er i lignende situasjoner og er komfortabel.

Jeg ser et stort potensiale i meg selv til å bli enda bedre, og jeg må fortsette å pushe komfortsonen. Tror jeg må jobbe mer med å åpne fremmede jenter, bruker fortsatt tid før jeg prater til noen. Det var egentlig litt planen igår, men hadde det bare sykt fett så jeg droppet det + at jeg benyttet sjansen til å friske opp minnet til hun fra fredag ;)

Dwerg

Har ikke hatt den store skrivelysten i det siste, virker som den kommer når jeg merker fremgang. Har igjen merket en form for fremgang, så derfor vill jeg skrive dette innlegget. :)

Begynte å tenke litt mye på hun jeg nå har klint med et par ganger, men holder meg litt tilbake likevel og lever i øyeblikket. Merker det er vanskelig på jobb faktisk, har en jobb som av og til kan være ganske passiv. Dette fører til at jeg kjeder meg, og da begynner tankene å surre.

Jeg kontaktet henne på søndag (siste kontakt før det på fredag). Vi hadde en liten samtale på face, sånn "hva skjer" type samtale. Jeg spurte om hun ville komme og se en film nå til fredag (litt langt frem, men har null andre muligheter grunnet jobb), det gikk en time før hun svarte.

Når hun først svarte så spurte hun om vi kunne se film med ei venninne og en annen fyr som var på festen hvor vi først møttes. Jeg klikket meg litt rundt på facebook for å sjekke om de kjente fyren fra før, men det ser ikke sånn ut. Det første jeg tenkte da var dobbeldate, et ganske ukjent konsept for meg.

Endte med at jeg gikk med på det. Jeg har absolutt ingen anelse om hvordan dette blir, men jeg føler meg ikke nervøs for ukjente situasjoner lengre. Dette må jeg rett og slett bare prøve.

Sånn ellers har jeg igjen byttet profilbilde på sukker (som har ligget litt død en stund fordi jeg har funnet andre kilder). Bildet var tatt i en situasjon hvor jeg geniunt hadde det helt topp og fanget et fantastisk ansiktsuttrykk. Det var også tatt av noen andre, armene er synlige slik at jeg åpenbart ikke kunne tatt bildet selv.

Profilteksten har jeg jobbet hardt med fra tidligere, og jeg vet den er bra. Så bildet er den eneste faktoren som er endret.

Uansett så oppdaterte jeg det for et par timer siden, og det er ganske seint, så det er lite generell aktivitet. Og allerede har jeg fått 2 gule hjerter (nysgjerrig på profilen), og dette har aldri skjedd i de månedene jeg har vært der. Begge så veldig fine ut, og hun ene kunne like gjerne vært modell for vi-menn.
Jeg lar det ligge litt, gidder ikke sende noen meldinger nå. Og hvis dette er resultatet etter 2-3 timer når det er lav aktivitet, så tar det vel helt av imorgen.

Livsgleden går stadig oppover. Motivasjonen min er fortsatt sterk, og den blir bare sterkere. Jeg trenger ikke pushe meg selv så hardt lengre. Jeg tenker bare "fuck it" også prøver jeg, er fullstendig likegyldig om utfallet ikke blir som ønsket. Begynner også å merke hva som menes med overflodsmentalitet.

En ting jeg glemte å nevne fra sist jeg var ute var at det kom ei tilfeldig jente bort når jeg sto på dansegulvet, og hun begynte å danse ganske nærme meg. Det var åpenbart at hun prøvde seg, var bare meg, henne og 2 andre på gulvet. Pen var hun også, men jeg prøvde meg ikke tilbake, og hun forsvant etter noen minutter. Var rett og slett for oppslukt i meg selv, og det å ha det gøy. Synes hele den greia var litt morsom, siden det aldri har skjedd før.

Openingherisont

Apropos filmdaten din. Vet ikke hvor godt du kjenner denne frøkna fra før av.
Men om du bare har så vidt møtt henne på festen, kan det da for mange jenter bli litt voldsomt med filmkveld alene hos deg, første daten. "Dobbelt daten kan derfor skyldes to ting:

1. Hun er interessert. Du har ikke opparbeidet nok tillit til at hun vil se film alene med deg. Og trenger derfor en forsikring ved å ha med seg venninna.
2. Hun er interessert. Hun har lovet å henge med venninna den kvelden og vil få til begge deler.

Anyway, det er positivt at hun takket ja til filmkveld. Hun er interessert. Husk å bare ikke ødelegge spenningen mellom dere, selv om det er to andre i nærheten. Hver tydelig på å flørte med henne, og eskaler gjerne.
Om man gjør det man alltid har gjort, vil man få det man alltid har fått.

Dwerg

Jeg har møtt henne 2 ganger tidligere. Første gangen på en fest, og andre gangen på et arrangement. Før arrangementet så tok hun initativ til å sende meldig, og hintet til at jeg skulle be henne på date (si ifra hvis det skjer noe gøy). Spurte henne en dag senere om hun skulle på arrangementet, noe hun skulle. Jeg skulle selv der med en haug venner uansett, så jeg var sikret. Jeg traff henne da igjen og vi holdt sammen stort sett hele kvelden, ikke sånn klengete, fokuserte på andre ting innimellom.
Hun gikk tidlig den kvelden pga. jobb på morgenen, men hun sendte igjen melding dagen etter.

Ingen av oss var helt edru noen av gangene, og vil tippe det er derfor hun ikke vil møtes alene. Angående de to andre, så er ikke det noe problem. De har begge sett oss kline før, så det vil ikke være en overraskelse. Er ikke nervøs, og kommer til å både flørte og eskalere. Begynner å bli ganske komfortabel med det nå, sjenertheten min har nesten forduftet. ;D

Greeneyed

Gøy å lese her! Du må oppdatere etter fredag ;)

Dwerg

#13
Godt du liker å lese fremgangen min :)

Den daten kan jeg bare glemme. Sendte en melding på face igår og lurte på om det var sånn at vi skulle være hos meg eller de, fikk svar til morgenen idag. Hun sa hun hadde glemt å si det, men hun kunne ikke likevel. Jeg svarte bare med et "Ah, ok".
Fikk sms av henne på kvelden idag hvor hun lurte på om jeg skulle ut, noe jeg ikke kunne fordi jeg jobber.

Vet ikke helt hva hun vil, men gidder ikke legge mer innsats i det. Tar hun kontakt og vil møtes så sier jeg ja, og eventuelt neste gang vi møtes vil bli avgjørende for hva jeg gjør videre. Er bare litt interessert, og vil bli bedre kjent. Har ingen problemer med å miste henne.

Sånn bortsett fra det så har jeg kastet meg over nettdatingen litt igjen. Har blitt kontaktet av 2 jenter det siste døgnet, hun første svarte ikke tilbake på det første svaret mitt. Hun andre virker veldig interessant ut fra bilde og tekst, og jeg sender meldinger med henne akkurat nå. Bare så dumt at hun bor 4 timer unna og skal flytte enda lenger vekk, tviler på at dette ender i noe bra, men får se. Sendte også en melding til hun ene som hadde gitt meg hjerte for et par dager siden, hun har ikke logget inn og sett den ennå.

Det jeg sliter mest med på nettdatingen nå er at jeg får lite nye besøkende. Vet ikke om jeg blir lite eksponert, eller om bildet fortsatt ikke er bra nok. Uansett så er det interessant at 4 av de 6 som har vært innom siden bildebyttet har sendt melding eller gitt hjerte. Det er en stor økning av interesse sammenlignet med før.

Føler jeg stadig får flere og flere alternativer, og hvis jeg fortsetter slik så vil jeg kunne velge og vrake på øverste hylle. Jeg er nesten litt irritert over at jeg ikke har begynt med selvutvikling for lenge siden. Jeg har ikke lest så veldig mye mer teori enn "Sjekkeskolen"-boken, men føler ikke noe behov for mer teori for øyeblikket.
Jeg holder ikke på med dette for å isolert sett bli bedre i sjekking. Jeg vil oppleve og erfare nye ting, og leve livet! Føler ikke lenger at jeg trenger kjæreste for å være lykkelig, men vil ha noen å dele lykken med :)

Har oppdaget at jeg faktisk har gode sosiale antenner. Det store problemet mitt var grunnleggende kunnskap, sjenerthet og lav selvsikkerhet. Jeg skaffet meg kunnskapen her, trosset sjenertheten og så gikk selvsikkerheten rett opp. Det hele blir forsterket av at jeg plutselig får komplimenter opptil flere ganger daglig fra mange folk rundt meg, og jeg legger veldig godt merke til dem. Kan også merke at noen starter en samtale eller spør meg om ting oftere.

Det er en del ting jeg visste om meg selv før jeg begynte med dette, og jeg tror det har hjulpet godt. Jeg lærer fort, tåler knallhardt følelsesmessig press, har god hukommelse og er veldig god til å løse problemer. Dette er egenskaper jeg lenge har brukt til helt andre ting, men som jeg i stor grad utnytter nå til å bli bedre med jenter og andre sosiale situasjoner.
Tror den største katalysatoren er at jeg oppdaget at jeg allerede har utviklet meg mye på andre områder i livet, og derfor VET jeg at det er mulig å forandre seg.

Dwerg

Siden daten gikk i dass så gikk jeg ut i kveld, var helt edru når jeg kom til utestedet rundt midnatt. Hadde planlagt å møte min kusine der, har fortalt henne hva jeg holder på med. Tok et par øl og digget musikken, etter dette kastet jeg meg ut på dansegulvet med min kusine. Følte meg fortsatt edru, og jeg danset som om jeg var beruset (brydde meg ikke om hva andre synes).

Når jeg gikk av dansegulvet kom noen og tilfeldig satt seg i nærheten, hilste på han ene fyren. Det gikk 2 minutter før han spanderte en øl, synes dette var morsomt siden det aldri har skjedd før. Han var ganske full og det tok ikke lang tid før han ble kastet ut. Kom noen andre og satt seg, to menn og ei dame. Kikket litt bort og kjente igjen dama, var ei jeg gikk i klasse med. Hilste på alle tre, men hun kjente meg ikke igjen før jeg sa navnet. Ble en litt morsom situasjon siden hun brukte så lang tid på å kjenne meg igjen.

Jeg ble litt oppgitt, fordi det var lite interessante damer å sjekke. Alt jeg kunne se var feite og thai damer, dette er absolutt ikke aktuelt for meg. Men litt før serveringen stengte så kom det to damer som så bra ut og satt seg ved et bord litt bortenfor. Jeg bestemte meg for å prøve å sjekke de opp. Gikk bort mot de, men de reiste seg og gikk ut på dansegulvet før jeg rakk frem. Jeg snudde og satte meg ved min kusine igjen.
Litt senere gikk jeg ut på dansegulvet og prøvde å blande meg inn imellom de, fungerte dårlig. Når de satt seg igjen kom en fyr bort og satt seg ved hun ene, tenkte da jeg ville prøve meg på venninnen. Etter et kvarter mannet jeg meg opp til å prøve, var nå litt beruset (4 halvlitere). Tenkte bare "fuck it" og gikk bort. Skålte og begynte å snakke med målet, spurte hvor hun var fra. Hun var fra litt utenfor byen, og jeg ga også kompliment for dialekten. Jeg hilste på alle 3 etter det, og det virket greit.

Alle gikk ut for å danse igjen, og nå var det mye lettere. Fikk god øyekontakt, og etter en stund stod gikk de andre og satt seg igjen. Danset nå alene med målet, og jeg tok armene hennes og svingte henne litt rundt. Når jeg begynte å komme veldig nærme dyttet hun meg vekk, jeg bare smilte og danset videre. Hun takket likevel for dansen, og jeg gjorde det samme.
Gikk tilbake til min kusine og satt meg etter dette, hadde det fortsatt veldig gøy.

Målet mitt før jeg gikk ut var å aktivt gå bort og sjekke noen, noe jeg gjorde. Samtalen gikk veldig bra og jeg følte jeg visste hva jeg gjorde. Det er første gangen jeg har gjort dette, og det var ikke skummelt overhodet! Selv om jeg ikke tok nummeret, og det ikke skjedde noe mer så er jeg ekstremt fornøyd med fremgangen.

Kort fortalt så er dette den gøyeste kvelden jeg noen gang har hatt. Hadde det alltid litt kjipt på utesteder før, men nå er alt snudd på hodet. Det føles deilig ;D