Kostyme til fest (film)

Started by bareAre, February 19, 2013, 23:23:04 PM

Previous topic - Next topic

bareAre

Noen som vet om kult kostyme som kan brukes på filmfest (tema er filmens verden, uten nærmere spesifikasjon). Har vært innom Partykostymer.com, men har egentlig ikke funnet noe kult. Så event. noen gode erfaringer med kostymesteder på nettet taes gjerne imot også!

Hadde jo vært gøy med kjekkas-kostyme ;)

Gjerne kostyme fra utlandet..

vinnersmilet

Bestill jakka til Ryan Gosling fra Drive

SpantaX

Sjekk ebay :) der er det masse kostymer!

Eventuellt kan du ha på deg dress og ta med pistol å være James Bond ;)
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

bareAre


Potet

Gå rundt naken med en liten matrosdressoverdel og si du er Donald Duck.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Jeagle

møt opp i jeans, mørk grønn t-sjorte, blå kort armet jakke og rød truker cap, med hvit front stykke. om noen spør hvem du skal være, så sier du jeg fant dette kostymet på et sjekke forum. eller du synger pokemon sangen.
å være eller ikke være

Tjodleik

Jeg gjorde det "lettvint" sist gang jeg skulle kle meg ut. Jeg tok et par gamle bukser og ei slitt og jævlig t-skjorte, klippet de i filler og sydde igjen de verste hullene med grov, vokset tråd. Kompletterte det hele med falske tenner og svarte, heldekkende linser (google "black sclera lens"), rufset til håret og dro som vampyr. Jeg tror aldri jeg har fått så mange komplimenter på en kveld som jeg gjorde da, og damene sto nærmest i kø ;D Eneste haken er at linsene koster flesk, koteletter og indrefilet, og at de fort bruker 2-3 uker på å komme seg hit til landet.

Tingles

I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

Stemning