Tinder-date i dass

Started by night_drive, December 15, 2013, 23:01:29 PM

Previous topic - Next topic

night_drive

Var akkurat på en førstedate, etter mange utsettelser. Har hatt veldig bra connnection på chat og begge har brukt nok tid på det til å tilsi at det er/var en interesse der, noen ganger med lange meldinger fram og tilbake. Møttes i dag, for en førti minutters gåtur. Det gikk ikke strålende. Hun var kjempevakker og som nesten alltid har vært tilfellet når jeg møter sånne jenter så ble jeg mer reservert, mer stille enn jeg vanligvis er, rar og tenkte veldig mye på hva jeg skulle si. Beta. Praten dreide seg om alle de vanlige, safe tingene. Det ble en del smil og latter her og der, men jeg klarte ikke å bygge spenning. "Du får ha god jul da og så snakkes vi kanskje." Hun så meg ikke inn i øynene når hun sa det. Det er kjørt.

Sletta facebook-loggen vår. Vil ikke tenke på henne lenger. Ikke fordi jeg ikke har lyst til å møte henne igjen, det har jeg. Men fordi jeg ikke regner med å høre fra henne igjen. Om jeg sender henne en melding kommer hun nok til å svare høflig, men det blir ikke mer enn det. Det er vel ingen vits å bruke mer tid på det?

Men jeg satte stor pris på at hun hadde integritet nok til å møte opp - det kan man ikke ta for gitt disse dager.

Stanley

#1
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

night_drive

Det skal ikke så mye til for at spør henne om hvordan det går, eller liknende. Det du sier er at det er mer å vinne på å fortsette å prøve, selv om jeg tror at hennes interesse har forduftet? Har jo ingen bevis for det, kun følelsen. Fikk ikke hadet-klem en gang :/

Jenter som henne har så mange valg og tilbud.

Anders GV

Quote from: night_drive on December 15, 2013, 23:26:18 PM
Fikk ikke hadet-klem en gang :/
...hun fikk jo heller ikke hade-klem av deg...

Anders GV

Quote from: night_drive on December 16, 2013, 01:38:08 AM
Tenker også at om hun er interessert så kontakter hun meg.
Jeg forstår ikke helt logikken:
Du kontakter ikke henne, men du er keen --> hun kommer til å kontakte deg om hun er keen.

night_drive

#5
Har tenkt mye de siste timene. Tankene mine hopper fram og tilbake, fra det ene til det andre. Det medfører ikke så mye logikk, så jeg ser at den er vanskelig å finne. Jeg liker henne godt men har noen issues med at jeg "forutser" ting som jeg ikke har bevis for, som f.eks. at hun ikke kommer til å svare på meldinger, eller rett og slett ikke er keen. Jeg vet, det er tankegang hinsides all fornuft.

Når det har gått noen dager kommer jeg nok til å sende henne en melding (i motsetning til hva jeg skrev i stad). Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å forbedre det kjipe inntrykket jeg ga av meg selv på daten..

Ananas

Det kan hende hun var like nervøs som deg, men at hun skjulte det bedre. Jeg synes du burde kontakt henne, og si det du synes om daten, at det var hyggelig, og foreslå å treffes på en kaffe eller kakao neste gang kanskje.

For alt du vet så sitter hun hjemme og tenker på hva HUN gjorde galt siden hun ikke har hørt noe fra deg.

Anders GV

Quote from: Ananas on December 16, 2013, 03:11:39 AM
Det kan hende hun var like nervøs som deg, men at hun skjulte det bedre. Jeg synes du burde kontakt henne, og si det du synes om daten, at det var hyggelig, og foreslå å treffes på en kaffe eller kakao neste gang kanskje.

For alt du vet så sitter hun hjemme og tenker på hva HUN gjorde galt siden hun ikke har hørt noe fra deg.

Ananas


Anders GV

Hvorfor ikke si at "det var hyggelig":
Fordi det sier seg selv. Ellers ville han jo ikke tatt kontakt igjen.

Hvorfor ikke fortelle at han syntes daten gikk dårlig:
Vi vet ikke hva hun tenker om daten.
Mulighet 1 - tenker at daten gikk dårlig:
Bli minnet på/få bekreftet at daten gikk dårlig kommer ikke øke sjansene for at det blir en ny.

Mulighet 2 - tenkte at daten gikk helt ok/bra:
Kommer til å endre hennes syn på hvordan daten gikk.

Ananas


Snikkers

Hun sitter ikke hjemme og analyserer hvor teit og rart du oppførte deg, folk generelt har mer enn nok med å finne ut hvordan de selv fremstår.

night_drive

Gode tips, takker :)

Hun virka ikke nervøs. Kan hende hun skjulte det godt, som du sier. Kommer ikke til å ha mulighet til å møte henne før etter nyttår (reiser vekk) og innen den tid kan stemningen ha forsvunnet. Med mindre det skjer noe eksepsjonelt i chatten som kan skape litt spenning.

Tenker ofte litt mørkt om ting. Vet jeg burde slutte med det :)


Stanley

#13
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

night_drive

Quote from: Stanley on December 16, 2013, 16:13:50 PM
Chatting kan ikke skape tiltrekning.

Godt mulig. Da er det på en annen side fucked igjen, ettersom det egentlig er det eneste kommunikasjonsmediet som gjelder fram til vi har mulighet for å treffes igjen, etter nyttår.