Tinder-date i dass

Started by night_drive, December 15, 2013, 23:01:29 PM

Previous topic - Next topic

Stanley

#15
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Greeneyed

Quote from: night_drive on December 16, 2013, 16:51:59 PM
Quote from: Stanley on December 16, 2013, 16:13:50 PM
Chatting kan ikke skape tiltrekning.

Godt mulig. Da er det på en annen side fucked igjen, ettersom det egentlig er det eneste kommunikasjonsmediet som gjelder fram til vi har mulighet for å treffes igjen, etter nyttår.

Vet du hva, her tror jeg du tar feil! Du kan gjerne sende henne en melding før jul, sånn for å vise at du er interessert, men det trenger ikke å bli noen lang samtale, for jeg tror Stanley har rett i at det kan være vanskelig å skape tiltrekning via chatting hvis den ikke er der fra før. Så kan du glemme henne litt i jula, og heller ta opp kontakten og be henne på date igjen på nyåret. Om du har rett i at hun ikke synes daten gikk bra, kan det hende hun har glemt det litt, og at hun er av den typen som er åpen for å gi folk en sjanse til uavhengig av førsteinntrykk. Dessuten kan det godt hende hun hadde en annen opplevelse av daten enn deg. Så altså, ikke legg så mye i det, men det er verdt et forsøk, synes jeg :)

QueenB

Hei. Ser  at denne posten er litt gammel, men jeg er nysgjerrig på hva som har skjedd siden sist. Vil du fortelle?

ut fra første innlegget, ser jeg det slik:
dere chattet lenge og hadde en god tone. Hun likte deg og ville treffe deg. Under daten ble hun sikkert skuffet fordi du var usikker og skapte ikke noe tiltrekning. Usikkerhet og nervøsitet skinner dessverre gjennom.
jeg ville ha sendt en liten melding (men ikke nå, 5  mnd senere!), og bedt henne ut igjen. Sier hun bei, så er løpet kjørt. Sier hun ja, og du er like nervøs som første gangen, er løpet også kjørt.

hvordan gikk det?
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.