En takk til 0330 gutta.

Started by Selveste, November 21, 2011, 20:37:14 PM

Previous topic - Next topic

Selveste

Sitter å leser gjennom gamle innlegg på 0330 bloggen, og kommer ikke over hvor fantastisk denne bloggen er. Beste bloggen som finnes! Derfor vil jeg vie et innlegg til å takke alle 0330 gutta. Takk for at dere forandrer livene til leserne. Det er en utrolig befriende følelse og lese denne bloggen som ung - for du vet at du har et helt liv foran deg, og god tid på å lære. Før jeg begynte å lese denne bloggen (1,5 år siden) hadde jeg dårlig selvtillig og få visjoner. Denne bloggen har forandret alt - selvtilliten er kjempegod og jeg elsker verdt øyeblikk jeg møter nye mennesker. Det materialet dere presenterer er ikke bare relevant på sjekkefronten - det omhandler livet generelt. Det er rart å si det, men man blir liksom bedre på alt. Bloggen deres gjør at jeg som ikke hadde peiling før og generelt fryktet jenter nå elsker alt som har med dem å gjøre. Og jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste som føler det slik. Takk for at dere viet store deler av livet deres på å "skjønne" jenter, for så å gjøre vår andres vei videre lettere og desidert mer morsom. Vet at jeg en gang melder meg på bootcampen deres.

Ble en klisjefull post dette her, håper ikke det oppfattes som smisk, bare et forsøk på å gi noe tilbake.

Og et spørsmål til slutt, til alle, de av dere som får barn senere, kommer dere til å formidle denne informasjonen til dem?

Carebear

Det gleder meg å lese denne posten :)

Ang. barn så tar jeg det når det kommer!
- Funshine Bear loves to play and tell jokes all the time, but sometimes forgets that there are times in life you must be serious.

[url="http://lolpics.se/pics/12317"]http://lolpics.se/pics/12317[/url].

SpantaX

Kunne ikke sagt det bedre selv! Bloggen er helt fantastisk!

Har faktisk tenkt litt på det med barn, og jeg kommer helt klart til å formidle videre.. Ikke som en undervisning kanskje, men hvis barna mine kommer med spørsmål, så har jeg utfyldene svar å komme med.
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

ChristianL

Quote from: SpantaX on November 21, 2011, 21:10:33 PM
Kunne ikke sagt det bedre selv! Bloggen er helt fantastisk!

Har faktisk tenkt litt på det med barn, og jeg kommer helt klart til å formidle videre.. Ikke som en undervisning kanskje, men hvis barna mine kommer med spørsmål, så har jeg utfyldene svar å komme med.
Artig å tenke på hvem retning livet kunne tatt hvis en hadde lært det tidlig i oppveksten, ja :)

strifone

Helt enig, 0330 guttene gjør en veldig god jobb og jeg har lært mye fra dem!

Når det kommer til opplæring av unger osv. så tror jeg ikke at denne lærdommen blir like effektiv om det presses på et barn. jeg tror at litt av grunnen til at denne informasjonen blir så nyttig for oss er pga. vi har innsett at vi trenger en endring og ønsker å ta grep for å endre livene våres, dermed blir det en interesse og noe vi brenner for å oppnå. Men jeg har tenkt tanken selv, og når den tid kommer at det blir snakk om unger, så vil jeg nok prøve å styre den/dem i riktig retning:)

Stanley

#5
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

VB

Quote from: Adriwen on November 21, 2011, 22:11:49 PM
Husk at sjekkemiljøet og fungerende metoder forandrer seg mye på kort tid. The Game fungerer ikke lenger, og den er 04.-modell.

Nja. Tror ikke dagens metoder kommer til å forandre seg så mye over tid. Naturlig game sånn som 0330 lærer bort er noe som kommer naturlig for noen menn gjennom oppveksten og har vært brukt i lang tid før sjekkemiljøet eksisterte. Grunnen til at MM og andre rutine baserte opplegg forsvant litt i bakgrunnen er at de ikke er like effektive som naturlig game + at de kan seriøst føkke opp folk.

Det kommer selvfølgelig til å dukke opp nye ting på markedet, har sett et par som baserer seg på merkelig ting slik som psykologi, super seksuelt game og forskjellig annet. Men tviler på at noen av de vil ta over.

Stemning

Det er liten tvil om at 0330-gutta fortjener mye ros for arbeidet de har lagt ned i bloggen! Skulle likt å vist hvor mange lesere dere har, er nok ikke rent få! Takk for god, inspirerende og lærerik lesning! :)

Jeg tenkte allerede da jeg selv var 16 år, at dette med oppdragelse ble en veldig tilfeldig prosess for meg. Mine foreldre lot meg gjøre det aller meste, og gav meg retningslinjer i form av skuffelse når jeg skeiet ut, ikke kjeft eller straff. Når jeg tenker tilbake, var jeg rimelig nære på å havne på kjøret et par ganger på veien. Altså misforstå meg rett, de var vanvittig gode forbilder, og behandlet meg bare bra, men av og til tror jeg ikke det holder med å bare være forbilde, man må også være mentor. Selv om jeg på den måten har bygget mine helt egne verdisett, så har jeg nok ikke blitt formet på den beste mulige måten av den grunn. Så jeg har bestemt meg for at mine egne barn skal få høre det i langt større grad, hva jeg mener om deres oppførsel og valg. Jeg skal være en mer aktiv "coach" i oppveksten deres, enn "tilskuerne" mine egne foreldre var for meg. Så med dette som begrunnelse, skal jeg lære mine barn at de vil ha det best dersom de blir gode med mennesker og er imøtekommende og sikre på seg selv. Med andre ord, lede de på en vei hvor de har gode forutsetninger til å bli gode med både det motsatte kjønn og omverden generellt.

TT82

Jo takk

Bloggen er ofte en et lysglimt i en ellers flott hverdag  8)
Ingen vits å sikte mot nærmeste lyktestolpe, en stjerneklar aften.

Potet

Henger meg på denne! Det eneste jeg er misfornøyd med er at jeg ikke oppdaga siden tidligere, det er så alt for mye annet dritt/overanalysering/humbug ute på internett når det gjelder pickup/selvutvikling.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Stanley

#10
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.