Initiativ

Started by soprano, November 23, 2011, 21:57:59 PM

Previous topic - Next topic

soprano

Hei  :)

Jeg har i det siste nølt med å ta initiativ til å snakke med jenter.

På en måte føler jeg at jentene har større verdi enn meg, før vi i det hele tatt har pratet sammen. Grunnen til dette er at siden det er jeg som tar initiativ, føler jeg at det er hun som sitter på makten. Etter som de fleste jeg tar initiativ til gjerne er meget pene (som mange norske jenter er) føler jeg også at de sitter på makt sånn sett også.

Jeg føler meg litt underlegen i det jeg tar initiativ rett og slett.

Bør jeg gå rundt å føle dette?

Selveste

Svaret er enkelt, du bør ikke gå rundt å føle dette :D siden du allerede er en dritfet kar er hver jente som møter deg kjempeheldig og digger at du snakker med dem!!

VB

Jeg har følt lignende selv før. Noe som hjalp meg litt var å ta fokus bort fra sjekking, så i stede for å gå bort til en dame mens jeg tenkte "nå skal jeg sjekke henne opp" så tenkte jeg mer "la oss se om hun er noe interessant".

En annen ting som hjalp var å lage en liste over egenskaper som jeg har som er attraktive, så når jeg følte at en dame var bedre enn meg og jeg hadde mindre verdi kunne jeg tenke tilbake på alle punktene på den lista og tenke "faen heller, jeg er en konge kar. Hun er heldig hvis hun får meg".

Evnt kan du bare prøve å ikke tenke på det. Det vil mest sannsynlig forsvinne av seg selv etterhvert som du får mer og mer suksess med jenter. Når man har overflod så blir ikke hver enkel jente så viktig lenger.

Gatsby

Grunnen til at DU går bort er p.g.a kjønnsroller.

Du har fått den gudegaven at du er mann, født med baller, og kan velge og vrake i hvem som skal få privilegiet av at du går bort. Tenk for en enorm fordel det er. Se på det fra jentenes perspektiv. Se på forumet her til og med. De lager en hel tråd der de spør om det i hele tatt er greit å gå bort, og om andre jenter gjør det.

Det at du i det hele tatt er selvsikker nok til å gå bort i seg selv, er noe du skal være stolt av. De færreste gutter tørr å gå skrittene over gulvet. Bare det skiller deg fra mengden.

Hvis du har issues med at jentene er pene ville jeg lest denne en gang til http://www.0330.no/2011/05/hvorfor-du-ikke-trenger-vre-redd-for.html  I tillegg er det sykt viktig å fikse utseendet og klærne dine til det punktet at du kunne blitt fotografert og satt inn på forsiden av gq.com på en hvilken dag som helst. Da vil du merke et drastisk maktskifte i din favør.