hvordan komme ut i dammen

Started by Jeagle, December 02, 2011, 23:20:55 PM

Previous topic - Next topic

Jeagle

har aldri vært noen pikenes jens, men etter at exen min stakk så har jeg vært helt på siden av alt som kalles dam. har prøvd og få noe opp bakning av venniner når det gjelder dating sider og slikt, (litt hjelp har man vel godt av) og prøvd og få med noen kompiser ut, men problemet er at de har damer så vi havner altid på stam puben, og hører god musikk.

der er problem stilingen, er det da noen som har noen gode tips?
å være eller ikke være

Torstein

Danskekurs er ikke så dumt. Pusher comfortsonen din og det er veldig enkelt å komme i snakk med jenter der. Personlig syntes jeg det var litt skummelt bare å møte opp første gangen, men når jeg først var der var det veldig kult. Ellers så kan du prøve å finne noen på forumet her som du kan gå gå ut på byen med.

Bor du i Oslo eller? Send meg en melding hvis du har lyst å være med ut en dag :)

Jeagle

Taz: liker holdningen, men holder desverre til i bergen, men kan hende jeg tar deg på ordet er en del i oslo får tiden.
jeg kan faktisk danse, dette er ikke noe jeg bare sier, met etter en del danse kurs og slikt har det egentlig bare kommet:p

men kan prøve og være mer sosial, føler liksom at tiden ikke streker til som det er. jobber full tid og har noen hobbyer og slikt som tar tid, + utdanelse (ref oslo) så tviler litt på at det er veien og gå, men er åpent for alt (bortsett fra norsk kurs, skrivingen min blir ikke bedre haha)
å være eller ikke være

Torstein

Quote from: Jeagle on December 03, 2011, 00:27:28 AM
Taz: liker holdningen, men holder desverre til i bergen, men kan hende jeg tar deg på ordet er en del i oslo får tiden.

Bare å si ifra når du er her ;)

Gatsby

Skaff deg en kompis du kan sjekke sammen med. Nytter ikke å gå ut med randoms hvis man skal ha resultater.

Jeagle

jobber full tid som selger kastanje, så folk er vel ikke egentlig problemet, studerer litt i oslo på si. studerer hvordan jeg kan bli sjef:p det vil si hvordna jeg kan bli sjef der ejg jobber np
å være eller ikke være

Stemning

Jeg var i dammen idag, det er bare å kaste klærne og hive seg uti. Vi er en gjeng fra Bergen som har møttes noen ganger, send PM dersom du vil være med vi tar deg gjerne med på svømmetur. :)

Jeagle

å være eller ikke være