"Baseball-jakke" - yay or nay?

Started by daniel, April 05, 2012, 19:04:42 PM

Previous topic - Next topic

daniel

Jeg synes disse jakkene er ganske kule, og tror de vil bli en stor hit i vår..

Men hva synes folket?

Eksempel fra HM:

QueenB

I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Laiten

de var vel strengt talt på "moten" for 2-3 år siden, og tviler veldig for at de kommer tilbake før om lenge, så jeg må nok si "nay".

Jungeldyret

Quotede var vel strengt talt på "moten" for 2-3 år siden, og tviler veldig for at de kommer tilbake før om lenge, så jeg må nok si "nay".

+1

veroni2011

Tja, ikke noe jeg ville gått med når jeg var ute "blant folk", men kunne godt hatt den som dassegenser. Type jakke/genser man hiver på seg når man sitter ute på sende sommerkvelder eller er på hyttetur.

daniel

Quote from: Laiten on April 06, 2012, 01:01:17 AM
de var vel strengt talt på "moten" for 2-3 år siden, og tviler veldig for at de kommer tilbake før om lenge, så jeg må nok si "nay".
Huh, det sier vel kanskje litt om hvor mye jeg følger med..

QueenB

man trenger ikke alltid å følge moten. dessuten er denne jakka på en måte "klassisk" ettersom den har eksistert i over 60 år. Veldig amerikansk, da. kanskje ikke direkte moteriktig i europa. Og ingen penjakke, heller.

men jeg synes fortsatt ikke det er feil å gå med den på våre/høsten, hvis du liker den.
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

daniel

Quote from: QueenB on April 06, 2012, 12:54:26 PM
man trenger ikke alltid å følge moten. dessuten er denne jakka på en måte "klassisk" ettersom den har eksistert i over 60 år. Veldig amerikansk, da. kanskje ikke direkte moteriktig i europa. Og ingen penjakke, heller.

men jeg synes fortsatt ikke det er feil å gå med den på våre/høsten, hvis du liker den.
Nei så klart ikke. Jeg kommer nok til å kjøpe meg ei slik jakke uansett hva folket her på forumet sier, men det er jo alltid interessant å høre hva andre mener også. Jeg ble bare litt overrasket over at den hadde vært "mote" for to-tre år siden, for det må ha gått meg hus forbi, derimot synes jeg at jeg begynner å se ganske mange av de nå om dagen..

lamasen

Jakka er kul den :)
Personlig ville jeg prøvd å finne en uten logoer.

woop

Ensfarget i en mørk farge, uten noe logoer eller slik, så vil jeg si yay. Men da må du passe på at den har en god passform og du kan ikke være "for gammel". (Tidlig) tyveårene og nedover vil jeg si, men alt kommer ann på hvor ung/gammel du ser ut, og oppfører deg.

lamasen

Snublet faktisk over noen sånne i går. De passet meg dessverre ikke i det hele tatt, så ut som noen hadde funnet hullet mitt og blåst meg opp, noe som var kjipt for de gir en veldig "too cool for school" look som jeg digger.


Stanley

#12
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

piken

Nay fra min side. Ser ut som en blanding mellom dass og soss i mine øyne .. Men selvfølgelig, alt funker jo hvis stilen er gjennomført.

Femininist

Nay fra meg og, det skal litt til for å ikke se ut som en fjortis fra 2009...
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.