Til gutta: flaut å ikke få den opp?

Started by QueenB, April 19, 2012, 14:48:40 PM

Previous topic - Next topic

QueenB

Litt kleint, men vi er alle anonyme her  :D

Hvis du liker en jente veldig godt, og dere havner til sengs sammen, og du ikke får den opp:
Ville du ha blitt så flau at du aldri hadde kontaktet henne igjen? Selv om du i utg.punktet var interessert? Selv om hun tar hele episoden med ro?

I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

George

Visst jeg ikke hadde fått den opp hadde jeg heller ikke tent noe særlig på dama. Eneste untaket måtte vært om det var min første gang pga nervøsitet. Tror ingen sliter med å få den opp med ei heit jente egentlig. Problemet måtte heller vært at man kom for fort.

QueenB

hehe, det er nok et mye vanligere problem enn du tror. Det er nok også vanligere å ikke få den opp fordi jenta er heit, pga av nerver, enn at hun ikke er heit i det hele tatt. Hvorfor i det hele tatt ville noen blitt hjem med noen de synes var så utiltrekkende at de ikke ville ha fått den opp? det er ingen hemmelighet at menn kan senke kravene flere hakk, for å få seg et ligg, og forts klare å få ereksjon.
Så problemet er heller nerver og prestasjonsangst.
Men spm mitt var om du ville ha blitt altfor flau til å ta kontakt etterpå, selv om du egentlig ville?
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Jungeldyret

Hvorfor skulle det være flaut for meg? Er jo jenta som ikke føler seg bra nok :)

George

Ok, er sikkert noen som sliter med dette selvom det aldri har vært noe problem for meg. Anngående det du spør om ville det variert litt fra situasjon til situasjon. Skjedd en gang at jeg ikke fikk den opp, men skyldtes verken prestasjonsangst eller manglende tenning var bare alt alt for full. Hun tok jeg ikke kontakt med, men var ikke pga det som skjedde det  bare ble slik. Har hendt en gang at jeg kom fryktelig tidlig og. Synes personlig det var verre. Valgte å droppe all kontakt videre med hun selvom hun sa vi godt kunne møtes igjen. Det skal sies at selvom hun sa det fikk jeg en følelse av at hun egentlig ikke var super keen på det. Tror ikke det er noe fasit svar her queen. Noen ville nok droppet kontakt fordi de var flaue andre ikke.

QueenB

Quote from: Jungeldyret on April 19, 2012, 16:36:32 PM
Hvorfor skulle det være flaut for meg? Er jo jenta som ikke føler seg bra nok :)


LOL 4 ever  :D
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

SpantaX

Det har skjedd meg èn gang! Jeg hadde fått litt mye juling i bokseringen den dagen, og hadde tatt en del smertestillende.. Pulevennen min vekket meg litt utpå natta iført et sexy kostyme... Irriterte meg litt at jeg ikke fikk den opp, men lot fingrene gjøre jobben! Dama var fornøyd og jeg fikk igjen med renter senere :) Gjorde uansett ingen big deal ut av det.
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

TopGun

Om hun ville møtt meg igjen senere, så hadde jeg ikke brydd meg om hva som skjedde første gang.

savo

Har skjedd med meg med to forskellige jenter. Har da kontaktet dama igjen etterpå, og etter litt prat har det gått helt greit andre gang. Det ligger selvfølgelig i det med prestasjonsangst og at man tenker for mye.

Når det er sagt, så kan det helt sikkert være ubehagelig for han til et slikt nivå at han verger seg fra å ta kontakt igjen.

Gatsby

Jeg har ikke opplevd fullstendig slapp, men har hatt et par situasjoner der jeg har måttet begynne å kjøre på med ca.70%. Tror det har vært fordi jeg har vært stressa, og opplevd press fra dama(ala: "Jeg vil bli pult nuhhh!").

Om jeg hadde hatt lyst til å møte en dame igjen(hvis jeg skulle ha faila fullstendig), ville kommet litt an på hennes reaksjon. Husker sist det skjedde at jeg hadde litt problemer med å få helt stiv at dama sa noe ala:"Hva faen? Får du den ikke opp eller?"<-- not a protip  ::)

Potet

Fyllepikk er et veldig kjent fenomen for min del. Har egentlig bare godtatt at det tar litt lenger tid for å få soldaten igang når man har fyllesex. Vet ikke om det er nervøsitet, alkholen er kombinasjonen som gjør det. Hvis man synes det er falut og begynner å stresse, gjør man det bare verre.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

bareAre

Folk er forskjellige, så umulig å svare for alle. Det hadde iallefall ikke vært en grunn til å ikke ta kontakt igjen for min del. Tror neppe det har noe med at du ikke skulle være attraktiv nok, kan fort være det motsatte.. at man har blitt for tent på forhånd ;)

Claw

Quote from: George on April 19, 2012, 16:03:23 PM
Visst jeg ikke hadde fått den opp hadde jeg heller ikke tent noe særlig på dama.

Hvis du ikke tente på dama hadde du vel ikke havna i senga med henne in the first place? Eller?

Har aldri opplevd at den ikke går opp, men noen ganger tar det litt mer tid. Er jo uansett bare å fortsette å kline og whatever til man er klar.
Skulle uhellet være ute, hadde jeg nok ikke hatt noe problem med å kontakte henne igjen, hvis ikke hun freaka ut og ble helt dust.

Eh

Har hendt flere ganger i sammenheng med rus. Et par ganger i edru tilstand. Litt flaut, men er ikke verre enn at man prøver igjen senere. Hvis jeg har lyst å møte jenta igjen tar jeg kontakt uavhengig om jeg presterte dårlig i senga den ene gangen.

Bleu

siden vi er anonyme. Det har hendt et par ganger at jeg ikke har fått den opp og damene var heite.. Dette har bare skjedd når jeg er veldig full. fortsatt flaut.