Hot Suprice?

Started by Miss Føniks, April 23, 2012, 21:46:40 PM

Previous topic - Next topic

Miss Føniks

Jeg har mange ganger hatt lyst til og overaska personen jeg dater/styrer med, av den mer erotiske sorten. Men har somregel feiga ut,og latt det bli med tanken...
Tror jeg er redd for og bli oppfattet feil(sett ned på? :P), eller ikke få den reaksjonen man ønsker kanskje? Utrolig kleint om man blir avist :p

Hva tenker dere gutta,er det en god idee ?
Positive/negative opplevelser dere har hatt der?
Hvordan hadde dere likt å bli overaska der?

Er det en uting på noen måte,vis man ønsker mer?
Tenker,er jo greit å prøve og sprite opp litt og bryte faste mønster tenker jeg.
Overaske sikkerlig er altid gøy ;)

For eksempel at dama dukke opp i et sexy kostyme(school girl osv), uten mye forvarsel?(eller sende en kort sms føre og spør om han har lyst på en overaskelse?)
The Phoenix always rises from the asses

SpantaX

Pulevennen min vekte meg engang iført schoolgirl uniform :)

Det var absolutt ikke feil! Å den har blitt flittig brukt i ettertid!

Variasjon er alltid gøy, og gjør sexen myye bedre :)
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Koraboros

Quote from: Miss Føniks on April 23, 2012, 21:46:40 PM
Jeg har mange ganger hatt lyst til og overaska personen jeg dater/styrer med, av den mer erotiske sorten. Men har somregel feiga ut,og latt det bli med tanken...
Tror jeg er redd for og bli oppfattet feil(sett ned på? :P), eller ikke få den reaksjonen man ønsker kanskje? Utrolig kleint om man blir avist :p
http://www.youtube.com/watch?v=pkXPbEb4NyI#t=425s
Quote
Hva tenker dere gutta,er det en god idee ?
Positive/negative opplevelser dere har hatt der?
Hvordan hadde dere likt å bli overaska der?
Ja
Nei
Tror det meste hadde falt i smak egentlig. Er det så sprøtt at jeg begynner å le er det turn-on i seg selv :)
Quote
Er det en uting på noen måte,vis man ønsker mer?
Hvis man ikke er i et forhold mener du? http://vimeo.com/23788864
Det er ingen uting å ønske mer spenning i et forhold.

VB

Det er nok aldri feil med sexy overraskelser. Kan selvfølgelig prøve å finne ut hva han liker først siden smak kan være veldig forskjellig, selv om visse ting feiler nok ikke eks. skole uniform.

Jeg vet om en kar som gjorde noe av det samme for datene sine, han la to puter på senga og ba henne velge en. Under ene var handjern og pisk. Under andre fjær og videokamera. Ble med at han filmet dem mens han strøk henne med en fjær, før de så på det sammen mens de hadde sex og sletta videoen etterpå. Slik jeg forstod det hadde ikke dama noen klager.