Skinnjakke!

Started by svamp, June 17, 2012, 21:47:25 PM

Previous topic - Next topic

svamp

I hvilke butikker i Oslo har de bra utvalg av skinnjakker?

Chuck Baz

Kjøpte min på Volt, men ville anbefalt en tur på Steen & Strøm om du skal ha ekte skinn, de fleste store merkene har en skinnjakke og der er de "beste" merkene :)

Voltaire

Volt er et sted å sjekke, men finnes det billigere steder - der man kan vente god passform som ikke koster flesk?

Chuck Baz

Skinn koster desverre flesk, men du kan sikkert finne en ok skinnimitasjon på Zara f.eks

tore

Noen som vet hvor man kan finne kul skinnjakke i Trondheim?


Daredevil

Quote from: tore on July 11, 2012, 01:55:58 AM
Noen som vet hvor man kan finne kul skinnjakke i Trondheim?

Høyer på Solsiden har salg nå tenker jeg, ellers er det Volt butikker i Trondheim også?

tore

Quote from: Daredevil on July 19, 2012, 21:11:26 PM
Quote from: tore on July 11, 2012, 01:55:58 AM
Noen som vet hvor man kan finne kul skinnjakke i Trondheim?

Høyer på Solsiden har salg nå tenker jeg, ellers er det Volt butikker i Trondheim også?

Aldri hørt om Volt, men det er visst en på Trondheim Torg. Skal sjekke ut Høyer også.

svamp

Jeg kjøpte skinnjakke nå på Volt i Oslo, veldig fornøyd! :)

Voltaire

Hvor mye kostet den, svamp?

tore

#9
Så ei svart skinnjakke på Retro i dag. Filippa K. Jævla fet!

Eneste minuset er at den koster 5000,-

Jeg må nok gruble på dette.. 5K er mye penger, men skinnjakkene kan jo vare i mange mange år.

Samsøe-jakka på Volt kosta 3200,- Fet den også, men det er ingen som har den i min størrelse

Voltaire

3200 er så absolutt noe som får en vordende student til å tenke to ganger... men en skinnjakke har jo lang varighet og har jo ikke gått av moten siden James Dean, så det får være en vurderingssak. Tror det blir en imitasjon; for det utrente øye er det uansett ikke lett å se forskjell.

Zervs

Jeg har en skinnjakke av semsket skinn, type lysebrun som jeg fikk av ei dame jeg var sammen med. Den er kjøpt på Volt og kostet noen lapper. Hva passer sammen med denne?

Chuck Baz

Quote from: tore on July 23, 2012, 17:12:54 PM
Samsøe-jakka på Volt kosta 3200,- Fet den også, men det er ingen som har den i min størrelse
Har den personlig, eneste klesplagget jeg eier i large og den sitter som om den skulle være en liten medium. Fantastisk jakke dog! Anbefales

Skjelven

Er denne Samsøe skinnjakka det snakkes om fortsatt i salg?

Norra

Quote from: Skjelven on July 24, 2012, 11:32:19 AM
Er denne Samsøe skinnjakka det snakkes om fortsatt i salg?

Ja