Hva er det egentlig med Converse?

Started by TopGun, June 26, 2011, 18:58:27 PM

Previous topic - Next topic

dagligvare

Utrolig at de fot-drepende skoene opprinnelig var ment til idrett.

dagligvare

Det hadde faktisk vært sunnere for føttene å være barbeint fremfor å ha på seg de forferdelige skoene. 

lamasen

Nå går vi ikke akkurat rundt på jakt døgnet rundt heller da.
Om man sitter på ræva i converse, boots, barbeint eller med joggesko er nok hipp som happ

Dev

Første gangen jeg gikk med converse så merket jeg at jeg fikk veldig dårlig balanse i forhold til uten sko og joggesko.

Zervs

Kjøpte mine første Converse nå i sommer og synes de er digge å gå i, null problemer!

Stemning

Jeg har heller ikke noe problem med originale Converse. Tok noen uker å gå de inn siden de var et halvt nr for små, men de er deilige etter det. Føler jeg får bedre kontakt med bakken enn med andre sko. Har noen fra Kina though, jeg fant aldri den vinrøde varianten i Bergen, så kjøpte noen på nett. De er ikke like gode..

Smooth

#36
Åpner denne igjen istedetfor å åpne en ny.

Skal kjøpe meg et nytt par med Converse. Har allerede hvite som er lave, og tenker enten kjøpe sorte eller navy. Hva er det som er kulest og enklest å kunne kombinere med?

Etter å ha lest meg litt opp ser jeg også at det er høye converse som gjelder. Hvordan får man det til å se bra ut? Har man "det høye" på skoen (kommer ikke på om det har et ord for det) under buksa?

Love


piken

Quote from: Smooth on February 16, 2015, 02:01:01 AM
Hvordan får man det til å se bra ut? Har man "det høye" på skoen (kommer ikke på om det har et ord for det) under buksa?

Har det under buksa ja, å ha buksa oppi skoene blir for litt rart når skoene har såpass tynt stoff.

Farge kommer vel an på hva du har fra før og hva slags stil du har, sjøl kjører jeg svart fordi det er mer rocka, men blått går jo f.eks bedre til brunt. Se også an hva slags bukser du har mest av og hva slags uttrykk du ønsker å ha.

Ellers synes jeg "høye" er like fine som de lave, men til forskjellige antrekk og bruk. Om sommeren og hvis man ønsker å brette opp buksene nederst synes jeg lave er finest, mens høye er mer høst og vinter.

Smooth

Knyter man lissene helt opp på ankelen, til siste hull?