All black

Started by Selveste, January 29, 2013, 16:59:08 PM

Previous topic - Next topic

Gutt20

Mens vi er inne på svarte klær - noen som vet hvor jeg kan finne denne? Stoffet i midten ser ut som stoff (som ble min beste forklaring), og ikke denim, som jeg fant på asos.


Eksotisk

Hva synes dere om jenter i hel svart btw? Jeg går ofte i svarte klær som er tettsittende men ikke viser mye hud..

Stanley

#32
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Potet

Hvis du skal gå i helsvart kan du ikke være for blek. Helsvart kan derimot gi litt badgirl-vibber som jeg liker godt :D. At klærne sitter bra og at stilen er gjennomført har mye mer å si enn fargen. Hvis du har en fin kjole som sitter bra kan du ha omtrent hvilken som helst farge og jeg vil fortsatt synes du ser bra ut i den. Hvis man skal velge mellom forskjellige kjoler og fargen er det eneste som skiller dem vil fargen ha mer å si. 
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

urutinert

Quote from: Gutt20 on June 15, 2013, 12:17:57 PM
Mens vi er inne på svarte klær - noen som vet hvor jeg kan finne denne? Stoffet i midten ser ut som stoff (som ble min beste forklaring), og ikke denim, som jeg fant på asos.


Jeg fant noe som ligna fælt:

http://www.asos.com/Barneys-Originals/Barneys-Originals-Bomber-Jacket/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2307246&cid=2112&sh=0&pge=1&pgesize=36&sort=-1&clr=Black
Do something today that your future self will thank you for.


Stemning


Gutt20

Takk for hjelpen!

Fant en på Carlings som lignet en del, men armene var ikke i skinn, men et stoff som minnet mer om gummi (ergo, veldig "klamt"). Er det slik det pleier å være, eller finnes disse jakkene også med skikkelig skinn til ermer?