Blazer

Started by Smooth, March 19, 2014, 19:45:58 PM

Previous topic - Next topic

Smooth

Jeg er egentlig på utkikk etter en enkel, ikke altfor dyr marineblå Blazer. Jeg aner ikke hva jeg skal se etter eller hvor jeg skal lete, men jeg ønsker kun en enkel blazer som ikke sitter for stivt og for finpyntet som en dressjakke.

Har dere tips om hvor jeg kan finne en?


piken

Jeg gir tommel opp:)

Love

Blazeren var ok, men ikke med shorts:D

Smooth

http://nlyman.com/no/klær-til-menn/klær/blazere/selected-homme-602/treck-blazer-603066-5280/

Heller mer over på denne, pga stoffet. Fant enda en som er finere, men den kostet 3500kr. Ikke aktuelt akkurat nå.

piken

Synes helt klart du skal gå for nummer to, ja. Trekker en god del opp med bomullsforing istedenfor polyester samt at snittet var penere. Uansett er det viktigste at den sitter pent på, så få med deg en ærlig venn når du skal prøve.

(Og synes også det ser litt rart ut med shorts til blazer , litt skolegutt over det :P )

Smooth

haha, ja. Shorts er vel ikke det jeg kommer til å ha på når jeg har den.

Et problem er at jeg ikke får prøvd den før jeg har fått den i hånda. Jeg tenker å bestille fra Nelly.com, og da får man jo ikke prøvd den før man har fått den tilsendt.

piken

Aha. Men såvidt jeg vet har Nelly god returavtale, så da skal det ikke være noe problem hvis den ikke passer. Bare husk å bruke størrelsestabellen for å være sikker på at du får riktig størrelse.